SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, het begint nu om 5 uur en er wordt afgesprint voordat het donker word. Gister was dat om kwart voor 6. Straks zal dat om 6u zijn. Als het zomertijd is starten ze om 7 uur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:47 schreef CyclingGirl het volgende:
@Tommeke maar dat baantje is verlicht neem ik aan.
Echt bizar dat rondje. Rij je met 130man op een avond met 55km/h in de rondte met de handjes op het stuur en een beetje babbelen. Bochten lopen wat omhoog en zitten maar 4 bochten naar links in. Soort van Nascarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nope, het begint nu om 5 uur en er wordt afgesprint voordat het donker word. Gister was dat om kwart voor 6. Straks zal dat om 6u zijn. Als het zomertijd is starten ze om 7 uur.
Patty doet ook wel eens mee daar
Effe opgeruimd...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:49 schreef CyclingGirl het volgende:
@Capfab je inbox is vol ik wil een berichtje terug sturen maar dat kan niet.
wat is ermee dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:43 schreef muzas het volgende:
Mijn mavicjes lopen weer als een zonnetje![]()
Tot je er daadwerkelijk op gaat fietsen![]()
Maar ik ga niet meer op die allez. Ik zet 'm in de vitrine en fap er gewoon dagelijks op.
Hoe krijg je in godsnaam je PM inbox vol, date jij met jonge meisjes via fok ofzo?quote:
Een of ander metaal-achtig rammelend geluid bij het fietsen. Nou waren ze ook kaolonat en smerig, maar dit klonk niet gezond (grip kano critic en ddx agreed). Alsof er een los moertje in een holle metalen buis rammelde. Heel anders dan dat geschaaf bij een te strak afgestelde naaf. (wat ie overigens ook ineens weer deed toen het nat was).quote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:12 schreef MCH het volgende:
En regelmatig rijden er echte wielergoden mee zoals Boike Mollema, TJ Slagter en Keizer.
Ik heb 5 bochten gezien onderweg, dus daar kwam het iig niet door.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:21 schreef muzas het volgende:
Het was ook de zelfde 'toon' als die 'afdekkap' waarmee je die naafspanning stelt. Dat is een metalig ding wat precies het zelfde geluid maakt als je er tegen tikt. Maar nu deed ie dus vanzelf herrie maken bij het draaien van mn wiel. Met name na wat gestuiter of een bocht.
Zat het niet goed vast?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:21 schreef muzas het volgende:
Het was ook de zelfde 'toon' als die 'afdekkap' waarmee je die naafspanning stelt. Dat is een metalig ding wat precies het zelfde geluid maakt als je er tegen tikt. Maar nu deed ie dus vanzelf herrie maken bij het draaien van mn wiel. Met name na wat gestuiter of een bocht.
definieer 'het'.. Die naafspanning bedoel je? Dat durf ik niet te zeggen. Quickrelease heb ik in alle standen geprobeerd maar bood geen soelaas. Ik dacht zelf dat mss dat afstelgebeuren alsnog te strak stond ofzo... Net als waar je me eerder mee geholpen heb. Maar dan zou ik eigenlijk eerder geschaaf dan gerammel verwachten idd.quote:
Die afdekkap waarover je sprak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:31 schreef muzas het volgende:
[..]
definieer 'het'.. Die naafspanning bedoel je? Dat durf ik niet te zeggen. Quickrelease heb ik in alle standen geprobeerd maar bood geen soelaas. Ik dacht zelf dat mss dat afstelgebeuren alsnog te strak stond ofzo... Net als waar je me eerder mee geholpen heb. Maar dan zou ik eigenlijk eerder geschaaf dan gerammel verwachten idd.
Weet dus niet zo goed wat de oorzaak kan zijn. Heb de achternaaf stap voor stap (lang leve youtube) helemaal los gehaald, maar daar zat niks 'los'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |