Ok.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
doe effe normaal daar geloof je toch niet meer in tegenwoordig
wtfquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En ik moet ook vastenVan 18:00 tot 10:00 mag ik niks eten.
Wel even wennenVooral als je niet zo'n lange slaper bent
Het duurt vaak eeuwen, en ook al stel ik (volgens mij) een best specifieke en omlijnde vraag, het lijkt alsof er vaak gewoon omheen gepraat wordt.quote:
De laatste jaren heb ik het ontbijt overgeslagen, dus het is sowieso een goed begin dat ik wel kwark binnen kan krijgen 's morgens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf
Kan je niet eens op een normale tijd ontbijten
wat een dom iets
OF heeft wel gelijk trouwensquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik het ontbijt overgeslagen, dus het is sowieso een goed begin dat ik wel kwark binnen kan krijgen 's morgens.
Het is alleen veel makkelijker om weinig te eten als je het window smaller houdt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OF heeft wel gelijk trouwensBoeit geen drol wanneer je iets binnen krijgt, gaat er gewoon om hoeveel
Dat is waar. En mensen eten snachts denk ik ook sneller iets ongezondersquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is alleen veel makkelijker om weinig te eten als je het window smaller houdt.
I know.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OF heeft wel gelijk trouwensBoeit geen drol wanneer je iets binnen krijgt, gaat er gewoon om hoeveel
Het bijhouden kan sowieso geen kwaad neequote:Op donderdag 4 februari 2016 20:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
I know.Maar ik ben ook net een weekje begonnen met invullen in de app wat ik binnenkrijg, dan kan mijn PT kijken wat ik nodig heb enzo en hoe het met mijn lichaam zit.
Bedoel je nou in het algemeen of bij een PT?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het duurt vaak eeuwen, en ook al stel ik (volgens mij) een best specifieke en omlijnde vraag, het lijkt alsof er vaak gewoon omheen gepraat wordt.
nou, als ik om acht uur eruit moet ga ik echt niet pas om 10 uur ontbijten pfffquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik het ontbijt overgeslagen, dus het is sowieso een goed begin dat ik wel kwark binnen kan krijgen 's morgens.
Nee algemeen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bedoel je nou in het algemeen of bij een PT?
Alleen wordt er dus gezegd dat een gemiddelde man 2,5K kcal binnen moet krijgen. Ik kom daar lang genoeg niet aanquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het bijhouden kan sowieso geen kwaad nee
Ik deed het om 1 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, als ik om acht uur eruit moet ga ik echt niet pas om 10 uur ontbijten pfff
Dat betekent dus dat je snel zal gaan afvallen normaal gesproken tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Alleen wordt er dus gezegd dat een gemiddelde man 2,5K kcal binnen moet krijgen. Ik kom daar lang genoeg niet aan
Weet niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je snel zal gaan afvallen normaal gesproken toch
Maar 2500 ja, vrouw 2000
En als je regelmatig gaat sporten gaat die 2500 in principe wel omhoog
Geen idee of je in 2 maanden al een sixpack hebt hoor. Misschien al wel beginnendquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Weet niet?
Ik zie het wel. Heb 3x pw, 2 maanden geboekt dus ben erg benieuwd (en vooral hoe mij een sixpack staat).
Ik heb nergens iets gezegd over resultaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je verwacht dat je meteen resultaat ziet, wordt het nooit leuk.Maar nu is het ook een goed moment voordat de zomer begint.
Ik heb nu 18% vet, 8-10% is toch wat je ongeveer moet hebben voor n klein sixpackje?
Dat 2500, 2000 is een soort algemeen gemiddelde. Je moet kijken naar je lengte, huidige gewicht en wat je doet aan activiteit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je snel zal gaan afvallen normaal gesproken toch
Maar 2500 ja, vrouw 2000
En als je regelmatig gaat sporten gaat die 2500 in principe wel omhoog
Weet ik. Daarom zei ik al dat als hij gaat sporten hij meer nodig zal hebben. Telt lengte echt veel mee qua verschil in behoefte ja?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat 2500, 2000 is een soort algemeen gemiddelde. Je moet kijken naar je lengte, huidige gewicht en wat je doet aan activiteit.
Dat zeker niet. Maar als ik na 2 maanden wel resultaat zie, dan ga ik door tot ik een sixpack heb.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee of je in 2 maanden al een sixpack hebt hoor. Misschien al wel beginnend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |