Je hebt niks gemist, en in dit geval is het wellicht beter om te vragen wat er goed ging....quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb het helaas niet kunnen zien. Wat ging er mis?
Gespierd hoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat jullie samen douchen.
Van Ginkel was drama, nu mag je daar geen conclusies aan verbinden, behalve dat Cocu zijn inpassing heeft onderschat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Was duidelijk een pot waar ze dachten op z'n elfendertigst wel even te winnen + inpassen van een speler die helemaal niet ingespeeld is in het elftal.
Dat is vragen om problemen.
Wat mij betreft mag Locadia banken, en dan maar dit weekend tegen Utrecht met Maher (die is beter ingespeeld in het elftal dan v. Ginkel) op het middenveld.
Hopelijk was dit een incident.
Hahaha.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat is er met jou de laatste tijd?
Van spiermassa kweken krijg je geen plofkop hoor of je moet aan de spuit zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon de verdiensten van Utrecht geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En werkelijk alles lukte en bij PSV ging dan ook alles mis.
Ik zie dit als een schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Van spiermassa kweken krijg je geen plofkop hoor of je moet aan de spuit zitten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dit als een schreeuw om aandacht.
Ik zal je later vandaag dmen. Dan kan je je hart luchten.
Douchen jullie samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.
En bij sommige mensen zie je dat meer in het gezicht dan bij andere. Maar zijn bovenlichaam is voornamelijk op spiermassa aangekomen. Hij heeft op een strak schema gezeten qua sporten en voeding, maar je kunt met zo'n blessure nu eenmaal niet een volledig topsport weekschema vervangen.
Gevolg is dat je dus meer bovenlichaam gaat trainen om in ieder geval je conditie zoveel mogelijk op peil te houden.
Maar nemen jullie nou een douche samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.
Weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van het weekend ook weer verliezen ok?
Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Had Pasveer wel een redding vandaag, afgezien van dat schot recht op hem af.
Douchen jullie samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.
En bij sommige mensen zie je dat meer in het gezicht dan bij andere. Maar zijn bovenlichaam is voornamelijk op spiermassa aangekomen. Hij heeft op een strak schema gezeten qua sporten en voeding, maar je kunt met zo'n blessure nu eenmaal niet een volledig topsport weekschema vervangen.
Gevolg is dat je dus meer bovenlichaam gaat trainen om in ieder geval je conditie zoveel mogelijk op peil te houden.
Mag ik zeggen dat die nog dikker dan #viesdik is? Tering zeg wat een kop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems is er nog niet helemaal klaar voor.
Ik vind eigenlijk dat hij na die stunts bij Heracles zijn rechten op bekervoetbal wel verspeeld heeft. Niet dat Zoet die goals er uit had gehouden, of in ieder geval niet alle drie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |