quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
degene op twitter (smol81) spreekt over ouders in meervoud dus nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
De telefoon ging...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom is het zo stil? Wat is er met alle ontvangers gebeurd?
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een userquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
ja, zo word je niet gebeld hequote:
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een user![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doen
hahahahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:19 schreef NoXia het volgende:
Wonen alle ontvangers in dezelfde regio?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |