SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit brengt mij echt terug naar 2003quote:
quote:
Greasequote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Serieus he.. als ik in de buurt van een karaoke bar zou wonen dan ging ik daar denk ik iedere week wel heen![]()
Emmen haha. Ik organiseer hier wel eens karaoke feestje. Binnenkort maar weer eens doen. In combinatie met een foute avond ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar woon je?
In Amsterdam zijn super veel karaokebars
Dat zijn altijd wel leuke avondenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen haha. Ik organiseer hier wel eens karaoke feestje. Binnenkort maar weer eens doen. In combinatie met een foute avond ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:30 schreef Braddie het volgende:
In Emmen is inderdaad vrij weinig te beleven volgens mij
primaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, gelukkig wel weer! En met jou?
Net uit bedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
net uit bed dus de dag kan beginnen![]()
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grease
Vind Grease echt een leuke filmGrease 2 heb ik in België 2 jaar terug toen ik naar de Stones ging een kans gegeven, maar wat is die matig joh
Wist niet eens dat er een deel 2 is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.
Nee, maar half 3quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wat ik hoef toch niet om 8 uur uit bed
Lijkt me een goed idee!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel twee heb ik niet gezien. Ga ik ook zo houden. Zo'n film heeft geen sequal nodig.
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.
Je kan ook te ver gaan...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik tegenwoordig vrolijkere muziek luister.
Haha nee.quote:
ik had vandaag een high tea in Utrecht. Echt heerlijkquote:
Oh dat klinkt niet verkeerd neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vandaag een high tea in Utrecht. Echt heerlijkhoe is het met jou?
oh wat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet verkeerd neeJa wel oké. Ik heb alleen iets super pijnlijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |