Ik ook af en toequote:
Wat is er lieverdquote:
Veel meer dan ik jou ooit zou kunnen verwijten. Lieverdquote:
Was je van plan mij dan iets te verwijtenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer dan ik jou ooit zou kunnen verwijten. Lieverd
Weer een versequote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:55 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij er ook echt zo uitziet, heb ik wel bij meer
Ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:55 schreef bork het volgende:
Wordt leuk dan, Fles naar Carlisle, Dennis naar Schwarzwald, Bork Praag, Plzeň, Brno en wat tussen liggende tramzooi en Wenen/Baden, wie gaat er nog meer op pad in de voorjaarsvakantie/eind februari?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie geen probleemOverigens ga ik niet zo zeer naar Carlisle (zou graag wel
![]()
) maar vooral naar Newcastle.
Carlisle
Het is warme truiendag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
nu laat ik hem juist staan dat snap je wel hè!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer doe je iets aan je userplaatje? Ik heb er kriebel aan
Jeejquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vakantie geboekt, ¤159,- voor 4 nachten. Jammer genoeg niet all in. Flevoland here I come!
In het gezellige Almere of in het pittoreske Lelystad?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vakantie geboekt, ¤159,- voor 4 nachten. Jammer genoeg niet all in. Flevoland here I come!
Oostvaardersplassen zijn best mooi trouwens hoor. Aviodrome, Bataviawerf, zeiltocht op het Markermeer... genoeg te doen daarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het gezellige Almere of in het pittoreske Lelystad?
Dat weet ik nog niet helemaal zeker, hangt van het weer af op de donderdag en de maandag. Maar mijn streven is van wel!quote:
Biddinghuizen natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het gezellige Almere of in het pittoreske Lelystad?
Daar heb je Burning Man toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Daar ben ik ook een paar keer op de weides geweest maar dat kan tegenwoordig niet meer, zit altijd in de VS, luxeprobleem
Station Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde en op de bus naar Groenlo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef derLudolf het volgende:
Ik hou meer van de Achterhoek, omgeving Lichtenvoorde bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |