abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159775851
quote:
Delen Netflix account is een grote stap
Het delen van een Netflix account met je geliefde blijkt voor de respondenten nogal een grote stap in de relatie. Dit geeft maar liefst 51% aan en de helft van de respondenten geeft ook aan te wachten met het geven van het wachtwoord totdat er officieel sprake is van een relatie. Bij zeventien procent van de respondenten wordt er nog minder risico genomen. Zij zijn pas bereid om het account te delen totdat er sprake is van een verloving of huwelijk.

http://www.netflix-nederl(...)eit-van-relatie-aan/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159778998
quote:
Mysterie omtrent dood 2Pac en Biggie mogelijk opgelost in Netflix documentaire
Sinds de dood van 2Pac op 7 september 1996 is het een groot mysterie. Wie heeft de Amerikaanse rapper beschoten en hem daarmee van het leven beroofd? De vraagt houdt men nog steeds bezig, maar mogelijk komt hier in een Netflix documentaire antwoord op. LAPD-rechercheur Greg Kading claimt in de docu Murder Rap: Inside the Biggie and Tupac Murders exclusief bewijsmateriaal te hebben waaruit blijkt wie de moordenaar van 2Pac is. Volgens Kading zit niemand minder dan P. Diddy achter de moord op 2Pac. Het zou na Making a Murderer een nieuwe spraakmakende documentaire zijn over een complexe moordzaak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:08:52 #103
356891 Abed
hooggeleid
pi_159779058
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef Aether het volgende:

[..]

Suggestieve Netflix rommel. Het begon als de ondergang van series en nu ook van documentaires dus. Begrijp me niet verkeerd, Making a murderer was vermakelijk maar niet objectief neergezet. Dat gevoel krijg ik hier ook bij.
Beetje niveau discovery en natgeo tegenwoordig.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:17:41 #104
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_159779280
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor wie vampieren / heksen / weervolven helemaal het einde vind, kan ik The Originals aanraden. Erg leuke serie.
The Originals is een spin off van The Vampire Diaries. Na The Originals (ik wist niet zeker of ik het leuk zou vinden) ben ik pas met Vampire Diaries begonnen. Volgens mij maakt het niet veel uit met welke je begint, maar mocht je de juiste volgorde willen aanhouden, dan beginnen met The Vampire Diaries.

En verder vind ik Dicte (Deense serie) ook erg leuk! :)
Vond the Vampire Diaries echt te slecht voor woorden. Op een gegeven moment maakt het niet uit wie er dood gaat, ze komen toch weer tot leven. Buiten dat verzand heel die serie in een soort GTST met sprookjesfiguren. Daarom ook maar afgezien van the Originals.

Grimm vond ik dan wel weer leuk ( ook omdat die serie zichzelf niet zo serieus neemt ) en ben nu bezig met Hemlock grove waarbij ik bijna het eerste seizoen af heb. Moest er even inkomen maar vind het tot nu toe steeds interessanter worden.

Leuk om Famke Jansen in een serie te zien, en Eli Roth heeft ook een vinger in de pap, altijd leuk!

Maar Vampire Diaries :N
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_159779796
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef Aether het volgende:

[..]

Dit lijkt me vooral sensatie. Ooit was er ook zo'n soort docu over dat Courtney Love achter de moord op Kurt Cobain zou zitten.
pi_159780007
Iemand nog leuke suggesties voor een goede documentaire op (nederlandse) netflix? Kijk ze niet zoveel, maar vond bijvoorbeeld 'King of Kong' of 'Grizzly Man' erg leuk om te kijken.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:04:54 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159780361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:49 schreef The_Temp het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor een goede documentaire op (nederlandse) netflix? Kijk ze niet zoveel, maar vond bijvoorbeeld 'King of Kong' of 'Grizzly Man' erg leuk om te kijken.
Game Over (over de Atari-opgraving)
Videogames the Movie
Indie game: The Movie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:06:13 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159780387
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Game Over (over de Atari-opgraving)
Videogames the Movie
Indie game: The Movie
Die eerste was echt saai die andere twee zijn wel tof.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:07:09 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159780409
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die eerste was echt saai die andere twee zijn wel tof.
Het feit dat ET daar echt begraven lag was al zo'n bijzonder moment... Denk dat jij misschien te jong bent om dat te begrijpen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:09:33 #110
268260 Dr.Mikey
pi_159780461
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het feit dat ET daar echt begraven lag was al zo'n bijzonder moment... Denk dat jij misschien te jong bent om dat te begrijpen?
88, Net niet meegemaakt.
Ik snap het wel maar die documentaire is gewoon langdradig ook dat die kerel er zijn eigen roadtrip van maakt. Niet interessant plus ze benoemen het ook al in Videogames the movie..
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:10:57 #111
268260 Dr.Mikey
pi_159780491
R.I.P DTS.
pi_159780499
Thanks!
pi_159784729
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit lijkt me vooral sensatie. Ooit was er ook zo'n soort docu over dat Courtney Love achter de moord op Kurt Cobain zou zitten.
Deze is nu nog te vinden op Netflix.
pi_159784822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 07:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Wat vind ik How I Met Your Mother toch leuk!
lk kijk het niet heel vaak, maar zo nu en dan heb ik een avond dat ik weer wat afleveringen wegkijk. Niets mis mee!
Eens. Ik kijk niet zo snel series dubbel, maar HIMYM heb ik inmiddels twee keer gezien. De tweede keer zie je dan toch weer andere dingen en vallen bepaalde dingen meer op hun plek.

Eigenlijk mis ik op dit moment een series als die.
pi_159785418
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 07:18 schreef DJKoster het volgende:
Ascension zondag helemaal gezien. Fijne miniserie inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_159785667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 07:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Wat vind ik How I Met Your Mother toch leuk!
lk kijk het niet heel vaak, maar zo nu en dan heb ik een avond dat ik weer wat afleveringen wegkijk. Niets mis mee!
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef iBenny het volgende:

[..]

Eens. Ik kijk niet zo snel series dubbel, maar HIMYM heb ik inmiddels twee keer gezien. De tweede keer zie je dan toch weer andere dingen en vallen bepaalde dingen meer op hun plek.

Eigenlijk mis ik op dit moment een series als die.
Ik vind HIMYM ook heel leuk (heb nog 1 seizoen te gaan)! :Y Marshall O+ Robin O+

New Girl al gezien? Iets minder dan HIMYM (vind ik), maar toch ook wel een leuke (Friends-achtige) comedy. Schmidt _O-
Tails tell tales
pi_159785997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Ik vind HIMYM ook heel leuk (heb nog 1 seizoen te gaan)! :Y Marshall O+ Robin O+

New Girl al gezien? Iets minder dan HIMYM (vind ik), maar toch ook wel een leuke (Friends-achtige) comedy. Schmidt _O-
laatste seizoen HIMYM is veel minder leuk helaas.. Wel een prima afronding.
Ik wil meer new girl op Netflix! Was nogal teleurgesteld toen ik er achter kwam dat ik alles al had gezien.
pi_159786278
quote:

[..]

[..]

Ik ben gelukkig pas in seizoen 4.

Wisten jullie trouwens dat Robin een heel klein beetje Nederlands is?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:22:03 #119
202348 Susi
Temple of Love
pi_159788577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig pas in seizoen 4.

Wisten jullie trouwens dat Robin een heel klein beetje Nederlands is?
Je hoeft maar 1x 'Cobie Smulders' te zien op het scherm inderdaad haha
pi_159790407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_159790536
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
I´m back.
pi_159790586
quote:

[..]

[..]

Zeker. Is nog even wachten op het nieuwe seizoen.
pi_159790633
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:22 schreef Susi het volgende:

[..]

Je hoeft maar 1x 'Cobie Smulders' te zien op het scherm inderdaad haha
Haar vader is volgens mij Nederlands. Vandaar ook Smulders natuurlijk :p
  ESF Reporter dinsdag 9 februari 2016 @ 21:16:32 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_159790723
HIMYM heb ik twee keer geprobeerd maar steeds afgehaakt. Vond het beetje te veel lachband-achtig.
Maar komedies zoals Friends, New Girl, The Office, The Big Bang Theory en het laatste seizoen van Dexter vind ik dan weer wel leuk.
pi_159791199
Ik mis Big Bang Theory eigenlijk wel op netflix ja.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')