Ziek melden en naar Eindhoven komenquote:Op maandag 8 februari 2016 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zou zelf ook wel een biertje lusten vanmiddagDenk alleen dat m'n werkgever het niet zo waardeert
Is het origineel van Mads Langer?quote:Op maandag 8 februari 2016 10:21 schreef Bronson het volgende:
Tevens, het origineel van Mads Langer is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het origineel van Mads Langer?xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeker geen vegetariër iig! En koffie drink ik ook bij het leven, ook een goeie motivator voor het fax-apparaatquote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bizar weinig!
Een dag niet gefaxt is een dag niet geleefd!
Ik weet dat veel vrouwen niet dagelijks faxen, maar mannen altijd wel.... Ben je soms vegetarisch? Of eet je weinig vlees?
Vlees = faxheaven
Ach Da Funk is nog wel aardig. Geen topper maar wel een vermakelijk liedje.quote:
Hmmmm apart danquote:Op maandag 8 februari 2016 10:38 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen vegetariër iig! En koffie drink ik ook bij het leven, ook een goeie motivator voor het fax-apparaat.
Vind je dit nou een goed liedje?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:38 schreef Sersjee het volgende:
Da's waar ook, nog 2 maanden tot Weezer @ HMH. Nice.
Nou, het is imho niet hun beste werk.quote:
Zijn we het daarover eens.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het is imho niet hun beste werk.
Tsja Blue en Pinkerton zijn nu eenmaal jaren terug. En voor mij is Blue net te vlak maar ik kan wel zien dat mensen het een heel goeie plaat vinden.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het is imho niet hun beste werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |