SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
Mooi hoor, mien moeke.
Ik heb m'n vrouw ook over op bosch blauwVond ze deze niet mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
Mooi hoor, mien moeke.
Ik heb m'n vrouw ook over op bosch blauwik hoop dat hij je bevalt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook een bosch prof, zonder zak etc en andere kleur
meest waardeloze aanschaf ooit
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 23:59:01 ]
Bouwstofzuiger? Dacht dat Atmoz en Makrolon er erg tevreden mee waren juistquote:Op zondag 28 februari 2016 23:58 schreef akatar het volgende:
[..]
ik hoop dat hij je bevalt,
ik heb ook een bosch prof, zonder zak etc en andere kleur
meest waardeloze aanschaf ooit
Die zijn mét zakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef derLudolf het volgende:
Bouwstofzuiger? Dacht dat Atmoz en Makrolon er erg tevreden mee waren juist
Werkt lekker hoor! Je kan er erg snel mee construeren. Wel loopt de ontvangende plaat soms een beetje weg bij het vastzetten, maar daar valt mee te leven. was er niet ergens een kleine klusjestopic?quote:
Haha nee heb het nog geprobeerd maar dat werd hem niet jammergenoegquote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vond ze deze niet mooier?
[ afbeelding ]
nope, geen bouwstofzuigerquote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwstofzuiger? Dacht dat Atmoz en Makrolon er erg tevreden mee waren juist
geloof niet dat ik vaak gereedschap afkraak, maar leg eens uit?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heb je ook gereedschap waar je wel tevreden over bent ?
Voor dat geld met je meer verwachtenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef akatar het volgende:
[..]
nope, geen bouwstofzuiger
http://www.blokker.nl/nl/(...)CRncsCFQ4TGwod7UsPqg
bosch prof voor in huis
deze heb ik, wielen zijn te klein, dus rolt niet over zijn snoer heen.
schuift het snoer voor zich uit waardoor hij ook ineens het snoer automatisch gaat oprollen
verder willen de wielen er wel eens onder uitvallen als je hem ergens heen draagt, wat dan ook weer de nodige ergernis oplevert
heb hem bijna met een geweldige slinger uit huis gegooid, kon me net inhouden
Ziet er goed uit. Had je hem nou zelf direct uit de states laten komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Drexciyan het volgende:
M'n afkortzaag gisteravond ontvangen. Zo blij als een kind![]()
Handig ding. Sleep je makkelijk overal mee naartoe.
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe lang je met een accu kuntquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Drexciyan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:01 schreef densmee het volgende:
Dat is een accu machine zeker? Anders zit je met de lage spanning
Thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe lang je met een accu kunt
Ook mooie verzameling koffertjes.
Ben jij ook hobbyist met liefde voor mooi gereedschap of verdien je er ook geld mee?
Laat anders die foto nog eens zien van je bus met al dat DeWalt gereedschapquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:23 schreef Drexciyan het volgende:
Geen hobbyist. Het is m'n werk. Dus dan mag het al gauw wat meer kosten
Zelfs je bus is in Dewalt kleur?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
Die zwerft overal al op het internet. Laatst zelfs een bedrijf in de UK die ermee 'adverteerde'. Toch vriendelijk verzocht of ze die van hun site wilde halen![]()
[ afbeelding ]
Mooi apparaatquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Drexciyan het volgende:
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
Die zwerft overal al op het internet. Laatst zelfs een bedrijf in de UK die ermee 'adverteerde'. Toch vriendelijk verzocht of ze die van hun site wilde halen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |