sim zit in een andere telefoonquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereiken
die van mij was weggeveegd oid die van lavender komt uit amsterdamquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef naiipajiiau het volgende:
Vraag me af of al de enveloppen in dezelfde regio op de post zijn gedaan. Doet postnl er niet zo'n code op printen/stempelen wat daarvoor staat of zo.
Of net een van de andere ontvangers beltquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de telefoon van Murp uit elkaar ligt, en het 072 nummer, Murp probeert te bereiken
Ze gaan Fok!enquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Eejit het volgende:
Het is gewoon een sociaal experiment
Kijken hoe mensen reageren op zo'n situatie.
Jammer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was steeds in gesprek meen ik gelezen te hebben.
Zie je, dus het zijn Hollanders en geen ISquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn complimenten, hier heb je een oude schrale telefoon om mijn waardering uit te drukken. Ze hem vooral nooit uit. Doei
Blijf het vreemd vinden, zonder gein.
Prachtig toch!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Papabear het volgende:
Dit topic gaat inmiddels helemaal nergens meer over. I.p.v. gewoon wachten tot dat ding overgaat en gewoon opnemen, worden de meest idiote en bizarre theorieën verzonnen
Klopt!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Eejit het volgende:
Het is gewoon een sociaal experiment
Kijken hoe mensen reageren op zo'n situatie.
ben je daar zeker van? en uit welke regio komen die "studenten"?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Klopt!
Is er niemand die mijn reacties heeft gelezen?![]()
![]()
![]()
Dat is zeker waar, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zie je, dus het zijn Hollanders en geen IS(of heel goed geïntegreerde
)
Nu pas, maar ja wie zegt dat dat klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Klopt!
Is er niemand die mijn reacties heeft gelezen?![]()
![]()
![]()
Lees even terug anders. Is allemaal aan bod gekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Jezus man, wat een slowchat waarvan 80% onzin en zinloze discussies. Ik ga die 20+ pagina's die ik heb gemist niet doorlezen, dus kan iemand me vertellen wat de updates zijn?
Daar ben ik zeker van. Amsterdam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef murp het volgende:
[..]
ben je daar zeker van? en uit welke regio komen die "studenten"?
Er is nog geen ene moer gebeurd behalve dat we nu weten dat er geen C4 in de telefoons zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Jezus man, wat een slowchat waarvan 80% onzin en zinloze discussies. Ik ga die 20+ pagina's die ik heb gemist niet doorlezen, dus kan iemand me vertellen wat de updates zijn?
Er zijn twee gebeld. Alleen die namen beiden niet op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Paar mensen zijn gebeld en hebben niet opgenomen. Anderen hebben de telefoon uit elkaar gesloopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
Paar mensen die niet durven op te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Enix het volgende:
ik heb vanmiddag al heel brutaal de webcare van kazam gesproken. zij weten in elk geval van niets. het topic was wel al bekend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht af of het wordt opgepakt door de media, of vraag zelf. Ben benieuwd naar wat het uiteindelijk is, succes nog!
Op de FP staat al een nieuwsitemquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht af of het wordt opgepakt door de media, of vraag zelf. Ben benieuwd naar wat het uiteindelijk is, succes nog!
Als ze nou slim zijn hè, haken ze hier meteen op in en zetten ze een actie op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag al heel brutaal de webcare van kazam gesproken. zij weten in elk geval van niets. het topic was wel al bekend.
ING app al geïnstalleerd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef NoXia het volgende:
Welke apps zijn voorgeïnstalleerd? Telefoon software matig al ontleed? Aangemeld met een Google account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |