Boeit geen kut? Waarom doe je dan uberhaupt mee aan het beker toernooi?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hebt nu 8 minuten gehad om je te bedaren en te realiseren dat dit om de KNVB beker is. Relax boeit geen kut.
Ik niet, want Pasveer kan er geen kut van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is zowaar de slechtste pot die ik in tijden heb gezien. Ik heb medelijden met Pasveer.
je kunt je niet uitschrijven, is iets van schorsing ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Boeit geen kut? Waarom doe je dan uberhaupt mee aan het beker toernooi?
Zowel verdedigend als aanvallend nog ver onder de maat. Gewogen en te licht bevonden (hehehe) op dit moment.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems is er nog niet helemaal klaar voor.
Dan laat je die eerste wedstrijd toch lopen, of je stelt iemand op die niet speelgerechtigd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je kunt je niet uitschrijven, is iets van schorsing ofzo
uitverkocht 33500 manquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef eight het volgende:
Stadion is halfleeg. Waarom zijn jullie allemaal thuisgebleven?
Locadia mag je nooit meer opstellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef Rabieluh het volgende:
Willems was dramatisch, Hendrix speelde z´n slechtste wedstrijd ooit, rest ook kut. Op naar Utrecht dan maar.
Middenveld is niks zonder Guardado. Ik begrijp de keuze voor Van Ginkel wel. Willems is op het moment echt 3x niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
Meteen van ginkel en willems voor de leeuwen was geen goed idee.
Beter waren die later ingevallen. Had liever maher en pereiro gezien in de basis. En hendrix was echt een potje slecht vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |