abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159660102
quote:
De dekking van Nederlandse 4G-netwerken is uitstekend in vergelijking met veel andere landen. Slechts in vier landen hebben 4G-netwerken een groter bereik.
Dat blijkt uit een nieuw rapport van Opensignal, een bedrijf dat de dekking van de netwerken meet via honderdduizenden app-gebruikers.

Volgens Opensignal hebben Nederlanders gemiddeld 84 procent van de tijd toegang tot een 4G-netwerk. Alleen Zuid-Korea, Japan, Hongkong en Koeweit bieden 4G-netwerken betere dekking.

Het netwerk van KPN biedt volgens Opensignal nipt het beste bereik (86 procent), op de voet gevolgd door Vodafone (85 procent) en T-Mobile (84 procent). Tele2, dat nog bezig is met de uitrol van zijn netwerk, biedt in 70 procent van de gevallen 4G-dekking.

De gemiddelde 4G-snelheid ligt in Nederland op 23 Mbps, blijkt uit de metingen. Het T-Mobile-netwerk is met een gemiddelde snelheid van 30 Mbps het snelst, gevolgd door Tele2 (23 Mbps), KPN (22 Mbps) en Vodafone (19 Mbps).

Wereldwijd hebben Singaporezen verreweg het snelste 4G-internet (37 Mbps). Ook Nieuw-Zeeland, Hongarije, Israël, Zuid-Korea, Roemenië en Denemarken scoren goed met gemiddelde snelheden van minstens 25 Mbps. Nederland staat qua snelheid op de tiende plaats.

Inmiddels hebben providers in 148 landen een 4G-netwerk beschikbaar gesteld. In nog eens tien landen staat de uitrol van 4G gepland.
http://www.nu.nl/tech/420(...)wijde-plek-vijf.html

Nou, dat doen we toch weer zo gek niet. Enkel Zuid-Korea en Japan plus een stads- en oliestaat hebben een betere 4G-dekking. Go Nederland. ^O^
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:04:25 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159660179
Niet zo'n gekke score. In 90% van de landen is 4G in grote delen van het land zinloos en niet rendabel. Het voordeel van een hoge bevolkingsdichtheid zullen we maar zeggen.

Hier in de steden heb je overal 4g, in veel kleinere gemeenten ook. Ga je het platteland of de bergen in, dan zal je het met 4g moeten doen.

Ik vind het allemaal zo schokkend niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159660230
Vijfde plek is vierde verliezer.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159662403
En dan nu op naar de 5G met drones van Google
http://www.nu.nl/gadgets/(...)net-verspreiden.html
pi_159662591
Ranglijstenpolitiek, Kaas. Waar is je economische bril gebleven; een minder hoge positie is economisch gezien misschien wel een stuk efficiënter.
pi_159663122
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Kowloon het volgende:
Ranglijstenpolitiek, Kaas. Waar is je economische bril gebleven; een minder hoge positie is economisch gezien misschien wel een stuk efficiënter.
Ik heb meer brillen dan enkel een economische.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 04-02-2016 21:26:29 ]
pi_159667058
quote:
12s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb meer brillen dan enkel een economische.
Ah, ook een roze bril en een groene bril.
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:37:51 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159667100
Nederland is plat en dichtbevolkt, doe de wiskunde.
Is een schande dat NL niet op plaats 1 staat!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_159668303
Mooi, hopelijk over een jaar of 2 op plek 298472

NWS / Nederland bij hoogste kanker sterftes Europa
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:52:01 #10
45206 Pietverdriet
pi_159673452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:12 schreef Peachbird het volgende:
Mooi, hopelijk over een jaar of 2 op plek 298472

NWS / Nederland bij hoogste kanker sterftes Europa
en wat heeft dat met dit topic te maken?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:52:51 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159673463
Peachbird heeft vast zijn EHBO-diploma niet, gezien de matige verbanden die hij legt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:53:58 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159673471
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een vrij logische uitslag. Hong Kong en Koeweit zijn zeer klein en Zuid-Korea en Japan tech-landen bij uitstek.
pi_159673478
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen idee of straling een relatie met kanker heeft.
Make my day!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:01:03 #14
45206 Pietverdriet
pi_159673547
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:54 schreef agter het volgende:

[..]

Wat voor een straling? Licht straling, Infrarood (warmte) straling?
pi_159673567
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:54 schreef agter het volgende:

[..]

Straling wel.

Maar een 4G netwerk denk ik niet.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:07:19 #16
45206 Pietverdriet
pi_159673622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ioniserende Straling wel.

Maar een 4G netwerk denk ik niet.
Zo klopt ie
pi_159676655
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kanker toename komt zowel door fijnstof/luchtvervuiling als electrosmog/stralingstoename.

En hier zijn nogal wat mensen al achter, of dacht je dat als je mobiele telefoon je al kookt dat niet zou gelden voor steeds hogere dekking en versterkte signalen? Dat is nog nieteens enkel umts en fon, ook rotzooi als dect e.d.
-
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:51:57 #18
45206 Pietverdriet
pi_159678513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Kanker toename komt zowel door fijnstof/luchtvervuiling als electrosmog/stralingstoename.

En hier zijn nogal wat mensen al achter, of dacht je dat als je mobiele telefoon je al kookt dat niet zou gelden voor steeds hogere dekking en versterkte signalen? Dat is nog nieteens enkel umts en fon, ook rotzooi als dect e.d.
Waarom zou je kanker krijgen van radiostraling? Waarom ben je daar bang voor als het telecommunicatie is? FM zenders en vroeger de analoge tv zenders werkten met veel hogere vermogens.
pi_159679285
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is gemeten bij de gebruikers. Volgens mij zijn Japan en korea meer verstedelijkt dan NL.
Misschien dat het percentage tov van landmasse beter is. Volgens dekt KPN zo`n 95% van NL.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159681685
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zou je kanker krijgen van radiostraling? Waarom ben je daar bang voor als het telecommunicatie is? FM zenders en vroeger de analoge tv zenders werkten met veel hogere vermogens.
Ja enkelvoudig, niet meervoudig, het is als aspartaam in je frisdrank, drink je dat 1x per week hoef je niet persé te verwachten dat je daar maag en darmkanker van krijgt, gebruik je daarnaast ook nog eens kaugom (5 verschillende zoetstoffen waaronder aspartaam), joppie saus bij je patat (aspartaam), bepaalde light toetjes (aspartaam), en hippe kindersiroop in je flesje mineraalwater ( :') ) (aspartaam)..

Radiozenders bedienden zich overigens juist analoog, digitale zenders hebben weer heel andere effecten op het lichaam, vooral wanneer het volume daarvan (wat iedereen zo graag wil want stel je voor dat je geen internet hebt om selfies te maken in het diepe bos oid) hoger en hoger opgevoerd wordt, nogmaals, genoeg onderzoeken die dit onderschrijven, zelfs al bij gebruik van een ministationnetje zoals een mobiele telefoon, bij dect stationnetjes, bij fon kastjes, bij umts masten, en dan heb ik het niet over hara krishna hippies die denken dat ze door stroomlijnen in hun chakra geraakt worden oid, dan heb ik het over biologische veranderingen in het lichaam door verhoogde temperaturen,en moleculaire alteraties.
-
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:32:43 #21
45206 Pietverdriet
pi_159681710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:31 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja enkelvoudig, niet meervoudig, het is als aspartaam in je frisdrank, drink je dat 1x per week hoef je niet persé te verwachten dat je daar maag en darmkanker van krijgt, gebruik je daarnaast ook nog eens kaugom (5 verschillende zoetstoffen waaronder aspartaam), joppie saus bij je patat (aspartaam), bepaalde light toetjes (aspartaam), en hippe kindersiroop in je flesje mineraalwater ( :') ) (aspartaam)..

Radiozenders bedienden zich overigens juist analoog, digitale zenders hebben weer heel andere effecten op het lichaam, vooral wanneer het volume daarvan (wat iedereen zo graag wil want stel je voor dat je geen internet hebt om selfies te maken in het diepe bos oid) hoger en hoger opgevoerd wordt, nogmaals, genoeg onderzoeken die dit onderschrijven, zelfs al bij gebruik van een ministationnetje zoals een mobiele telefoon, bij dect stationnetjes, bij fon kastjes, bij umts masten, en dan heb ik het niet over hara krishna hippies die denken dat ze door stroomlijnen in hun chakra geraakt worden oid, dan heb ik het over biologische veranderingen in het lichaam door verhoogde temperaturen,en moleculaire alteraties.
Zenders zijn altijd analoog. Echt, verdiep je eens in de materie en dan bedoel ik niet aluhoedjes sites.
pi_159681791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef Dven het volgende:
Niet zo'n gekke score. In 90% van de landen is 4G in grote delen van het land zinloos en niet rendabel. Het voordeel van een hoge bevolkingsdichtheid zullen we maar zeggen.

Hier in de steden heb je overal 4g, in veel kleinere gemeenten ook. Ga je het platteland of de bergen in, dan zal je het met 4g moeten doen.

Ik vind het allemaal zo schokkend niet.
Ik denk dat jij daar 3G bedoeld?
pi_159681809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zenders zijn altijd analoog. Echt, verdiep je eens in de materie en dan bedoel ik niet aluhoedjes sites.
Ik lees geen aluhoedje sites, dus gedraag je volwassen. Ik ben behoorlijk geleerd wat audiowetenschap betreft, zoek maar eens op cymantics dan snap je ook de wetenschappelijke insteek van mij persoonlijk uit en de reden dat ik het dus eens moet zijn met de hoge risicos.

Gezonden communicaties bestaan uit trilling-frequentie, geluid heeft vorm, vorm heeft effect op materie. Eentoon/monotoon gefocussed op je schedel heeft ook haar effecten, geluids studies naar de facetten van muziek bijv en haar effecten op de mens moet je ook niet als psychologisch maar fysiek zien. En jij wilt beweren dat al die electrische trillingen geen effect hebben op het lichaam? Wat weet jij nou eigenlijk hiervan precies? Volgens mij praat jij namelijk simpelweg bedrijfs - status quo na door wetenschappelijke armoede. Voel je vrij mij met inhoud van je gelijk te overtuigen.

(ik zou het eerst nieteens meenemen in mijn antwoord maar in het geval dat je daar over door gaat ipv in te gaan op mijn uitnodiging; ik zei dus juist dat radiostations analoog waren, digitale zendingen werken anders op een lichaam omdat ze communicatie anders verpakken, andere soort trillingen)

[ Bericht 9% gewijzigd door Peachbird op 05-02-2016 16:43:07 ]
-
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:00:22 #24
45206 Pietverdriet
pi_159682143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:37 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik lees geen aluhoedje sites, dus gedraag je volwassen. Ik ben behoorlijk geleerd wat audiowetenschap betreft, zoek maar eens op cymantics dan snap je ook de wetenschappelijke insteek van mij persoonlijk uit en de reden dat ik het dus eens moet zijn met de hoge risicos.

Gezonden communicaties bestaan uit trilling-frequentie, geluid heeft vorm, vorm heeft effect op materie. Eentoon/monotoon gefocussed op je schedel heeft ook haar effecten, geluids studies naar de facetten van muziek bijv en haar effecten op de mens moet je ook niet als psychologisch maar fysiek zien. En jij wilt beweren dat al die electrische trillingen geen effect hebben op het lichaam? Wat weet jij nou eigenlijk hiervan precies? Volgens mij praat jij namelijk simpelweg bedrijfs - status quo na door wetenschappelijke armoede. Voel je vrij mij met inhoud van je gelijk te overtuigen.

(ik zou het eerst nieteens meenemen in mijn antwoord maar in het geval dat je daar over door gaat ipv in te gaan op mijn uitnodiging; ik zei dus juist dat radiostations analoog waren, digitale zendingen werken anders op een lichaam omdat ze communicatie anders verpakken, andere soort trillingen)
Zoals ik zei, zenders zijn altijd analoog, ze gebruiken analoge signalen voor digitale communicatie
Maar vertel maar, hoe veroorzaken radiogolven verandering aan het erfgoed?
Jij claimt, jij maakt hard. Toon maar aan
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:10:30 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159682253
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik denk dat jij daar 3G bedoeld?
Uiteraard :D
pi_159682435
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, zenders zijn altijd analoog, ze gebruiken analoge signalen voor digitale communicatie
Maar vertel maar, hoe veroorzaken radiogolven verandering aan het erfgoed?
Jij claimt, jij maakt hard. Toon maar aan
Hilarisch, exact wat ik verwachtte van je dat je alsnog daar alleen op zou reageren, achja.. ik geloof dat ik je niet meer serieus neem in dat geval.
-
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:27:17 #27
45206 Pietverdriet
pi_159691730
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:19 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Hilarisch, exact wat ik verwachtte van je dat je alsnog daar alleen op zou reageren, achja.. ik geloof dat ik je niet meer serieus neem in dat geval.
Geen argumenten dus.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:24:54 #28
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_159700207
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen argumenten dus.
Die heb je dan ook niet nodig als je aluhoedje te strak op je hoofd zit. Ik word erg moe van mensen die eindeloos door zaniken over het nooit aangetoonde effect van dergelijke straling op wat dan ook.....

En on topic, als we dan zo'n goede dekking hebben waarom heb ik dan in de kantine op mijn werk echt zeer matig bereik....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_159700549
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen argumenten dus.
Of je leest gewoonweg over mijn antwoord heen of begrijpt het niet, pick one.
-
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:17:13 #30
45206 Pietverdriet
pi_159701243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:40 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nog steeds geen onderbouwing, bronnen of onderzoek.
pi_159701345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:52 schreef Dven het volgende:
Peachbird heeft vast zijn EHBO-diploma niet, gezien de matige verbanden die hij legt.
Voor een EHBO diploma hoef je tegenwoordig geen toets meer te maken hoor. Als je aanwezig bent bij het lesprogramma krijg je van het rode kruis al je kaartje.
pi_159701420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:40 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Mensen met weinig kennis overschatten zichzelf vaak. Ik denk dat jij een schoolvoorbeeld van dat effect bent. Je hoeft alleen maar een linkje te vinden hier: https://scholar.google.nl/ en hij is tevreden.
pi_159701427
Kunnen die BNW-users nou niet gewoon in BNW blijven, in plaats van elk topic dat hun theorieën raakt te komen verpesten?
Open desnoods een topic daar met dit nieuwsbericht.
pi_159709957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef NewHorizon het volgende:
Kunnen die BNW-users nou niet gewoon in BNW blijven, in plaats van elk topic dat hun theorieën raakt te komen verpesten?
Open desnoods een topic daar met dit nieuwsbericht.
Houd op met trollen, zie jij in mijn active topic lijst ook maar één keer bnw staan? Nee dus.
Dit is gewoon een legitieme zaak met veel onderzoeken, electrosmog is de asbest van morgen, daarnaast heb ik dus ook mijn recht om te stellen dat het goed is als die dekking onvolledig is, blijft, en hopelijk ooit intrekt.
-
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:14:41 #35
45206 Pietverdriet
pi_159715548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:42 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Houd op met trollen, zie jij in mijn active topic lijst ook maar één keer bnw staan? Nee dus.
Dit is gewoon een legitieme zaak met veel onderzoeken, electrosmog is de asbest van morgen, daarnaast heb ik dus ook mijn recht om te stellen dat het goed is als die dekking onvolledig is, blijft, en hopelijk ooit intrekt.
En wederom roep je maar wat.
pi_159717898

welliswaar geen 4G maar zo gek zijn we dus
  zondag 7 februari 2016 @ 02:26:54 #37
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159717949
Sinds oktober heeft T-Mobile z'n 4g netwerk geactiveerd, overal in Zeeland perfect bereik _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 7 februari 2016 @ 02:38:33 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_159718023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:31 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Radiozenders bedienden zich overigens juist analoog, digitale zenders hebben weer heel andere effecten op het lichaam
Lol, denk je nou werkelijk dat elektromagnetische golven die gebruikt worden voor digitale communicatie anders zijn dan golven die gebruikt voor analoge communicatie :{ ?
2000 light years from home
pi_159727270
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 02:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lol, denk je nou werkelijk dat elektromagnetische golven die gebruikt worden voor digitale communicatie anders zijn dan golven die gebruikt voor analoge communicatie :{ ?
De inhoud maakt een andere vorm, ik doel op cymantics en dus heeft het weer een ander effect.
-
  zondag 7 februari 2016 @ 15:11:39 #40
45206 Pietverdriet
pi_159727309
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Peachbird het volgende:

[..]

De inhoud maakt een andere vorm, ik doel op cymantics en dus heeft het weer een ander effect.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:15:12 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_159727412
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dit is echt volslagen onzin.
2000 light years from home
pi_159727443
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals, als jij het niet begrijpt moet je je maar beter inlezen in de materie, JIJ roept maar wat hier want je hebt er duidelijk geen verstand van dat mij aan te tijgen. En nu basta aub.
-
  zondag 7 februari 2016 @ 15:19:46 #43
45206 Pietverdriet
pi_159727546
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nogmaals, als jij het niet begrijpt moet je je maar beter inlezen in de materie, JIJ roept maar wat hier want je hebt er duidelijk geen verstand van dat mij aan te tijgen. En nu basta aub.
Nee, jij claimt allerlei onzin, wie claimt maakt hard. In plaats daarvan post je esotherische crap. Inhoudelijke argumenten heb je niet, geen onderzoeks resultaten, geen objective bronnen.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:52:01 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159728428
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Magnetische straling van apparaten is maar een paar procent vergeleken met straling vanuit de ruimte, wat al sinds het ontstaan van de aarde bezig is. Van het eten van een banaan krijg je meer straling dan je levenlang bellen met een mobiel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 7 februari 2016 @ 16:03:23 #45
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159728758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is een vrij logische uitslag. Hong Kong en Koeweit zijn zeer klein en Zuid-Korea en Japan tech-landen bij uitstek.
Des te knapper deze prestatie...
  zondag 7 februari 2016 @ 17:50:19 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159731517
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Des te knapper deze prestatie...
Relatief klein oppervlakte, hoge bevolkingsdichtheid. Amper gebieden waar geen mens woont of komt. Het is geen hogere wiskunde hoor.
  zondag 7 februari 2016 @ 17:57:21 #47
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159731710
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Relatief klein oppervlakte, hoge bevolkingsdichtheid. Amper gebieden waar geen mens woont of komt. Het is geen hogere wiskunde hoor.
Maar het word wel even gedaan en in een hoog tempo. Kwestie van progressief/innovatief denken en mikken op de toekomst.
5de in de wereld: petje af voor Nederland.
pi_159732504
toch vind ik het knapper van Japan, daar zijn hele gebieden nauwelijks bewoond, veel bergachtige streken, dunbevolkte dorpjes etc etc. Kijk, dat het tussen Kyoto en Tokyo goed geregeld is, ala. Maar daar hebben ze ook echt de uithoeken van het land, die heel moeilijk bereikbaar zijn, gedekt met hun netwerk.
There are only 151 Pokémon.
pi_159747186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:42 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Houd op met trollen, zie jij in mijn active topic lijst ook maar één keer bnw staan?
Nee, dat is ook het probleem. Dit soort meuk hoort daar thuis, niet in NWS-topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')