Zat er aan te denken, maar dat zelf als OP doen is natuurlijk niet cool....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:34 schreef JDude het volgende:
Geen Fax 100 referentie in TT. Gemiste kans.
Hadden mijn ouders me vroeger maar gedwongen gitaar te leren spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:55 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben begin vorige maand begonnen met gitaarles.
*meldtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders me vroeger maar gedwongen gitaar te leren spelen.
Dan had ik nu een langharige gitaargod geweest
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook even halen?
Cappuccino?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker
Cappuccino zonder suiker aub
Je bent in de war met Latte Macchiatoquote:
Gatver, das koffie verkeerd. Das idd too much.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent in de war met Latte Macchiato
Weet je waarom die Italianen dat in zulke kleine kopjes schenken?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar vooruit, dan neem ik er voor SC ook eentje mee.
thee?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik drink trouwens de laatste tijd veel rooibos.
Maar nu heb ik een concert van Black Sabbath uit 1970 op de oordopjens. Daar past koffie beter bij
Nee, rooibos is niet eens theequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
thee?
(alhoewel ik vorige week ook veel rooibos heb gedronken i.v.m. keelpijn)
Ik vond laatst een tegoedbon voor koffie op het station. Dat was perrongeluk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je waarom die Italianen dat in zulke kleine kopjes schenken?
Dat doen ze expreszo....
XD
Padumtsssssssssssssssss
dat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, rooibos is niet eens thee
Origineel is ook so much betterquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Owner of a lonely heart so much better than a owner of a broken heart
Klopt, maarja bij gebrek aan origineel dan maar de neppe variant.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Origineel is ook so much betterwat een kleuterremix.
Meestal komt er dan ook een kind mee als zij een scheet laatquote:
dat wilde ik dus ook zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meestal komt er dan ook een kind mee als zij een scheet laat
xd
GMTAquote:
Stealers Wheel - Stuck in the middle with youquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar hoort natuurlijk Don't you forget about me van Simple Minds tussen
Bom diaquote:
verdommequote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is na de lunch dus boa tarde
Ola is het veiligstquote:
#wezullenhetnooitvergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 99
M'n enerlaatate faxmelding met volgnummer...
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 99
M'n enerlaatate faxmelding met volgnummer...
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Even het topic wat opfleuren.
[ afbeelding ]
Een prachtig gekarameliseerde mona toetjequote:
wow dit is echt een mokkeltje hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Even het topic wat opfleuren.
[ afbeelding ]
Moet jij niet Lampegat onveilig maken?quote:
Reeds gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet jij niet Lampegat onveilig maken?
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 100
Dat levert een gemiddelde op van ruim 2,7 (want de dag is nog niet om).
Bij deze neem ik afscheid van de faxmeldingen. Misschien af en toe nog een zonder volgnummer, maar niet elke keer meer.
Het was me een waar genoegen.
Dat vinden de puberende meisjesfans van Domien leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:53 schreef Pino112 het volgende:
Lot vanaf 11 minuten.
Let niet op de irritante minuscule knips
Einde van een tijdperk hoor, dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 100
Bij deze neem ik afscheid van de faxmeldingen. Misschien af en toe nog een zonder volgnummer, maar niet elke keer meer.
Reken maar van yes!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal me voor altijd afvragen, heeft SC vandaag nog gefaxt?
Haihai!quote:
In de film Unbreakable is Samuel L. Jackson wanhopig op zoek naar zijn tegenpool, aangezien arme Sam elk botje in z'n lichaam al heeft gebroken en ze hem Mr. Glass noemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 100
quote:
wtf 10??quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
In de film Unbreakable is Samuel L. Jackson wanhopig op zoek naar zijn tegenpool, aangezien arme Sam elk botje in z'n lichaam al heeft gebroken en ze hem Mr. Glass noemen.
SC, mocht je jouw tegenpool zoeken dan meldt ik me bij deze aan. Fax 10....van het jaar. Jouw score; 110? (Gokje)
Bizar weinig!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:30 schreef JayHovah het volgende:
Ja echt, nr. 10. En het is niet zo dat ik leef op 3 nootjes en krentenbol of dat ik, als er een fax is, tot het randje van de pot vol fax... Vraag niet hoe of waarom maar blijkbaar zijn er flinke verschillen qua faxverkeer
Alaaf!quote:
Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |