Je maag omlaag trekken. Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef madeliefff het volgende:
Wie is weleens bij een alternatieve kwakzalver geweest dan? Ik was vanmiddag...hij ging bloed prikken en ik heb mijn eigen bloedcellen op de computer gezien , best coolmaar....en nu komt het, hij ging drukken op meerdere plekken in mijn buik om te kijken of t pijn deed. En ja 1 plek deed t pijn (bij middenrif, maar hij drukte ook tyfus hard daar ) zegt ie dat ik een scheur in mijn middenrif heb en dat hij mijn maag omlaag wil trekken met mijn toestemming
wtf. Ik heb vriendelijk bedankt. ik voel nog steeds wat van dat drukken
o en ik word wss verkouden binnen een paar dagen want hij zag een virus. Ben benieuwd
zika confirmedquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef madeliefff het volgende:
Wie is weleens bij een alternatieve kwakzalver geweest dan? Ik was vanmiddag...hij ging bloed prikken en ik heb mijn eigen bloedcellen op de computer gezien , best coolmaar....en nu komt het, hij ging drukken op meerdere plekken in mijn buik om te kijken of t pijn deed. En ja 1 plek deed t pijn (bij middenrif, maar hij drukte ook tyfus hard daar ) zegt ie dat ik een scheur in mijn middenrif heb en dat hij mijn maag omlaag wil trekken met mijn toestemming
o en ik word wss verkouden binnen een paar dagen want hij zag een virus. Ben benieuwd
Alternatieve genezer is één ding, maar een alternatieve kwakzalver..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef madeliefff het volgende:
Precies, vind het alleen maar tof voor die kerel. Zeker met die prijzen van een pakje peuken tegenwoordigquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hehe
Als het op die manier helpt
alternatieve kwakzalver is misschien gewoon een goede dokter?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alternatieve genezer is één ding, maar een alternatieve kwakzalver...
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het DAD-principe. Delegeren, Afschuiven, Doorschuiven.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
alternatieve kwakzalver is misschien gewoon een goede dokter?
ja ik weet zijn titel niet meer precies maar zo zie ik ze stiekem een beetjequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alternatieve genezer is één ding, maar een alternatieve kwakzalver...
De echte vraag hier is of je moeder een sexy bitch is of niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
gvd mn moeder heeft een pyjama gekocht met sexy bitch erop
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je maag omlaag trekken. Die had ik nog niet gehoord
hoe oud ben je dan dat je helemaal niet meer.naar school.gaat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het solliciteren overal en nergens! Afgelopen Vrijdag een koeriersrit gereden, maar dat is niets geworden (Ze zochten iemand die óók wilde produceren, dingen vouwen, schoonmaken etc, en iemand met een grotere auto) Dus helaas.
Maar ik geef niet op en ben gewoon weer in de weer met andere bedrijfjes.
25, heb wel gekeken naar een opleiding afgelopen jaar maar trok me allemaal niet zeg maar.. En ik ga liever werken dan dat ik een opleiding ga doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan dat je helemaal niet meer.naar school.gaat?
Beter allebei. Het is buffelen, ik weet het, maar de moeite waard.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
25, heb wel gekeken naar een opleiding afgelopen jaar maar trok me allemaal niet zeg maar.. En ik ga liever werken dan dat ik een opleiding ga doen.
een kennis is helemaal lyrisch over hem. Zij en familieleden waren daar geweest voor dingen. Dus ik dacht laat ik t ook proberen. Ik ging voor moeheidsklachten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom ging je er eigenlijk heen?
Gewoon bietje pepquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een kennis is helemaal lyrisch over hem. Zij en familieleden waren daar geweest voor dingen. Dus ik dacht laat ik t ook proberen. Ik ging voor moeheidsklachten.
Blijf toch wel sceptisch over dat soort 'genezers'quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een kennis is helemaal lyrisch over hem. Zij en familieleden waren daar geweest voor dingen. Dus ik dacht laat ik t ook proberen. Ik ging voor moeheidsklachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |