SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit brengt mij echt terug naar 2003quote:
quote:
Greasequote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Serieus he.. als ik in de buurt van een karaoke bar zou wonen dan ging ik daar denk ik iedere week wel heen![]()
Emmen haha. Ik organiseer hier wel eens karaoke feestje. Binnenkort maar weer eens doen. In combinatie met een foute avond ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar woon je?
In Amsterdam zijn super veel karaokebars
Dat zijn altijd wel leuke avondenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen haha. Ik organiseer hier wel eens karaoke feestje. Binnenkort maar weer eens doen. In combinatie met een foute avond ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:30 schreef Braddie het volgende:
In Emmen is inderdaad vrij weinig te beleven volgens mij
primaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, gelukkig wel weer! En met jou?
Net uit bedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
net uit bed dus de dag kan beginnen![]()
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grease
Vind Grease echt een leuke filmGrease 2 heb ik in België 2 jaar terug toen ik naar de Stones ging een kans gegeven, maar wat is die matig joh
Wist niet eens dat er een deel 2 is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.
Nee, maar half 3quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wat ik hoef toch niet om 8 uur uit bed
Lijkt me een goed idee!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.
Je kan ook te ver gaan...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.
Haha nee.quote:
ik had vandaag een high tea in Utrecht. Echt heerlijkquote:
Oh dat klinkt niet verkeerd neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vandaag een high tea in Utrecht. Echt heerlijkhoe is het met jou?
oh wat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet verkeerd neeJa wel oké. Ik heb alleen iets super pijnlijks
Rare dingen gedaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wat dan?
Ik heb echt heel erg spierpijn. Zelfs in die spier tussen je duim en wijsvinger
Ik heb een ontsteking op mijn bil, ik kan echt amper zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wat dan?
Ik heb echt heel erg spierpijn. Zelfs in die spier tussen je duim en wijsvinger
ik heb woensdag voor het eerst sinds drie jaar weer gevolleybaldquote:
oh wat irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een ontsteking op mijn bil, ik kan echt amper zitten.
Hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een ontsteking op mijn bil, ik kan echt amper zitten.
Geen idee. Ben er heel erg gevoelig voor. Heb het al sinds ik begin tiener was.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen
Ik mis mijn moeder nu al wel. Het is daar veel gezelliger.quote:
Hier kan ik niet over mee praten. Ik kan niet urenlang bij mijn moeder zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mis mijn moeder nu al wel. Het is daar veel gezelliger.
Ik was er vijf weken. Ik vond het niet erg. :$quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kan ik niet over mee praten. Ik kan niet urenlang bij mijn moeder zijn.
Wow dat kan ik echt niet hahaha.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er vijf weken. Ik vond het niet erg. :$
Mijn moeder is ook heel lief. Heb ook voor 9 dagen aan avondeten meegekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dat kan ik echt niet hahaha.
Aah dat is wel liefquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook heel lief. Heb ook voor 9 dagen aan avondeten meegekregen.
kan je zeker helemaal niks vanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb woensdag voor het eerst sinds drie jaar weer gevolleybald
echt wel stommerdquote:
Ik heb gemengde gevoelens. :$quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent Feer.
Je snapt hem niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze speelt volleybal met haar voeten.
Die ouwe lobbes heeft zijn huisje natuurlijk gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens. :$
Maar Bogie ligt meteen te slapen op zijn mandje, so I guess it's all good.
Jij hebt geen eens een huisquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ouwe lobbes heeft zijn huisje natuurlijk gemist.
Mwah, mijn moeder's huis is meer zijn huis eigenlijk. Daar heeft hij langer gewoond. Hij vond het ook fijn om languit op de bank te liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ouwe lobbes heeft zijn huisje natuurlijk gemist.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, mijn moeder's huis is meer zijn huis eigenlijk. Daar heeft hij langer gewoond. Hij vond het ook fijn om languit op de bank te liggen.
Hoi Crackje.quote:
Nu wel oke, krijg leuke reacties op mn haarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoi Crackje.
Hoe voel je je?
Fijn dat je er dan zo blij mee bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu wel oke, krijg leuke reacties op mn haar
Herken je haar ergens van?quote:
ja nog steeds geen leven hèquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent weer steeds vaker op Fok!
Vooral van films.quote:
Weet ik. Het humor niveau is met 40-45% achteruit gegaan in mijn afwezigheid volgens mijn welingevoerde bronnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft niet jongen, je blijft mijn beste vriend hier.
Het stijgt nu meteen weer met 14-18%, nu jij er bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik. Het humor niveau is met 40-45% achteruit gegaan in mijn afwezigheid volgens mijn welingevoerde bronnen.
Dat is niet het enige wat hier stijgtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het stijgt nu meteen weer met 14-18%, nu jij er bent.
Lekker he die port?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Oh mijn god jongens ik heb mezelf dronken gemaakt en moet morgen vroeg opstaan
Dronken van geluk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Oh mijn god jongens ik heb mezelf dronken gemaakt en moet morgen vroeg opstaan
Ik dacht altijd dat jij met je laptop op een matras lag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat hier stijgtMijn computer glijdt bijna van mijn bureau af
waarom moet je vroeg op.quote:
Laptops zijn kutquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij met je laptop op een matras lag.
SOOOO KoeKoeK.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 glazen in het afgelopen uur ofzo?
[..]
Vakantie
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggg
Het gebeurt me zelden dat iemand zo blij is dat ik er benquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssssssssssss
Ja als jij er telkens van die kutgrappen in plaatst reageert niemand er hè :squote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De APP is een beetje dood, en FB ook.
Hallo Skedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gebeurt me zelden dat iemand zo blij is dat ik er ben
Slechtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik rijd soms ook met alcohol op.
Jij bent mijn beste vriend hierquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gebeurt me zelden dat iemand zo blij is dat ik er ben
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als jij er telkens van die kutgrappen in plaatst reageert niemand er hè :s
Ik volg je nog wel op de voet op Facebook!
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriend hier
Mijn grenzen liggen bij een half glas alcoholquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken prima mijn grenzen.
Dat is wel erg weinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn grenzen liggen bij een half glas alcohol
Bij JR moet je vrouw vervangen voor matras.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
In iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er wel alleen zelf insteken!
Ik weet het vrij zeker, jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het toch al gedaan
Dus weet je het toch zeker?
Dat is bij 99,5% van alle vrouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben zonder ook al een niet al te beste chaffeur.
Je bent er wel druk mee hèquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij JR moet je vrouw vervangen voor matras.
Sommige users hebben gewoon niet zoveel te meldenquote:
Ach, ik bleef gisteren lachen over iemand die doodging door een hele cheeseburger in zijn bek te proppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om het nieuws over die matras in de tunnel![]()
Op dit tijdstip heeft niemand iets boeiends te melden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige users hebben gewoon niet zoveel te melden
Hopelijk bewijst haags_kwartiertje dat hij niet bij die users hoort
Ik doe niet aan Facebookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ik hou er wel over op.
Ik wil Sked op als vriend op facebook.
Daar heb ik ook hartelijk om gelachen. Wij hebben dezelfde humor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, ik bleef gisteren lachen over iemand die doodging door een hele cheeseburger in zijn bek te proppen.
Maar welke debiel eet er dan ook bij McDonalds uit vrije wil
Nog ruzie met een meisje gehad die vond dat je niet mocht lachen om mensen die dood gaan door debiele acties van zichzelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook hartelijk om gelachen. Wij hebben dezelfde humor.
Ik blijf het jammer vinden dat mijn account niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb vanmorgen mijn CU2 een update gegeven.
Wat verwacht je als iemand een complete hamburger in zijn bek douwt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog ruzie met een meisje gehad die vond dat je niet mocht lachen om mensen die dood gaan door debiele acties van zichzelf.
Heb jij CU2 meegemaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat mijn account niet meer bestaat.
Ja natuurlijk. Ik vond die vragenlijsten invullen heerlijk.quote:
Ga toch lekker slapen meisjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat bij de meeste mensen gewoon goed, natuurlijk.
Je kunt ook 25 kauwgomballen tegelijk in je muil stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat bij de meeste mensen gewoon goed, natuurlijk.
Je moet dingen helemaal niet willen hebben. Een catamaran, die moet je huren!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verwacht je als iemand een complete hamburger in zijn bek douwt.
Saus erop of ernaast?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik vond die vragenlijsten invullen heerlijk.
Zie nu net dat het een datingsite is geworden
Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet dingen helemaal niet willen hebben. Een catamaran, die moet je huren!
Mensen die saus bovenop hun patat doenquote:
Saus erop is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die saus bovenop hun patat doen
Dat moet er naast zodat je kan dippen. Anders zit de ene helft helemaal onder de saus en heeft de rest NIKS
Ik ben het 140-145% met je eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die saus bovenop hun patat doen
Dat moet er naast zodat je kan dippen. Anders zit de ene helft helemaal onder de saus en heeft de rest NIKS
Rlt late night wat is datquote:
Ik geef JR in dezen gelijk.quote:
Ronald Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is intussen al zo uitgemolken dat hij niet grappig meer is.
Halloquote:
Nee, daar zou ik van genieten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zoveel honger dat je een cheeseburger in één hap op zou eten?
Ik mag zelf weten wat ik lekkerder vind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Needat is totaal niet logisch
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland.
Gelijk een TV kopen nu. Zenden ze dat in Bulgarije ook uit denk jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Erotisch uurtje op rtl4. Met Humberto Tan.
Wel als je schoteltje erbij kooptquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk een TV kopen nu. Zenden ze dat in Bulgarije ook uit denk je
Ben jij nog steeds van elke dag blowen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
JR ben je nog steeds van de matrassenliefde?
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk een TV kopen nu. Zenden ze dat in Bulgarije ook uit denk je
Leg het dan in elk geval uitquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag zelf weten wat ik lekkerder vind.
Droombezigheid als je later oud bentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat had je nog meer voor vragen op CU2?
15 inch lijkt me genoeg als je niet thuis bezig bentquote:
Dan ben ik een echte Turkquote:
ja zker met jouquote:
Ik vind het lekkerder als alles helemaal onder zit. Friet een beetje slap wordt daardoor.quote:
Ik heb nog wel wat adresjes voor je.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fokker101 het volgende:
Soms snap ik ook niet waar al die gasten in NL nep kleding weg krijgen. Ja niet van Turkije..bestellen ze dat via internet.
Ik had hoeren neuken nooit meer werkenquote:
wowquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder als alles helemaal onder zit. Friet een beetje slap wordt daardoor.
Ik hoef mijn laptop helemaal niet mee te zeulen eigenlijk. Geen idee waarvoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 inch lijkt me genoeg als je niet thuis bezig bent
Of je wil overal een tv meezeulen
Dat is je aardig gelukt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had hoeren neuken nooit meer werken
Speciaalsaus is aan de frikandel voorbehouden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fera het volgende:
Vooral bij een friet speciaal. Als je dipt met speciaal dan vallen die uitjes er altijd naast.
Ohnee, patat (ja het is patat!) hoort krokant te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder als alles helemaal onder zit. Friet een beetje slap wordt daardoor.
Wtf voor een fantasien heb jij danquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fera het volgende:
Vooral bij een friet speciaal. Als je dipt met speciaal dan vallen die uitjes er altijd naast.
Wat kan ik zeggen, ik ben een man van z'n woord.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is je aardig gelukt.
Gewoon veel saus eraan en die uitjes blijven wel plakken hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Fera het volgende:
Frikandel speciaal is goddelijk, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaalsaus is aan de frikandel voorbehouden.
Dan mag mijn FRIET toch wel slap zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee, patat (ja het is patat!) hoort krokant te zijn.
Ga je lekker scheetjes van laten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veel saus eraan en die uitjes blijven wel plakken hoor.
Muah bij de patat is het ook wel lekker hoor. Als je geen zin hebt om satésaus te maken ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaalsaus is aan de frikandel voorbehouden.
Zeker als de frikandel opgeborgen is in een vers broodjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is goddelijk, dat zal ik niet ontkennen.
[..]
Dan mag mijn FRIET toch wel slap zijn?
Niets meer dan respect voor je.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, ik ben een man van z'n woord.
Gaat toch beter als er een kwak saus op mijn friet zit. Is mijn eigen ervaring, ik vraag niemand om het er mee eens te zijn. We kunnen toch beiden van onze friet/patat genieten zonder dat we last van elkaar hebben?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veel saus eraan en die uitjes blijven wel plakken hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat iets slap wordt in jouw bijzijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan mag mijn FRIET toch wel slap zijn?
Satesausquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah bij de patat is het ook wel lekker hoor. Als je geen zin hebt om satésaus te maken ofzo
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds van elke dag blowen?
Ik denk dat dit komt door onze gezamelijke voorliefde voor snilquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets meer dan respect voor je.
Had ik al gezegd dat jij mijn grootste fok vriend bent?
Je kan toch alle ingrediënten kopen en zelf makenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
SatesausBestaat hier allemaal niet jonge
Jazeker!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt door onze gezamelijke voorliefde voor snil
Dat kan maar ik praat graag over eten als ik honger heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat toch beter als er een kwak saus op mijn friet zit. Is mijn eigen ervaring, ik vraag niemand om het er mee eens te zijn. We kunnen toch beiden van onze friet/patat genieten zonder dat we last van elkaar hebben?
Sinds vandaag is het kut en maar net boven de 0 graden. Afgelopen week tussen de 15/22quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Hoe koud is het nu daar?
Ik ga hier geen sambal/ketjap en pindakaas vinden hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch alle ingrediënten kopen en zelf maken
Leef je uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik praat graag over eten als ik honger heb.
Daarom is het zo tijd voor de LEKKERSTE tosti ooit. Mijn tosti
Ja of gewoon speciaal bier drinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter elke dag sos toch
Inso vindt dit leuk
Geen sambal? Wtfquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga hier geen sambal/ketjap en pindakaas vinden hoor.
Satesaus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:01 schreef Fera het volgende:
Pindasaus.Ik ga binnenkort maar weer eens nasi maken.
Die heb ik al eens gestuurd.quote:
Misschien verwacht je het niet maar Bulgarije heeft weinig met Indonesië.quote:
Pindasaus is de correcte benaming.quote:
Hoe kan je nou in een land leven waar ze geen satésaus en sambal hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien verwacht je het niet maar Bulgarije heeft weinig met Indonesië.
Jij hebt echt een hekel aan haar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gestuurd.
Ook in DM naar RobinOok. Daarna hebben we tosti date gehad.
Toen ik naar de trein moest kwam ik wel te laat omdat ik een kwartier moest omlopen om om haar heen te kunnen.
Een laptop is er voor bedoeld om mee te nemen, koop dan een desktop.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef mijn laptop helemaal niet mee te zeulen eigenlijk. Geen idee waarvoor
Het is lastig maar gelukkig hebben we hier andere dingen. Zoals Bulgaarse yoghurtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in een land leven waar ze geen satésaus en sambal hebben
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is lastig maar gelukkig hebben we hier andere dingen. Zoals Bulgaarse yoghurt
Ja die heb ik toch ook Hans.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een laptop is er voor bedoeld om mee te nemen, koop dan een desktop.
Hele goede witte kaas ookquote:
Nja die krijg je vanzelf wel met al die vrouwen daar tochquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is lastig maar gelukkig hebben we hier andere dingen. Zoals Bulgaarse yoghurt
Dat is als vliegtuigen kut vinden als je nergens heen hoeft te vliegen. Slaat nergens op. Ik vind je een beetje een zeikerdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die heb ik toch ook Hans.
Ik hoef mijn computer toch ook niet mee te nemen. Daarom vind ik laptops kut
Ja, maar dat heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Woon je in het zuiden van het land?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die krijg je vanzelf wel met al die vrouwen daar toch
Nee, heeft de hele dag wel gesneeuwd maar de grond was te warm dus is niet blijven liggen. Even dit weekend kut daarna weer rond de 17 gradenquote:
Nee klopt. Maar pindasaus, hier zeggen ze meestal sate. En friet ipv patat niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft er niets mee te maken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pindasaus
Wel hertog jan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn bier is op en mijn wijf slaapt. Hier gaat iets mis.
Nu moet je jezelf het huis uittrappen om bier te kopen. Slecht georganiseerd maat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn bier is op en mijn wijf slaapt. Hier gaat iets mis.
Jezus, om depri van te wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, heeft de hele dag wel gesneeuwd maar de grond was te warm dus is niet blijven liggen. Even dit weekend kut daarna weer rond de 17 graden
Desktop is gewoon veel chiller als je vooral thuis computertquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is als vliegtuigen kut vinden als je nergens heen hoeft te vliegen. Slaat nergens op. Ik vind je een beetje een zeikerd
Met de enige echte lactocillus Bulgaricusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bulgaarse yoghurt is wel de shit
Nee, koelkast ligt nog wel vol. Maar ik zit op de bank en ben te lui om naar de koelkast te lopen. Vandaar dat het kut is dat mijn bits slaapt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu moet je jezelf het huis uittrappen om bier te kopen. Slecht georganiseerd maat.
Waaromquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, om depri van te worden
Kan je dochter ondertussen niet al lopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, koelkast ligt nog wel vol. Maar ik zit op de bank en ben te lui om naar de koelkast te lopen. Vandaar dat het kut is dat mijn bits slaapt.
Heb je die kleine nog niet geleerd om voor papa bier te halenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, koelkast ligt nog wel vol. Maar ik zit op de bank en ben te lui om naar de koelkast te lopen. Vandaar dat het kut is dat mijn bits slaapt.
Mijn familie zegt ook gewoon satésaus. Deed ik ook heel lang tot dat ik leerde dat het niet goed was. :$quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar pindasaus, hier zeggen ze meestal sate. En friet ipv patat niks mis mee hoor.
of een hond nemenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dochter ondertussen niet al lopen?
Helaas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dochter ondertussen niet al lopen?
Nog even wachten, ouwe reus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je die kleine nog niet geleerd om voor papa bier te halen
Ik kan me voorstellen dat dat één van de mooiste momenten als vader moet zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even wachten, ouwe reus.
Hoe oud is je dochterquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even wachten, ouwe reus.
Denken dat ik meedoe aan die hipsteraids van een Instagramquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit heb je via instagram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |