quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In Maastricht gewoond, het is ebola.
Precies dit jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet bij dat gele pijltje altijd aan serieuze WCH denken en daar krijg ik rillingen van
Jep. PSV heeft ook vrij weinig te vertellen.quote:
Ze geeft mij meer aandacht dan dr vriend, dus ik maak me geen zorgen.quote:
Daar gaat de tripple.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Jep. PSV heeft ook vrij weinig te vertellen.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je trouwens je pi wijzigen? Ik denk de hele tijd dat je mad bent
Ja het is alleen leuk als ze degene is die uitdeelt wanneer ze wel in staat is om te incasseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Todat jij weer gaat janken, dan kan het opeens allemaal niet he
kinderachtig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw beperking en dat respecteer ik
quote:
Nee Feijenoord dan. Ik ben sinds een tijdje even in R'dam. Al die tokkies hier flippen man. Leuk leuk leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Jep. PSV heeft ook vrij weinig te vertellen.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw beperking en dat respecteer ik
Ze is best lief hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets met d'r buren ofzo, sorry de helft wat dat gekke wijf post vergeet ik
Mijn EBOLAbuurvrouw heeft internet aangevraagd op MIJN aansluiting dus hebben ze bij dat tyfusTele2 mijn netwerk stopgezet en nu moet ik godverdomme 2 weken wachten tot die het weer doetquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dit is wel beter, de vorige keer dat ik die post maakte werd mij knakker toegewenst
Makkelijke manier om iemand te zieken wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn EBOLAbuurvrouw heeft internet aangevraagd op MIJN aansluiting dus hebben ze bij dat tyfusTele2 mijn netwerk stopgezet en nu moet ik godverdomme 2 weken wachten tot die het weer doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |