IK REAGEERDE KUTSTONERquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa.
Had niet anders verwacht, moest ook aan jou denken![]()
EN DEGENE DIE NIET REAGEREN ZULLEN HET DAN WEL EEN KUTIDEE VINDEN. OK BEDANKT
Oh, was je srs? Goed idee man.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?
jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als sneeuwvrij?
Heb je ooit geklikt danquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je sig is echt mindfucking, elke keer zo'n split second van hoop, ongeloof en meer.
aiiquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee.
Kijk meestal wel waar een link naartoe gaat.
vind het srs goed idee maar hoe wil je dit gaan organiseren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa.
Ik drink sinds m`n verjaardag geen druppel meerquote:
Dat laat ik uitbesteden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind het srs goed idee maar hoe wil je dit gaan organiseren?
hashquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
3 Bavaria 0,33 cl + 1 Bavaria 8.6 + halve joint wiet/hasj =![]()
![]()
.
Veel mis je er ook niet aan hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink sinds m`n verjaardag geen druppel meerHeb daarvoor zo nu en dan wel wat gedronken (Shotjes, mixdrankjes etc) Maar nooit tot ik echt dronken werd of zo. En heb nu zoiets van. Ik drink wel een colaatje of iets dergelijks. Prima zat.
drink het ook meer omdat het bekend is heb je tips.voor iets beters srs?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Ash weer beginnen over Pina Colada
Pls jongen
Daarom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veel mis je er ook niet aan hoor.
pure ethanol gemixt met overgeefsel van een aidshebbende zwerver smaakt nog beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
drink het ook meer omdat het bekend is heb je tips.voor iets beters srs?
Beetje delegeren tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd je besteedt het zelf niet eens uit, zelfs het uitbesteden besteed je uit?
waarom srs no judgement.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink sinds m`n verjaardag geen druppel meerHeb daarvoor zo nu en dan wel wat gedronken (Shotjes, mixdrankjes etc) Maar nooit tot ik echt dronken werd of zo. En heb nu zoiets van. Ik drink wel een colaatje of iets dergelijks. Prima zat.
Je lever is je dankbaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Vind het zelf niet nodig om alcohol te drinken. Nou ga ik sowieso niet meer uit en als ik bijvoorbeeld naar verjaardagen ga of ergens een weekendje ben dan ga ik met de auto, dus dan hou ik het toch bij fris.
Alcohol trekt mij gewoon absoluut niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |