Dat zijn laffe borrelaarsquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alcohol trekt mij gewoon absoluut niet.
Als ik ook zie hoe de meeste er van gaan doen dan heb ik zoiets van. Nevermind...
Ze worden, of heel aanhankelijk en daarmee gelijk verschrikkelijkWaardig.
Óf ze gaan ruzie maken en verpesten daarmee de sfeer.
Of ze denken dat ze nog wel een drankje kunnen drinken en vervolgens moet je de hele avond bij ze zijn omdat ze ergens liggen te kotsen of out zijn gegaan
En ik kan sowieso al niet heel erg veel hebben en ben liever gewoon ja ehh, wie ik ben zonder alcohol zeg maar.
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat zijn laffe borrelaars. Met alcohol heb je de allerbeste verhalen/avonturen
.
Lijkt me best saaiquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha. En roken doe ik ook al nietDus mijn longen zijn mij ook dankbaar.
Alleen ik at vrij veel tot JanuariDus mijn nieren
____!!! Dat is een ander verhaal
nee man word loom van hash van wiet niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar cocktail is beste.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Je kan ook prima avonturen beleven en verhalen hebben zonder je daarbij klem te moeten zuipen, ligt helemaal aan je eigen vaardigheden als bestuurder
Is het misschien ook wel, mensen in mijn omgeving vragen steeds waarom ik niet rook en niet drink. Maar dat trekt mij niet. Enige verklaring die ik er voor heb.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me best saaino offence <3
srs dude gebruik dat walgelijkenbekakte woord niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat zijn laffe borrelaars. Met alcohol heb je de allerbeste verhalen/avonturen
.
Van wiet alleen heb ik echt zo'n diepe space, zo'n soortquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee man word loom van hash van wiet niet.
Het scheelt je wel klauwen met geldquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het misschien ook wel, mensen in mijn omgeving vragen steeds waarom ik niet rook en niet drink. Maar dat trekt mij niet. Enige verklaring die ik er voor heb.
Srry, Oud-Zuid hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs dude gebruik dat walgelijkenbekakte woord niet meer.
wat.doe je tegenwoordig eigenlijk brad? werken of opleiding?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het misschien ook wel, mensen in mijn omgeving vragen steeds waarom ik niet rook en niet drink. Maar dat trekt mij niet. Enige verklaring die ik er voor heb.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wiet alleen heb ik echt zo'n diepe space, zo'n soort [ afbeelding ]
wait wut wdym?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wiet alleen heb ik echt zo'n diepe space, zo'n soort [ afbeelding ]
Het scheelt echt een flinke "Slok op een borrelquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het scheelt je wel klauwen met geld
Ik wil stoppen met roken, maar lastig man![]()
Vooral als 90% van de mensen waar je mee omgaat ook rookt
Ik ben druk aan het solliciteren overal en nergens! Afgelopen Vrijdag een koeriersrit gereden, maar dat is niets geworden (Ze zochten iemand die óók wilde produceren, dingen vouwen, schoonmaken etc, en iemand met een grotere auto) Dus helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat.doe je tegenwoordig eigenlijk brad? werken of opleiding?
Hehequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het scheelt echt een flinke "Slok op een borrel"
Stoppen met roken is inderdaad lastig, beide ouders probeerden het, vrienden ook. Maar het is echt niet te doen.
Een van mijn vrienden is nu gestopt nadat 'ie via z`n huisarts een bepaalde kauwgom én pleisters had geregeld. Duurde alsnog 3 maanden! Maar hij heeft er nu geen behoefte meer aan.
Las 'een koerier aangereden'quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen Vrijdag een koeriersrit gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |