Door de bezuinigingen was er maar een vrij stopcontact, de rest van de telefoons is leeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als jullie ze nou alle 7 aan hadden gehouden hadden jullie een stuk sneller resultaat gehad waarschijnlijk.
klassiekerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HALLO HALLO, HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?!!?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Hallo mensen hier mehmed van de aivd
wij kijken ook mee ivm mogelijke terroristische activiteiten
onze dank allereerst aan de tipgever BarryOSeven
gr gr
quote:
quote:De volgende 10 eenheden zijn in de plaats van de voormalige 26 regiokorpsen gekomen:[4]
Regionale eenheid
Noord-Nederland
Oost-Nederland
Midden-Nederland
Noord-Holland
Amsterdam
Den Haag
Rotterdam
Zeeland - West-Brabant
Oost-Brabant
Limburg
Op persoonlijke titel maar toch ook niet..? Ik moet ook maar eens bij de politie gaan werken...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Tja we hebben twitter, Facebook maar geen fok accounts. En er is niet veel andere info te vinden. En is meer ook persoonlijke nieuwsgierigheid.
Maar toch mooi dat jullie ook mee kijken trouwens. Goed teken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Tja we hebben twitter, Facebook maar geen fok accounts. En er is niet veel andere info te vinden. En is meer ook persoonlijke nieuwsgierigheid.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar toch mooi dat jullie ook mee kijken trouwens. Goed teken.
Nu word er iig niet ingebroken op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar toch mooi dat jullie ook mee kijken trouwens. Goed teken.
Maar hij/zij zegt bij korps Noord-Holland te werken. Dat bestaat niet.quote:
positief jaar dit dat allesquote:
oke oke...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar hij/zij zegt bij korps Noord-Holland te werken. Dat bestaat niet.
5e in het rijtjequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Politie gebruikt onderling nog steeds de regiocodes. Uit gewoonte, uit gemak, uit duidelijkheid. En dat weet ik van een bron heel dichtbijquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, die is er al uit. maar dat dacht ik eerst ook.
ik weet het nummer niet en nee, ik ga niet mn eigen opbellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Weetje... ik ben de lulligste niet... en wil je ook best even bellen hoor...
Dat zal best, maar het korps Noord-Holland heeft nooit bestaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Politie gebruikt onderling nog steeds de regiocodes. Uit gewoonte, uit gemak, uit duidelijkheid. En dat weet ik van een bron heel dichtbij
als je het nummer echt wil weten heb ik wel een prepaidje liggen welke ik niet gebruik dat je die kan bellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet het nummer niet en nee, ik ga niet mn eigen opbellen
jankert flikker op ofzo ;{quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het korps Noord-Holland heeft nooit bestaan.
*149#quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef murp het volgende:
[..]
Niet..?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk dat een callcenter inmiddels wel is uitgebeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik kom er nog steeds niet door. Ze hebben denk ik echt de lijn afgesloten, zodat ze alleen maar uitgaand zullen bellen.
Of ze zijn naar huis en hebben uitgelogdquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik kom er nog steeds niet door. Ze hebben denk ik echt de lijn afgesloten, zodat ze alleen maar uitgaand zullen bellen.
Dit vind ik ook een leuke. En dan ondertussen tv kijken en af en toe de persoon roepen die op zou moeten komen nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Ook een leuke tip als je gebeld word door zo iets:
Zeggen (met een kinderstem als je daar zin in hebt) oh nee daar ga ik niet over ik haal wel even mijn vader die beslist dat soort dingen.
Vervolgens leg je de telefoon naast je neer en wacht je net zo lang tot ze ophangen.
Mijn record is 20 minuten.
OMG NU BEGINT HET!!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef GSMboy het volgende:
Als ik een pestdag had gilde ik gewoon keihard.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Ook een leuke tip als je gebeld word door zo iets:
Zeggen (met een kinderstem als je daar zin in hebt) oh nee daar ga ik niet over ik haal wel even mijn vader die beslist dat soort dingen.
Vervolgens leg je de telefoon naast je neer en wacht je net zo lang tot ze ophangen.
Mijn record is 20 minuten.
Tja, zo voorkomen ze wel de trolls door de incoming-lijn af te sluiten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat een callcenter inmiddels wel is uitgebeld.
En wie kan ik zeggen die me dit verteld heeft?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Noord-Holland is gewoon één van de nieuwe regio's. Samen gegaan uit Noord-Holland-Noord, Zaanstreek-Waterland en Kennemerland. Maar niet echt belangrijk. Als iemand het idee heeft wat dit is of mogelijk het heeft dat er een strafbaar feit gepleegd wordt verzoek even contact op te nemen met het lokale politie bureau. Nee 112 bellen hoeft niet
Goed puntquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het korps Noord-Holland heeft nooit bestaan.
Dat is altijd nog wat anders dan een korps meneer de wachtcommandant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Noord-Holland is gewoon één van de nieuwe regio's. Samen gegaan uit Noord-Holland-Noord, Zaanstreek-Waterland en Kennemerland. Maar niet echt belangrijk. Als iemand het idee heeft wat dit is of mogelijk het heeft dat er een strafbaar feit gepleegd wordt verzoek even contact op te nemen met het lokale politie bureau. Nee 112 bellen hoeft niet
Moeilijk doen om het moeilijk doen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog wat anders dan een korps meneer de wachtcommandant.
Nee, gewoon trolls herkennen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moeilijk doen om het moeilijk doen?
zit niet zo te janken johquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog wat anders dan een korps meneer de wachtcommandant.
maar nog niemand terug gebeld?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja het lijkt een soort scam om mensen beleggingen aan te smeren.
wat ik al zei, bij mn schoonvader in de straat is er ooit een straatprijs gevallen....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:48 schreef GSMboy het volgende:
Blijft een wazige actie: Een malafide bedrijf die leningen of beleggingen verstrekt en random tiental mensen een telefoon opstuurt en in de late avond een mogelijk misleidend telefoontje doet.
laten we verder speculeren over Murp en het Mobiele Mysterie <3quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik lok gewoon een kutkloontje uit de kast.
wel, vriendin van iemand hier, die dus een lang telefoongesprek had over dubieuze beleggingen.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
laten we verder speculeren over Murp en het Mobiele Mysterie <3
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
beter dan utoquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar de politie is er mee bezig.
Heerlijk topic dit.
Heb jij er ook een?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk topic dit.
De brandweer ook!!11!einz!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk topic dit.
Mwa, een paar telefoontjes van 10 euro kunnen ze wel hebben vrees ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef GSMboy het volgende:
Faal-actie. Ik hoop dat dit bedrijf zelf hierdoor in de financiële schulden zal zitten en failliet zal raken
Nee we hebben geen idee. Maar het is wel vreemd. In een middelgrote gemeente dus ongeveer 7 meldingen. Maar ja lang niet iedereen zal dit melden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?
gok niet meer dan 20 toch? best een investering zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel pakketjes denk je dat er zijn verstuurd, is daar enig inzicht in?
dit lekt toch uit op een gegeven moment? erg raarquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
[..]
Nee we hebben geen idee. Maar het is wel vreemd. In een middelgrote gemeente dus ongeveer 7 meldingen. Maar ja lang niet iedereen zal dit melden.
Sowieso is het niet een hele grote actie. Voor alles wat er op twitter te vinden was maar 3 meldingen. En dan hier nog een aantal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
[..]
Nee we hebben geen idee. Maar het is wel vreemd. In een middelgrote gemeente dus ongeveer 7 meldingen. Maar ja lang niet iedereen zal dit melden.
Joah.quote:
Nee helaas.quote:
Sentiment.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De brandweer ook!!11!einz!1!!
Het briefje met sierlijke letters is ook een overeenkomst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:55 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Het moeten er in ieder geval vele tientallen zijn geweest. En we hebben diverse merken (hele goedkope) telefoons gezien met verschillende sim kaartjes van meerdere providers. Enige overeenkomst lijkt de oranje doos te zijn.
Geef eens wat info die niet gewoon in de OP staat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:55 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Het moeten er in ieder geval vele tientallen zijn geweest. En we hebben diverse merken (hele goedkope) telefoons gezien met verschillende sim kaartjes van meerdere providers. Enige overeenkomst lijkt de oranje doos te zijn.
Ik vermoed een landelijk bedrijf die collega's op meerdere plekken de opdracht gegeven heeft het goedkoopste telefoontje te halen bij de dichtstbijzijnde supermarkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:55 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Is al gezegd, is een ander nummer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:56 schreef splinter222 het volgende:
Het bedrijf achter de telefoontjes is Grondontwikkeling Nederland B.V. uit Alkmaar. Als je het nummer belt en er door komt dan krijg je een receptioniste aan de telefoon die niet wil zeggen om welk bedrijf het gaat. Alleen dat ze je gegevens willen opnemen zodat iemand je terug kan bellen.
Hier een artikel over het bedrijf.. mysterie opgelost?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)twikkeling-nederland
Dit was al gemeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:56 schreef splinter222 het volgende:
Het bedrijf achter de telefoontjes is Grondontwikkeling Nederland B.V. uit Alkmaar. Als je het nummer belt en er door komt dan krijg je een receptioniste aan de telefoon die niet wil zeggen om welk bedrijf het gaat. Alleen dat ze je gegevens willen opnemen zodat iemand je terug kan bellen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
[..]
Nope,, wisten we al.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:56 schreef splinter222 het volgende:
een heel nieuwsgierig vraagje. Maar Murp meldt dat er bij schoonvader in de straat de postcodeloterij eens is gevallen. Kan dat een overeenkomst zijn met jouw ouders?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:58 schreef S.mol81 het volgende:
Ik ben nog niet gebeld, jammer nou....
Is dus gewoon een of andere scam met beleggingen, wel leuk dat ze dat dan naar twee ouwe mensen sturen :-)
Ze hebben meer nummers.. ik heb ze uiteindelijk ook gesproken. Ze zochten investeerders voor een grondontwikkeling.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is al gezegd, is een ander nummer.
Niet dat ik weet, wat ik wel weet is dat ze in het verleden met de Postcodeloterij en vriendenloterij hebben meegespeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
een heel nieuwsgierig vraagje. Maar Murp meldt dat er bij schoonvader in de straat de postcodeloterij eens is gevallen. Kan dat een overeenkomst zijn met jouw ouders?
Agenten op half persoonlijke titel kunnen best handig zijn idd...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
Wel veel nieuwe users zo, moet Danny vaker doen.
Snap best je twijfels hoor maar enige boodschap die ik verkondig is dat ik (en heel wat collega's) ook nieuwsgierig zijn geworden en als iemand nuttige informatie heeft deze even te delen met de lokale politie. 0900-8844. Het lijkt een marketing stunt maar mocht het iets anders zijn dan willen we dat graag weten. Nodeloos te zeggen dat je wel even je verstand moet gebruiken en zeker geen bankrekeningen, pincodes, Bsn nummer etc te geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geef eens wat info die niet gewoon in de OP staat?
Dus toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef splinter222 het volgende:
[..]
Ze hebben meer nummers.. ik heb ze uiteindelijk ook gesproken. Ze zochten investeerders voor een grondontwikkeling.
Er moet toch een soort van overeenkomst zijn zou je zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef S.mol81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat ik wel weet is dat ze in het verleden met de Postcodeloterij en vriendenloterij hebben meegespeeld.
Zou mij niks verbazen dat ze daar een database met gegevens hebben opgekocht.
Is goed XDquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:03 schreef splinter222 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer 50 pagina's geouwehoer doorlezen voor ik wat post ok? XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |