Ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:10 schreef Elleska het volgende:
valt mee hoor, die elastieken van zo'n kussen zit niet strak. net strak genoeg om met het omdraaien mee te nemen.
zoiets
Je hebt ook buisvorminge kussenslopen, steek je gewoon je been erbij in de sloop.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:41 schreef Molo het volgende:
Wat kan helpen is een kussen tussen je knieën leggen, en als die wegglijdt er een lang elastiek overheen doen en om je been, zodat hij 's nachts niet weg glijdt
Ideaal is anders, maar het helpt iets.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je hebt ook buisvorminge kussenslopen, steek je gewoon je been erbij in de sloop.
Dat inderdaad. Vriend had vanwege het formaat zo'n intense hekel aan dat ding. Denk dat ik hem over een paar weken weer tevoorschijn tover.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Koop zo'n rookworstvormig voedingskussen! Het ene uiteinde tussen de benen en het andere uiteinde kun je knuffelen
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik heb m maar een handjevol keren gebruikt voor borstvoedingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Soof-87 het volgende:
Oh dat kun je dus ook nog anders gebruiken..
Ik wel! Maar ik had geen rookworst, maar een isi mini buddy.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb m maar een handjevol keren gebruikt voor borstvoedingkon er maar geen goeie houding mee vinden!
Kon mijn baby echt het makkelijkst voeden gewoon op mn arm; dat paste perfect
Nouja ik heb m van de Hema, maar er schijnt ook een duurdere variant te zijn die echt fijn is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Unihipili het volgende:
Hebben jullie nog tips wat betreft de rookworst? Ik ging al kijken bij de HEMA (waar anders voor rookworst) en Kruidvat. Die ban Kruidvat (15 euro) voelde best dun. Hema (35) dikker. Beide zonder bolletjes maar soort kussenvulling leek het. Niet heel aandachtig gekeken/gevoeld
.
Is dat die met bolletjesvulling? Want dat is de duurdere die ik bedoel dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb een doomoo, en daar heb ik nog geen spijt van gehadgebruik hem nu vaak nog steeds om W een fles te geven en hij kan zo weer mee voor W2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |