Einde van een tijdperk hoor, dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 100
Dat levert een gemiddelde op van ruim 2,7 (want de dag is nog niet om).
Bij deze neem ik afscheid van de faxmeldingen. Misschien af en toe nog een zonder volgnummer, maar niet elke keer meer.
Het was me een waar genoegen.
Reken maar van yes!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal me voor altijd afvragen, heeft SC vandaag nog gefaxt?
Haihai!quote:
In de film Unbreakable is Samuel L. Jackson wanhopig op zoek naar zijn tegenpool, aangezien arme Sam elk botje in z'n lichaam al heeft gebroken en ze hem Mr. Glass noemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 100
Dat levert een gemiddelde op van ruim 2,7 (want de dag is nog niet om).
Bij deze neem ik afscheid van de faxmeldingen. Misschien af en toe nog een zonder volgnummer, maar niet elke keer meer.
Het was me een waar genoegen.
quote:
wtf 10??quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
In de film Unbreakable is Samuel L. Jackson wanhopig op zoek naar zijn tegenpool, aangezien arme Sam elk botje in z'n lichaam al heeft gebroken en ze hem Mr. Glass noemen.
SC, mocht je jouw tegenpool zoeken dan meldt ik me bij deze aan. Fax 10....van het jaar. Jouw score; 110? (Gokje)
Bizar weinig!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:30 schreef JayHovah het volgende:
Ja echt, nr. 10. En het is niet zo dat ik leef op 3 nootjes en krentenbol of dat ik, als er een fax is, tot het randje van de pot vol fax... Vraag niet hoe of waarom maar blijkbaar zijn er flinke verschillen qua faxverkeer
Alaaf!quote:
Veel plezier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |