Ik kijk morgen pas, maar spoilertje? Vind ik heul niet ergquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww echt?![]()
![]()
5 weken wachten nog....hoe kom ik die 5 weken door![]()
![]()
Sjee deze aflevering geeft stof tot nadenken
Als ik dat doe, weet je de hele clue al, wil je dat echt weten? Is spannender dat je het niet weet hoor, ik zag namelijk die "ontknoping" niet aankomenquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen pas, maar spoilertje? Vind ik heul niet erg![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, die van vandaag kan ik nog nergens vinden.
Kheb hem op netflix gekekenquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, die van vandaag kan ik nog nergens vinden.
Nee joh maakt mij echt niet uitquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik dat doe, weet je de hele clue al, wil je dat echt weten? Is spannender dat je het niet weet hoor, ik zag namelijk die "ontknoping" niet aankomen
Zie editquote:
OK. Ik had ook last om te vinden trouwens. Maar goed. Daar zullen we het verder maar niet over hebbenquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. Ik had ook last om te vinden trouwens. Maar goed. Daar zullen we het verder maar niet over hebben
Oh ja voetbal gaat voor natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]eerst ff NAC - Twente kiekn en daarna Lucifer.
Voor de meelezers..Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezienquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh maakt mij echt niet uitDoe maar een spoilertag voor bijvoorbeeld drizz die het nog niet heeft gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 12-12-2017 19:40:36 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ow zoiets dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou niet helemaal maar een beetje zeg maar
![]()
Ik zag het dus niet aankomen, had ik totaal niet verwacht. en met die ontknoping eindigd de aflevering dus ook..daarom, hoe kom ik die 5 weken liefst zo snel mogelijk doorquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow zoiets dacht ik alnou niet helemaal maar een beetje zeg maar
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet aankomen, had ik totaal niet verwacht. en met die ontknoping eindigd de aflevering dus ook..daarom, hoe kom ik die 5 weken liefst zo snel mogelijk door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]Voor de meelezers..Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Waaaaaaat neequote:Op dinsdag 12 december 2017 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij komt de volgende pas in het nieuwe jaar... helaas. 22 januari zie ik.
Daarom kreeg je ook je stuur in je maagquote:Op woensdag 13 december 2017 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik begrijp er niet zoveel van maar kan komen omdat ik steeds afgeleid raak.
quote:Op woensdag 13 december 2017 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom kreeg je ook je stuur in je maag
Promo van de nieuwe aflevering gaf aan 2 januari, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij komt de volgende pas in het nieuwe jaar... helaas. 22 januari zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |