Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef exile79 het volgende:
Wij gaan toch echt niet die amateur thuis loten.
Duh!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
Jullie maken kans een prijs te winnen dit jaar![]()
SBS6 naar het schijntquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Is het buiten Fox nog ergens te volgen?
Want SBS moet nog Shownieuws en Piets Weerbericht uitzenden, weet je wel.quote:
Ze willen er bij metro ff zeker van zijn dat die Martijn z'n slechtbetaalde bijbaantje verliest.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:19 schreef Scrummie het volgende:
Dat Eneco/Twitter gebeuren heeft het landelijk nieuws gehaald.
http://www.metronieuws.nl(...)-voor-nieuwe-leiding
Uit kun je nog zonder schaamte "met de bus voor de goal geparkeerd" spelen, zoals dat tegenwoordig heet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Ben allang blij dat we thuis spelen.
Feyenoord - VVSB nog mooier.quote:
Nee, Utrecht lijkt mij de zwaarste tegenstander.quote:
twitter:
@Aad300 strikes again.twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 23:42:48Zie je er had niet geloot hoeven worden... https://t.co/Nfzasu3J8D reageer retweet
Mij niet. Ik zie AZ zelfs nog wel 3e worden dit seizoen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, Utrecht lijkt mij de zwaarste tegenstander.
Nee, Utrecht is lastiger.. AZ is verdedigend wat minder. Vind het wel een toffe loting, uitverkocht huis weer, penningmeester tevreden.. Wel bizar dat we alleen maar eredivisieploegen loten, maar goed.. zolang het thuis is maakt het weinig uitquote:
Zijn wat flegmatieker inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Utrecht en AZ zijn allebei aan elkaar gewaagd, ontloopt elkaar niet zoveel. Denk dat we tegen AZ iets meer kans maken om te winnen.
Zoals ik al eerder zei: Utrecht de ene wedstrijd een 9, andere wedstrijd een 4. Maar het is vanuit de traditie wel iets meer een cupfighter dan AZ.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn wat flegmatieker inderdaad.
Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Revanche op 2003 zou trouwens wel heerlijk zijn, er zijn Utrecht-supporters die er nu nog over beginnen.
Net zo dood als de kampioensaspiraties van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Ken sowieso geen Utrecht supporters eigenlijk. Uitgestorven club.
Als je dan toch wil trollen, trol dan goed. Deze is wel erg matig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net zo dood als de kampioensaspiraties van Feyenoord.
Ken er een aantal in de omgeving van Rotterdam/DH. Schijthekel aan Feyenoord omdat ze jáááren terug tikken hebben gekregen na het zelf te hebben uitgelokt. Komen ook altijd spontaan klaar als Feyenoord van Ajax verliestquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Ken sowieso geen Utrecht supporters eigenlijk. Uitgestorven club.
Ik ken er ook een paar, echt dat zijn de meest sneue supporters die bestaan. Erger dan 020quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Boma het volgende:
[..]
Ken er een aantal in de omgeving van Rotterdam/DH. Schijthekel aan Feyenoord omdat ze jáááren terug tikken hebben gekregen na het zelf te hebben uitgelokt. Komen ook altijd spontaan klaar als Feyenoord van Ajax verliestJe mist er geen kut aan dus.
Meestal zijn dat ook mongolen die het netnummer van een stad gebruiken in plaats van de naam van de stad zelfquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar, echt dat zijn de meest sneue supporters die bestaan. Erger dan 020
Ben je verdwaald?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook mongolen die het netnummer van een stad gebruiken in plaats van de naam van de stad zelf
Lijkt zo, maar doei hequote:
Daar was ik nog bij die wedstrijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nu met Kuyt aan de andere kant...
Was geen beste beurt van ons nee...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was ik nog bij die wedstrijd.
"Rustig aan he Dirk" riepen de Feyenoord supporters al wetende dat hij naar club ging komen. Bosvelt nam nog afscheid met een rode kaart.
??? Wat wil je graag horen knul? Vieze woordjes?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook mongolen die het netnummer van een stad gebruiken in plaats van de naam van de stad zelf
He, rustaaaaaaagquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:53 schreef witteviool het volgende:
[..]
??? Wat wil je graag horen knul? Vieze woordjes?
Deed-ie niet, hij scoorde ook toen. Zat er ook, tussen utreg fans. Kutmiddag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was ik nog bij die wedstrijd.
"Rustig aan he Dirk" riepen de Feyenoord supporters
Dat was toch ook het jaar dat Feyenoord definitief in de problemen heeft gedrukt met al dat onverantwoordelijke beleid. Toen moest je ook kampioen worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn steeds meer parallellen met de laatste keer toen we de beker wonnen
2007-2008
1e seizoenshelft: prima
2e seizoenshelft: ingestort en 6e geworden
beker: 4 thuiswedstrijden, 1 uitwedstrijd, finale tegen subtopper
2015-2016
1e seizoenshelft: prima
2e seizoenshelft: in elkaar gedonderd
beker: 4 thuiswedstrijden, 1 uitwedstrijd, eventuele finale tegen subtopper
Gr. Hans
Behalve VVSB die spelen ook al hun wedstrijden met de 2e keeper, geen grapquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:56 schreef Oldground het volgende:
Wel mooi dat al die clubs die met hun reserve keeper zijn gaan spelen de beker zijn uitgedonderd.
Waarschijnlijk omdat de eerste keeper ook de spits is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve VVSB die spelen ook al hun wedstrijden met de 2e keeper, geen grap
Als ze daar bij NEC mee waren begonnen hadden we nu 5 punten meer gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
kuytgod roept even na de grootste zaadpot van het jaar dat 3-5-2 een nieuw wapen is voor deze selectie.
Als je elke pot gelijk wil spelen dan heeft hij een punt ja.
Goed wapen ook Feyenoord creëerde tegen Roda nog minder dan Ajax en dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
kuytgod roept even na de grootste zaadpot van het jaar dat 3-5-2 een nieuw wapen is voor deze selectie.
En kreeg ook 2 goals minder tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed wapen ook Feyenoord creëerde tegen Roda nog minder dan Ajax en dat zegt wel wat.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Boma het volgende:
[..]
Ken er een aantal in de omgeving van Rotterdam/DH. Schijthekel aan Feyenoord omdat ze jáááren terug tikken hebben gekregen na het zelf te hebben uitgelokt. Komen ook altijd spontaan klaar als Feyenoord van Ajax verliestJe mist er geen kut aan dus.
Die dag begon nog zo mooi , boortrippie op de Maas, geweldig weer, maar voetbal was drama.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed-ie niet, hij scoorde ook toen. Zat er ook, tussen utreg fans. Kutmiddag.
Haha shit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve VVSB die spelen ook al hun wedstrijden met de 2e keeper, geen grap
5-3-2 toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dirk heeft nu al paar wedstrijden een shirt aan met 100 erop.
De Taaptwitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 13:44:12Renato Tapia is speelgerechtigd en fit voor zondag, meldt Van Bronckhorst. 'Hij is een extra optie voor op het middenveld.' #ajafey reageer retweet
mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:57 schreef Pascalus het volgende:
De Taaptwitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 13:44:12Renato Tapia is speelgerechtigd en fit voor zondag, meldt Van Bronckhorst. 'Hij is een extra optie voor op het middenveld.' #ajafey reageer retweet
Zou wel bizar zijn als hij niet fit zou blijken te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:57 schreef Pascalus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |