Het is allemaal de schuld van Moquote:
Dat zie je dus weer fout, het is namelijk altijd de schuld van Sas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mo
Ik had niet eens door dat ik het vorige deel sloot... dus ik moest echt snel iets verzinnen.. hahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geeft graag wat inspiratie voor een pakkende TT.
Fout... we hadden het over genaaid worden door de overheid/gemeente/provincie... Maar als je daarmee een identiteitsbewijs kan maken mag het ermee doorquote:
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Fout... we hadden het over genaaid worden door de overheid/gemeente/provincie... Maar als je daarmee een identiteitsbewijs kan maken mag het ermee door
hehehe... ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...
Sorry daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Een naaimachine naait en een nietmachine niet
Schaamrood op de kaken zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....
Echt prettige tekst als puber...
Ja vooral lollig in strak spandex he.... met een zeem.quote:
Ik negeerde die opmerking deskundig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...
Sorry daarvoor.
Ja... je moet het ergens mee droog/schoonvegen. Er zouden pas rare vragen komen als je met keukenpapier of zakdoeken zou rondrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja vooral lollig in strak spandex he.... met een zeem.
Sjah straks reflecteert zo'n uitlating negatief op mijn jongere KSC genoten en dan hebben we de poppen aan het dansen he? In de Muppetshow ofzo...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik negeerde die opmerking deskundig.
Heb je er succes mee gehad? En dan bedoel ik niet op sportief gebiedquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....
Echt prettige tekst als puber...
Laatst op NOS Studio Sport werd een lange afstand hardloopster geïnterviewd en gefilmd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... je moet het ergens mee droog/schoonvegen. Er zouden pas rare vragen komen als je met keukenpapier of zakdoeken zou rondrijden
Hoezo is dat niet sportief?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je er succes mee gehad? En dan bedoel ik niet op sportief gebied
Ik val mijn leven lang al op dames die al in een committed relatie zitten, zelfs toen al. Nee dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je er succes mee gehad? En dan bedoel ik niet op sportief gebied
Nou nee, als ik al genaaid wordt dan graag met mijn toestemming.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Maar Mo??? ik heb geen antwoord op mijn vraag gekrijgt
Saaie piefquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou nee, als ik al genaaid wordt dan graag met mijn toestemming.
Dat wel. En er aardig wat kcal mee kwijt rakenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet sportief?
Je kan er buiten adem van raken, zeker als 40+er zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |