maar nog niemand terug gebeld?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja het lijkt een soort scam om mensen beleggingen aan te smeren.
wat ik al zei, bij mn schoonvader in de straat is er ooit een straatprijs gevallen....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:48 schreef GSMboy het volgende:
Blijft een wazige actie: Een malafide bedrijf die leningen of beleggingen verstrekt en random tiental mensen een telefoon opstuurt en in de late avond een mogelijk misleidend telefoontje doet.
laten we verder speculeren over Murp en het Mobiele Mysterie <3quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik lok gewoon een kutkloontje uit de kast.
wel, vriendin van iemand hier, die dus een lang telefoongesprek had over dubieuze beleggingen.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
laten we verder speculeren over Murp en het Mobiele Mysterie <3
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Tja we hebben twitter, Facebook maar geen fok accounts. En er is niet veel andere info te vinden. En is meer ook persoonlijke nieuwsgierigheid.
beter dan utoquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar de politie is er mee bezig.
Heerlijk topic dit.
Heb jij er ook een?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk topic dit.
De brandweer ook!!11!einz!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk topic dit.
Mwa, een paar telefoontjes van 10 euro kunnen ze wel hebben vrees ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef GSMboy het volgende:
Faal-actie. Ik hoop dat dit bedrijf zelf hierdoor in de financiële schulden zal zitten en failliet zal raken
Nee we hebben geen idee. Maar het is wel vreemd. In een middelgrote gemeente dus ongeveer 7 meldingen. Maar ja lang niet iedereen zal dit melden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?
gok niet meer dan 20 toch? best een investering zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?
dit lekt toch uit op een gegeven moment? erg raarquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
[..]
Nee we hebben geen idee. Maar het is wel vreemd. In een middelgrote gemeente dus ongeveer 7 meldingen. Maar ja lang niet iedereen zal dit melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |