Hopelijk de laatstequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:22 schreef Gia het volgende:
Is dit voor Marco ook de laatste, of gaat hij hier wel mee door?
well played roos, well playedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je haar niet hebt geadopteerd
Ik bedoelde meer kwa persoonlijkheid, niet eens uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Touriya Haoud heeft ze wel iets van weg. Of hoe je dat dan ook schrijft.
Daar zorgt ze nu al voorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan is ze niet meer welkom in haar dorp
EN IK HEB EEN SNORquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Nexum het volgende:
gotver
IK HEET ANNA IK BEN 10 JAAR EN IK KOM UIT ALBLASSERDAM
vind dr zo irritant
Ik heb stiekem een beetje spijtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Nexum het volgende:
gotver
IK HEET ANNA IK BEN 10 JAAR EN IK KOM UIT ALBLASSERDAM
vind dr zo irritant
Jammer ja, nu krijgen juist de kijkers nachtmerries van kandidaten zoals deze.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Nexum het volgende:
Zou zo hard gelachen hebben als Anouk hier coach was
die kinderen zouden echt nachtmerries van dr krijgen
Anouk zou hysterisch hebben gelachen als een heks.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Nexum het volgende:
Zou zo hard gelachen hebben als Anouk hier coach was
die kinderen zouden echt nachtmerries van dr krijgen
ik neem hem graag van je over...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach das ook een arrogante doos, dus dat past wel
Ik zie niet in hoe zij in de doos van Ilse gaat passenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach das ook een arrogante doos, dus dat past wel
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
Is Alblasserdam een zwarte-kousen kerk gemeente
Leer ze tweestemmig, gaat geweldig worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:58 schreef Nizno het volgende:
Enige 'nadeel' kan wel zijn dat ze met zn 2 zijn en je eigenlijk meer met ze apart zou kunnen doen
ow ze hebben zich bedachtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
Marco wil ze al adopteren, hij denkt ze al binnen te hebben. Maar helaas.
jeda voor zover ik kon horen.quote:
Aparte brilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh het is een meisje![]()
Ik dacht even de kinderversie van Paul Turner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja het is geen Idols 1.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Shit wat zijn al die kids goed zeg..
'quote:
hahahaha zo zat ik ook net. nee kut, ze heeft het niet goed gedaan het was valsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
"Je hebt het goed gedaan!"
Nee, ze heeft het NIET goed gedaan! Ze zong niet zuiver, gewoon niet goed.
Als ze het wel goed had gedaan, dan was ze wel doorgegaan.
het evenbeeld van Ruben vd Meer.quote:
Nee, kan beter, maar denk ook wel dat dat er in zit. Ukelele leidt af, denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:16 schreef Nexum het volgende:
ik vond zijn zang trouwens niet echt geweldig, maar ben waarschijnlijk de enige
potverquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
het evenbeeld van Ruben vd Meer.
Maar dan met haar.
Gaat ze daar is gabbertje te doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
het evenbeeld van Ruben vd Meer.
Maar dan met haar.
ja echt.... komt op geef toe... ze deed echt Ruben na met zijn maxima-imitatie.quote:
niet zo heel slecht nee maar op 1 of andere manier heb ik nu al een aversie tegen haar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:19 schreef Nexum het volgende:
oh ik vind dit helemaal niet zo slecht eigenlijk
snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo heel slecht nee maar op 1 of andere manier heb ik nu al een aversie tegen haar.
Gelukkig......quote:
Ze is niet zo erg als die ene met de handtas en extension wimpers.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo heel slecht nee maar op 1 of andere manier heb ik nu al een aversie tegen haar.
niemand is erger dan haar, alles aan die barbiepop is vervelendquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze is niet zo erg als die ene met de handtas en extension wimpers.
ik lees nu al 10 keer je zin, maar wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef Nexum het volgende:
was die meid die zei dat ze in joop vd ende wou spelen dezelfde die dat lied zong
De meid in dat stukje zei dat ze in Joop van den Ende musicals wou spelen, als heks ofzo, was dat dezelfde meid die in dat stukje dat lied zong?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees nu al 10 keer je zin, maar wat zeg je nou?
ja dat krijg ik naast me ook te horen, die had ik niet gezien, toen was ik nog bezig met drinken en snackkies pakken enzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze is niet zo erg als die ene met de handtas en extension wimpers.
euh geen idee. Ik heb zo weinig mogelijk geluisterd naar Dame Edna/Ruben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Nexum het volgende:
[..]
De meid in dat stukje zei dat ze in Joop van den Ende musicals wou spelen, als heks ofzo, was dat dezelfde meid die in dat stukje dat lied zong?
Alweeher?quote:
Dat is toch geen stampot!!quote:
rucola is sowieso niet lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Schattig kindje.
Heb trouwens de rucola stampot geprobeerd. Werd hier niet geapprecieerd.
Niemand wil dr nog adopteren.quote:
Ik zie nog niet echt een barbie. Maar wel leuke pijpekrulletjes op die ene foto.quote:
die met die haarbandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt een barbie. Maar wel leuke pijpekrulletjes op die ene foto.
ja daar zag ik geen barbie in.quote:
Joehoe je JvdE musicalsterretje komt hierna met dr haarband.quote:
oquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Joehoe je JvdE musicalsterretje komt hierna met dr haarband.
ik vind rucula viesquote:
ja klopt. lb.quote:
kquote:
Ik vond vooral dr Engelse uitspraak bijzonderquote:
dat ook jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vond vooral dr Engelse uitspraak bijzonder
Dan zet je eerst neer deze onbekende Drent en pas je straks de post aan zodra je dr naam hoortquote:
ja ik hoorde een knul toen hij/zij zei dat je kon horen dat hij/zij uit Drenthe kwam...... maar aan de zang lijkt het ook een meid.quote:
jij hebt nu al 3 geadopteerd dus dat geeft nietquote:
2 hoor!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt nu al 3 geadopteerd dus dat geeft niet
een tweeling telt voor 2quote:
Snert met brood.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een bescheiden joch uit een klein dorpje. 1000x liever dit dat die Randstadkinderen die vol van zichzelf zijn en zich op hun 11e kleden en gedragen als een 18 jarige...
zoals die barbiepopquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een bescheiden joch uit een klein dorpje. 1000x liever dit dat die Randstadkinderen die vol van zichzelf zijn en zich op hun 11e kleden en gedragen als een 18 jarige...
Iedere gek zn gebrek zeggen ze in t noorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Over eten praten maakt me opgewonden
Karbonade met brood. En net een handje ongezouten notenmix.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Over eten praten maakt me opgewonden
Niet te vreten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:59 schreef NoNickOne het volgende:
Wat vinden jullie van Louis van Gaal?
hij stond toch achter het doekquote:
oke hij is te cute dus wat maakt het uitquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij stond toch achter het doekDus helemaal super toch
Deze jongen is er vroeg bij, als-ie pech heeft kan hij tiener-vader worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Rihannah schaken![]()
![]()
Hij is twaalf. en hoort met lego te spelen
zo moeilijk om geen anouk grap hierover te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Deze jongen is er vroeg bij, als-ie pech heeft kan hij tiener-vader worden.
Misschien wordt ie wel de vader van Anouks kleinkindquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef Nexum het volgende:
[..]
zo moeilijk om geen anouk grap hierover te maken
hij wil gewoon niet vergeven worden joh.....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
"Don't forgive me"? 😂😂😂
Hij bedoelde "don't forget me". Sowieso heel slecht Engels gezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |