Dat is volgens mij wel een van de meest intensieve sporten om te doen jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Leukste/beste cardio imo is squashen![]()
Hallo geen reet te doeners
Sure, wat moet ik anders hequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joehoeeee.
Ook nog actief ja
Na 3 kwartier ben ik toch al aardig kapotquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een van de meest intensieve sporten om te doen ja
Zo, die weet weer waar ze staatquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Man man man,
komt zo meisje naar me toe dat ze harddrugs gebruikt en der niet blij mee is
dus ik ben zo van waarom kom je naar mij je weet hoe ik er over denk
en dan moet je niet met die k*nkrrr junkies hangen
'ja maar het zijn me vrienden'
nou dan fijne dag verder![]()
opgerot pisjunk!
Interessant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Man man man,
opgerot pisjunk!
Ligt maar net aan d'r leeftijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Man man man,
opgerot pisjunk!
Ik weet het. Mijn ex was een tijdje mijn PT. Wat een genot was dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is chill heurrrr.je weet dat je de oefeningen goed doet, hebt de volledige aandacht voor jezelf en je hebt een leuk babbeltje met de instructeur. Ik vind dat een goede investering ipv bij de sportschool en oefeningen te doen waarvan ik geen flauw benul heb of ik t goed doe enzo, en waarvoor.
Duur, ja, maar ik ben er tevreden mee. Wel al paar dagen verschrikkelijke spierpijn, maar tegelijk ook een lekker gevoel en ik zie t al op de weegschaal
Dat lijkt me wel de verhoudingen op scherp stellen als ik eerlijk moet zijn. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn ex was een tijdje mijn PT. Wat een genot was dat.
Hehe. Gister gewichten geheft tot 8 kiloquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn ex was een tijdje mijn PT. Wat een genot was dat.
Ligt eraan hoe je relatie is. Ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de verhoudingen op scherp stellen als ik eerlijk moet zijn. :$
ja, maakt niet uit ook, zou nooit ergens me pik in steken wat harddrugs heb gebruiktquote:
15, daarom ook oprottenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt maar net aan d'r leeftijd.
Oh vast, en ook aan je persoonlijkheid. Ik zou het slecht kunnen hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je relatie is. Ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Dat is wel fijn. Ik heb wel het één en ander gedaan, maar ik haak steeds af omdat het gewoon nooit echt leuk wordt. Blijft plichtmatig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hehe. Gister gewichten geheft tot 8 kilo![]()
Morgen weer. Ik had niet gedacht dat ik het leuk zou gaan vinden. Ik haat al m'n hele leven sport.
Ik vond zijn aanpak wat dat betreft goed. Hij was niet zo streng, heel goed in positieve feedback. Wist je echt te motiveren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh vast, en ook aan je persoonlijkheid. Ik zou het slecht kunnen hebben.
Als je verwacht dat je meteen resultaat ziet, wordt het nooit leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik heb wel het één en ander gedaan, maar ik haak steeds af omdat het gewoon nooit echt leuk wordt. Blijft plichtmatig.
Wel handig dan als je het zo kon fixen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond zijn aanpak wat dat betreft goed. Hij was net zo streng, heel goed in positieve feedback. Wist je echt te motiveren.
Hhehehequote:Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan het niet eens handelen als mensen me iets proberen uit te leggen zonder zwaar geirriteerd te raken.
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan het niet eens handelen als mensen me iets proberen uit te leggen zonder zwaar geirriteerd te raken.
doe effe normaal daar geloof je toch niet meer in tegenwoordigquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En ik moet ook vastenVan 18:00 tot 10:00 mag ik niks eten.
Wel even wennenVooral als je niet zo'n lange slaper bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |