Don't knock it 'till you try it.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
kip met coladan heb je toch oprecht hersenschade
was gwn aan het werken hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Begon me al zorgen te maken. Ook niet even bellen of zo.
quote:
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon mondje dicht dan
het is echt goeie
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderen
het klinkt zo vies
waar kun je het bestellen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellen
Zelf maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
in het restaurant waar ik werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het restaurant waar ik werk
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekochtquote:
Dat is te zien ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekocht
wowquote:
Ik ook wel maar ik wacht wel tot het warm is buiten. Ik wil nog een leuk zomerjurkje erbij hebben.quote:
ohquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaar
Grapje.quote:
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldquote:
Geef maar aan mij dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
of welquote:
zonde van ONS geld ja!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
sinds vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of wel
[..]
zonde van ONS geld ja!!
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
Aan de andere kant wil ik ook mijn kledingkast opruimen. Hangt ook veel spul wat ik niet meer draag.
#vrouwenstruggles
Foto?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
ik heb deze week nieuwe schoenen gehaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |