Zeker mooi streven. Ben benieuwd of je het volhoudtquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Maar als ik na 2 maanden wel resultaat zie, dan ga ik door tot ik een sixpack heb.
Mooi streven toch. Oh en ze gaat me ook helpen met stoppen met roken, maar dat zullen we nog zien.
Wat denk je van 197, 87 en vrij weinig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat 2500, 2000 is een soort algemeen gemiddelde. Je moet kijken naar je lengte, huidige gewicht en wat je doet aan activiteit.
En of ik even 299 euro PM door de wc ga spoelen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker mooi streven. Ben benieuwd of je het volhoudt
Jezusquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En of ik even 299 euro PM door de wc ga spoelen.dus dat is sowieso een goede motivatiefactor.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom zei ik al dat als hij gaat sporten hij meer nodig zal hebben. Telt lengte echt veel mee qua verschil in behoefte ja?
Daar heb je calculators voor op het internet. Crack gaf me ooit een linkje volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat denk je van 197, 87 en vrij weinig?
Ik ben nu dat dus aan het puzzelen
Ohhh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je calculators voor op het internet. Crack gaf me ooit een linkje volgens mij.
Ze zei toen wel, geloof ik, dat ze niet allemaal even goed waren. Maar ik weet dus niet meer welke ze nou aanraadde.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.fitsociety.nl/afvallen/bereken-jouw-caloriebehoefte/
ikquote:
Als je je vetpercentage weet, lean body mass methode gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zei toen wel, geloof ik, dat ze niet allemaal even goed waren. Maar ik weet dus niet meer welke ze nou aanraadde.
Ik heb geen goede manier om mijn percentage te meten helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je vetpercentage weet, lean body mass methode gebruiken.
Mijne is 71,3 kg blijkbaar. Wat houdt dat verder in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je vetpercentage weet, lean body mass methode gebruiken.
vanaf waar wil je importeren danquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe importeer je films wtf zoek alles op. Alleen heb een vlc bestand wat ik niet krijg.
Volgens 1 zo`n berekening zou ik behoefte hebben aan 2965 kcal. Lijkt me wel aardig veelquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zei toen wel, geloof ik, dat ze niet allemaal even goed waren. Maar ik weet dus niet meer welke ze nou aanraadde.
Dat kun je gebruiken om je basisverbruik te berekenen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mijne is 71,3 kg blijkbaar. Wat houdt dat verder in?
vanaf imac vlc bestand naar ipadquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
vanaf waar wil je importeren dan
Mijne is 1987.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens 1 zo`n berekening zou ik behoefte hebben aan 2965 kcal. Lijkt me wel aardig veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |