SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 30 seconden uit, laat staan 13 uur
Huuuuh?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 10 minuten uit, laat staan 13 uur
Seks, Ama. Seks.quote:
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuwe portomonee gekocht en vandaag al 10km gelopen.
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuwe portomonee gekocht en vandaag al 10km gelopen.
Deze was niet zo heel duur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalen
primark tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalen
Is meer dan gemiddeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 10 minuten uit, laat staan 13 uur
Weet niet meer. Dokter heeft het ooit uitgelegd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom neem je geen tabletten?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doen
#lui #notafitgirl
8 uur gewoon wekkertje vanochtend op mn roostervrije week.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doen
#lui #notafitgirl
Ik vind die echt allemaal lelijk.quote:
goed bezig jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
8 uur gewoon wekkertje vanochtend op mn roostervrije week.
Ik ben goed bezig.
Oh ik heb best een mooie vind ikquote:
stomquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu het Rubio campagne team FOK!.
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb heel weinig pasjes. *kijkt*
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Ik had laatst een hele goedkope gekocht, die begint nu al te verslijten.quote:
Hmm dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze was niet zo heel duur.
30 ofzo
ik heb thuis heel veel van die klantenkaarten, alleen tegenwoordig hoef je die niet mee te nemen als ze gewoon je postcode hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Oh dat heb ik dus echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.
3 bankpassenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Die van de Bodyshop is chill. Best vaak 5 euro korting. En op de Kruidvat pas al bijna 600 punten of zo.quote:
Wowquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 bankpassen
1 creditcard
ID
Rijbewijs
Studentenpas
Feyenoord legioenkaart
Southampton membership
KLM pas
British airways pas
LOT pas
pons kaartje
verzekering
Oyster card
Ik ook, al ben ik de helft standaard kwijt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.
Ze vragen mij ook altijd bij de Kruidvat of ik dat wil. Wat kan ik ermee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van de Bodyshop is chill. Best vaak 5 euro korting. En op de Kruidvat pas al bijna 600 punten of zo.
Hallo vrind.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden, en eventuele vijanden.
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vragen mij ook altijd bij de Kruidvat of ik dat wil. Wat kan ik ermee?
Hmm. Misschien moet ik ook een pasje nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.
Die heb ik laatst na 2 jaar gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.
Echt heel erg lelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:42 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van deze http://www.mvmtwatches.co(...)/black-black-leather
ik vind hem mooi maar draag nooit een horloge
Ja, ik vind, als je een horloge draagt als man dat je een klassiek model moet dragen.quote:
zo'n zilveren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind, als je een horloge draagt als man dat je een klassiek model moet dragen.
Doe eens foto dan wat jij mooi vind.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lederen band vind ik mooier.
Sorry, die vind ik niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:44 schreef McGrath het volgende:
https://www.freshcotton.c(...)ck-kom-w2255/279200/
Pax!
Zoiets zou Pax wel staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel wel met een andere band. Maar vind het horloge an sich wel mooi in de lagere prijsklassen.
Okequote:Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel wel met een andere band. Maar vind het horloge an sich wel mooi in de lagere prijsklassen.
Zijn mooie horloges, die ook volwassen overkomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke
die zou ik dan weer niet kopen
Dit zegt mij echt niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Een NATO strap zou er nog best goed bij passen.
Ik ben er bij mezelf niet zo'n fan van.quote:
Wat vind je hiervan? (voor vrouwen)quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er bij mezelf niet zo'n fan van.
Maar sommige mensen staan ze goed.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef McGrath het volgende:
ik zou nog eerder een zakhorloge kopen.
Ik vind het vaak een beetje pijnlijk aan het botquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
eigenlijk is mijn pols ook veel te ecto voor een horloge
Heb jij van die dunne polsjes?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
eigenlijk is mijn pols ook veel te ecto voor een horloge
ja ik heb ook te weinig vet daar denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het vaak een beetje pijnlijk aan het bot
yesquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij van die dunne polsjes?
Van die schrale polsjes hebben is eigenlijk maar niks he.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik heb ook te weinig vet daar denk ik
Het leven is niet makkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die schrale polsjes hebben is eigenlijk maar niks he.
One size armbandjes passen nooit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die schrale polsjes hebben is eigenlijk maar niks he.
Die van mij blijven bij meer gewicht nog steeds schraal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het leven is niet makkelijk
Gelukkig heb ik twee zakken nibb its gehaald om wat aan die polsen te doen
Best mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
http://clusewatches.com/m(...)d-white-grey-CL30002
wat vind je van deze inso
quote:
Die vind ik mooier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
http://clusewatches.com/m(...)r-white-grey-CL30006
en deze
Vind die 1e mooier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
en deze
Zou kopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
en deze
Ik ook als ik horloges fijn vond zitten en het bij me zou passenquote:
Ik zou ze gewoon vergeten om te doen denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook als ik horloges fijn vond zitten en het bij me zou passen
vergeet je andere sieraden ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon vergeten om te doen denk ik.Had vroeger wel eens een horloge namelijk.
Vaak wel. Heb heel vaak nauwelijks iets om. Alleen een ketting die blijft zitten terwijl ik slaap en douche. Ben heel vergeetachtig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vergeet je andere sieraden ook
Oh, ik doe mijn kettinkje wel dagelijs af.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak wel. Heb heel vaak nauwelijks iets om. Alleen een ketting die blijft zitten terwijl ik slaap en douche. Ben heel vergeetachtig.
Ik had vroeger heel veel ringen. Beetje compensatie omdat ik ze eerst nooit mocht dragen van mijn moeder. Zaten niet in de weg, behalve als je je handen moest wassen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Horloges en ringen zijn best vervelende sieraden. Je voelt ze de hele tijd zo strak zitten.
Ik voel beide echt niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Horloges en ringen zijn best vervelende sieraden. Je voelt ze de hele tijd zo strak zitten.
Ik heb een mooie zilveren die ik eigenlijk altijd om heb (nu dan niet, want voor de operatie moest alles af en sindsdien niet meer op gelet). Geen last van met slapen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik doe mijn kettinkje wel dagelijs af.
Horloge hoef je toch niet strak te zetten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had heel vaak van die dagen dat ik extra vocht vasthield en dat de ring dan ineens heel strak zat. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vroeger heel veel ringen. Beetje compensatie omdat ik ze eerst nooit mocht dragen van mijn moeder. Zaten niet in de weg, behalve als je je handen moest wassen.
Alleen als ik moe ben laat ik mijn ketting wel om.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een mooie zilveren die ik eigenlijk altijd om heb (nu dan niet, want voor de operatie moest alles af en sindsdien niet meer op gelet). Geen last van met slapen.
Ik had vaker dat ze ineens losser zaten en van m'n hand afgleden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had heel vaak van die dagen dat ik extra vocht vasthield en dat de ring dan ineens heel strak zat. :$
Dus draag ze nu nooit meer eigenlijk.
kruisje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen horloge en ketting dagelijks
vanaf september dan ook ring
hoezo mocht dat niet van je moeder?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vroeger heel veel ringen. Beetje compensatie omdat ik ze eerst nooit mocht dragen van mijn moeder. Zaten niet in de weg, behalve als je je handen moest wassen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen horloge en ketting dagelijks
vanaf september dan ook ring
Toen ze klein was heeft ze een naar ongeluk gehad. Ze klom regelmatig in bomen en droeg een keer een ring. Die ring bleef ergens achter haken toen ze viel en toen is haar vinger helemaal tot op het bot afgescheurd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo mocht dat niet van je moeder?
Mijn opa was zijn trouwring verloren in een koe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vaker dat ze ineens losser zaten en van m'n hand afgleden.
/cringequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ze klein was heeft ze een naar ongeluk gehad. Ze klom regelmatig in bomen en droeg een keer een ring. Die ring bleef ergens achter haken toen ze viel en toen is haar vinger helemaal tot op het bot afgescheurd.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ze klein was heeft ze een naar ongeluk gehad. Ze klom regelmatig in bomen en droeg een keer een ring. Die ring bleef ergens achter haken toen ze viel en toen is haar vinger helemaal tot op het bot afgescheurd.
Hahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn opa was zijn trouwring verloren in een koe.
waarom moest ie naar de ehboquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat als ik een trouwring heb hij gewoon aan een kettinkje gaat, zoveel ringdrama gezien in mijn familie, ook iemand die naar de eerste hulp moest om hem af te laten zagen. :$
Hahaha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat als ik een trouwring heb hij gewoon aan een kettinkje gaat, zoveel ringdrama gezien in mijn familie, ook iemand die naar de eerste hulp moest om hem af te laten zagen. :$
De vinger was opgezet en ontstoken en het was zondagavond maar kon niet wachten want hij had koorts.quote:
Ja. Toentertijd konden ze dat ook niet mooi fixen. Is met huid en vlees uit haar buik en been gedaan, waardoor ze nu een dikke stomp van een vinger heeft. Waar ook haar op groeit.quote:
Oh ik had het niet gezien toen. Wel rot zegquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Toentertijd konden ze dat ook niet mooi fixen. Is met huid en vlees uit haar buik en been gedaan, waardoor ze nu een dikke stomp van een vinger heeft. Waar ook haar op groeit.
Het grappige is dat ik dat dus gewend ben, maar veel mensen die mijn moeder voor het eerst zien beginnen daarover.
Een ketting voel ik helemaal niet. Tenzij het zo'n lange, zware is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Armbandjes vind ik minst vervelende sieraad.
Valt ook niet altijd op. Maar als mensen soms tegen me zeggen: "wat is er met je moeder's vinger?" moet ik altijd even nadenken over wat ze precies bedoelen. Ik ken mijn moeder niet anders.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik had het niet gezien toen. Wel rot zeg
Niet zo zeuren over onze culturele verrijking.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eten-luisteren.dhtml
Alle Irakezen terug naar Iran.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over onze culturele verrijking.
Het zijn allemaal tandartsen en advocaten.
inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben zo klaar met dat hele vluchtelingengedoe.
Ga jij nou ook al beginnen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Heerlijk die cultuur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Ik vind het gewoon walgelijk dat dit soort gasten gewoon zitten te lachen over hoe ze een meisje verkracht hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben zo klaar met dat hele vluchtelingengedoe.
Heb je het artikel gelezen?quote:
Dat is sowieso diep triest ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon walgelijk dat dit soort gasten gewoon zitten te lachen over hoe ze een meisje verkracht hebben.
Tuurlijk. Is ook walgelijk hoorquote:
En wat is daar mis mee? Moeten we dit maar normaal vinden dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is ook walgelijk hoor
Maar ik bedoel meer telkens die nieuwsartikelen continu posten hier zoals Kaneel en Heppie doen.
Opzoeken? Dit kom ik gewoon tegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
Het systematisch opzoeken van negatieve berichtgevivng helpt je echt geen fluit. En maakt je alleen maar verbitterd
Uh, opzoeken is niet eens nodig hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
Het systematisch opzoeken van negatieve berichtgevivng helpt je echt geen fluit. En maakt je alleen maar verbitterd
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Moeten we dit maar normaal vinden dan?
Ik bedoel toch ook niet dat jij dat doetquote:
Zelfkennisquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:21 schreef McGrath het volgende:
Ik heb geen sieraden, want ook al draagt een aap een gouden ring...
Dan bestaat het inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
Zijn toch genoeg hier op fok waarvan het wel zo duidelijk lijkt dat ze op google gewoon de termen neersmijten en daar een topic over maken. Ik zeg niet dat er iets mis mee is maar je mening wordt er wel flink beinvloed doorquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, opzoeken is niet eens nodig hoor.
Ja, incidenten beinvloeden je mening, dat klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg hier op fok waarvan het wel zo duidelijk lijkt dat ze op google gewoon de termen neersmijten en daar een topic over maken. Ik zeg niet dat er iets mis mee is maar je mening wordt er wel flink beinvloed door
Morgen op het journaal:quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, incidenten beinvloeden je mening, dat klopt.
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ben dan liever verbitterd realist dan het niet benoemen.
Inderdaad. Waardoor je niet meer het grote geheel ziet maar de incidenten als meerderheid gaat beoordelenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, incidenten beinvloeden je mening, dat klopt.
Maar de incidenten zijn uiteindelijk helaas waar je beleid op moet maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Inderdaad. Waardoor je niet meer het grote geheel ziet maar de incidenten als meerderheid gaat beoordelen
mijn zus vraagt altijd of ik haar wil helpen met armbandjes omdoenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
uhm mijn ketting ligt er weer af dus ik keek een filmpje hoe ik hem erop moet doen
eerst maar eens een schroevendraaier zoeken
Daar oordeel ik dan ook niet over.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de incidenten zijn uiteindelijk helaas waar je beleid op moet maken.
Wat gaat de tijd snel...quote:Oud-minister van Volksgezondheid Els Borst werd in februari 2014 met tientallen messteken om het leven gebracht.
Nee, dan denk je zo over de vluchtelingenstroom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar oordeel ik dan ook niet over.
Het gaat om beeldvorming. natuurlijk moet je je ogen niet sluiten maar het lijkt wel alsof de meeste dit nu zo voor lief nemen met de gedachte: Oh wat een cultuur verrijking blabla waarmee je dus aangeeft dat je zo over elke vluchteling denkt
heb echt nog bijna geen muziek van dit jaar geluisterd eigenlikquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef JanCees het volgende:
Wat vinden jullie het beste album van 2016
wow weinig keus manquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef JanCees het volgende:
weet nog niet man jijquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef JanCees het volgende:
Dat vertel ik in december wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef JanCees het volgende:
Dat vraag ik me sterk af of het de meeste over de vluchtelingenstroom in zijn algemeenheid gaat of over vluchtelingen als individuquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan denk je zo over de vluchtelingenstroom.
Op moment kun je dan ook geen beleid maken op het individu.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me sterk af of het de meeste over de vluchtelingenstroom in zijn algemeenheid gaat of over vluchtelingen als individu
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt nog bijna geen muziek van dit jaar geluisterd eigenlik
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vertel ik in december wel.
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
Het kan me echt weinig schelen dat er ook vluchtelingen bestaan die zich niet cultureel achterlijk gedragen.
Dat maakt de problemen geen greintje minder namelijk.
Nou ja dan kom je uiteindelijk weer bij dezelfde vraag wat moraal beter is: Alles en iedereen teruggestuurd hebben of het als Europa zijnde aannemen. Daar ga ik verder ook niet weer op in want dat blijft verschillend qua meningenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit.
Al kan 80% uiteindelijk fantastisch integreren, wat ik betwijfel.
Dan nog haal je een enorme berg rotzooi binnen, waar de eerste prioriteit moet liggen
Integratie is bijna onmogelijk met zulke cultuurverschillen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit.
Al kan 80% uiteindelijk fantastisch integreren, wat ik betwijfel.
Dan nog haal je een enorme berg rotzooi binnen, waar de eerste prioriteit moet liggen
Dat is niet eens een discussie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Alles en iedereen teruggestuurd hebben of het als Europa zijnde aannemen.
Als je mening gevormd wordt op de enorme hoeveelheid incidenten vind ik dat eigenlijk een prima iets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Het ging mij meer om de manier waarom je mening gevormd wordt en ik dat gewoon zonde vind.
Weet ikquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is namelijk in dit topic niemand geweest die heeft gezegd dat ze allemaal niet deugen.
young thugquote:
Wat niet meer dan logisch is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik zei dan ook dat ik denk dat je daardoor wel sneller op zo`n mening af zou kunnen streven
Eens, totaal irrelevant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
De mening over vluchtelingen als individu die mensen hebben lijkt me eigenlijk niet eens zo heel relevant.
En dat vind jij rechtvaardig?quote:
Ja. Want op moment dat het je land ontwricht kun j eook voor d rest niets doen.quote:
Maar dat zijn allemaal vermoedens, aannames.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik zei dan ook dat ik denk dat je daardoor wel sneller op zo`n mening af zou kunnen streven
Maar wat help je er mee, in de wetenschap dat het `kwaad toch al geschied is'quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Want op moment dat het je land ontwricht kun j eook voor d rest niets doen.
Je helpt er niemand mee door je eigen land te verzwakken.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
De mening over vluchtelingen als individu die mensen hebben lijkt me eigenlijk niet eens zo heel relevant.
Je kan ze allemaal nog terugsturen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat help je er mee, in de wetenschap dat het `kwaad toch al geschied is'
je hoeft geen tegenargument meteen weer te zeggen, gewoon een antwoord? Wat schiet je daarmee op? Worden relaties tussen allochtonen en autochtonen daarmee verbeterd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ze allemaal nog terugsturen hoor.
Omdat de vraag niet relevant is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft geen tegenargument meteen weer te zeggen, gewoon een antwoord? Wat schiet je daarmee op? Worden relaties tussen allochtonen en autochtonen daarmee verbeterd?
Als je ze terugstuurt maakt die relatie toch niets meer uit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft geen tegenargument meteen weer te zeggen, gewoon een antwoord? Wat schiet je daarmee op? Worden relaties tussen allochtonen en autochtonen daarmee verbeterd?
Nee, dan niet nee. Maar dat gebeurt toch nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je ze terugstuurt maakt die relatie toch niets meer uit?
Is het de taak van de krant om de relatie te verbeteren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft hier niemand gedaan. Dus waarom je dat er bijhaalt snap ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan niet nee. Maar dat gebeurt toch niet
Dat bedoel ikDan ben je toch nog verder van huis als je voor een nog moeizamere verstandhouding zorgt door elke vluchtelingen negatief te veroordelen
Het gaat niet om elke vluchteling veroordelen, maar erkennen dat de groep voor grote problemen zorgt die de veiligheid van je burgers ernstig aantast.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan niet nee. Maar dat gebeurt toch niet
Dat bedoel ikDan ben je toch nog verder van huis als je voor een nog moeizamere verstandhouding zorgt door elke vluchtelingen negatief te veroordelen
Nou jij hebt de associatie in ieder geval al goed gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
met zulke mensen? Ik wil helemaal niks te maken hebben met tuig zoals uit dat bericht.
Anders lees je wat er staat ipv op zijn POL er een halve zin tussenuit te halen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jij hebt de associatie in ieder geval al goed gemaakt
Hij zegt toch alleen dat zulke mensen uit dat bericht gewoon tuig is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jij hebt de associatie in ieder geval al goed gemaakt
Natuurlijk. Maar een individu die zich goed gedraagt heeft alsnog bijzonder weinig zin als je mening over de hele groep al gevormd is toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarbij, die verantwoordelijkheid ligt bij de gast.
Dat heeft in dit topic niemand.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar een individu die zich goed gedraagt heeft alsnog bijzonder weinig zin als je mening over de hele groep al gevormd is toch?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft in dit topic niemand.
En daar hebben ze reden toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Veel mensen in Nederland hebben dat al wel
Dat dat te weinig erkent wordt ben ik het wel mee eens ja. Maar dat is vanaf het begin af aan al niet gebeurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat niet om elke vluchteling veroordelen, maar erkennen dat de groep voor grote problemen zorgt die de veiligheid van je burgers ernstig aantast.
Als jij 10 keer beroofd wordt door een Marokkaan, dan kijk jij niet meer hetzelfde naar een Marokkaan die langsloopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :
Veel mensen in Nederland hebben dat al wel
En dan is het dus niet gek, dat veel mensen gewoon klaar zijn met de vluchtelingenstroom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat te weinig erkent wordt ben ik het wel mee eens ja. Maar dat is vanaf het begin af aan al niet gebeurt
Dat doe ik. Jij quote mijn bericht waar ik het heb over allochtonen, jij noemt het woord tuig en zulke mensen in 1 zin dus dan is het toch logisch dat ik er vanuit ga dat je daar naar refereert?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders lees je wat er staat ipv op zijn POL er een halve zin tussenuit te halen.
Er staat heel specifiek tuig uit dat bericht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik. Jij quote mijn bericht waar ik het heb over allochtonen, jij noemt het woord tuig en zulke mensen in 1 zin dus dan is het toch logisch dat ik er vanuit ga dat je daar naar refereert?
Daar zit je 180 graden naast.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat te weinig erkent wordt ben ik het wel mee eens ja. Maar dat is vanaf het begin af aan al niet gebeurt
Dit zijn echt robin007bond streken Fokkie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik. Jij quote mijn bericht waar ik het heb over allochtonen, jij noemt het woord tuig en zulke mensen in 1 zin dus dan is het toch logisch dat ik er vanuit ga dat je daar naar refereert?
Wat zou je graag zien willen gebeuren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is op moment gewoon geen logische reden om nog positief tegenover vluchtelingenstroom te staan.
Wel om voor vluchtelingenopvang te zijn op het moment dat dat op een fatsoenlijke manier geregeld gaat worden.
Nog meer aannames.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat we de opvang niet aankunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat zou je graag zien willen gebeuren?
Hoezo laag?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn echt robin007bond streken Fokkie.
Erg laag.
ER STAAT TOCH VOOR "TUIG ZOALS IN DAT BERICHT"quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo laag?![]()
Als jij zulke mensen zegt dan neem ik aan dat je het over allochtonen hebt.
Als jij niet in staat bent een simpele zin te lezen, moet je het ook niet voor mij gaan invullen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo laag?![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo laag?![]()
Dat is al een tijdje duidelijk ja. Bedoelde meer qua regeling mbt vluchtelingenopvang.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat we de opvang niet aankunnen.
Mijn gedrag ook echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij niet in staat bent een simpele zin te lezen, moet je het ook niet voor mij gaan invullen.
Maar goed, ik ben klaar met je gedrag. De groeten.
Veel minder opvangen, en daarbij wat je opvang took daadwerkelijk je tijd, geld een aandacht geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje duidelijk ja. Bedoelde meer qua regeling mbt vluchtelingenopvang.
Het staat er toch echt vrij duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn gedrag ook echt![]()
Sorry hoor als ik je zin verkeerd interpreteer
Hij zingt toch in die clip.quote:
Vervolgens zijn er drie mensen die zeggen wat er bedoeld wordt en toch ga je nog tig posts door op je eigen interpretatie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn gedrag ook echt![]()
Sorry hoor als ik je zin verkeerd interpreteer
Ik verdedig niemandquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fokkie is weer lekker haatbaarden aan het verdedigen zie ik.
Ach so, met het tweede ben ik in principe mee eens, het is alleen niet altijd mogelijk. Afhankelijk van land van herkomst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel minder opvangen, en daarbij wat je opvang took daadwerkelijk je tijd, geld een aandacht geven.
Bij een crimineeel feit gelijk terugsturen.
X marks the spot.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is that an 'X' on the seat of your pants? 'Cause it appears that there's wond'rous booty buried underneath!
I hope you like to matey, because I'm about to swab your deck.
Ik snap ook niet niet goed wat nu eigenlijk wel je doel is, behalve vertellen dat niet elke vluchteling een crimineel is, tegen allemaal mensen die het gewoon met je eens zijn.quote:
Jawel hoor, in veel gevallen wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:58 schreef FrauMilena het volgende:
et is alleen niet altijd mogelijk
Waarom niet ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ach so, met het tweede ben ik in principe mee eens, het is alleen niet altijd mogelijk. Afhankelijk van land van herkomst.
Fokkie denkt dat hij tegen PVV'ers aan het praten is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap ook niet niet goed wat nu eigenlijk wel je doel is, behalve vertellen dat niet elke vluchteling een crimineel is, tegen allemaal mensen die het gewoon met je eens zijn.
Wanneer wel en wanneer niet volgens jou?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, in veel gevallen wel.
Op het moment dat er vluchten naartoe vliegen is het sowieso mogelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer wel en wanneer niet volgens jou?
quote:
Inderdaad wat er daarna met die mensen gebeurd is niet ons probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat er vluchten naartoe vliegen is het sowieso mogelijk.
Voor NL in principe niet, maar zo werkt Europa niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad wat er daarna met die mensen gebeurd is niet ons probleem.
Hoe moet ik dit voorstellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:02 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het gay als je een beetje met je been gebogen staat
Een andere optie is illegaliteit gewoon strafbaar te stellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor NL in principe niet, maar zo werkt Europa niet.
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die mensen vooral op fok en social media die elk nieuwsbericht aangrijpen om maar nog harder te schreeuwen hoe kut elke moslim/vluchteling wel niet is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap ook niet niet goed wat nu eigenlijk wel je doel is, behalve vertellen dat niet elke vluchteling een crimineel is, tegen allemaal mensen die het gewoon met je eens zijn.
ik heb X benenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:02 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het gay als je een beetje met je been gebogen staat
Hoeft niet nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
hoeft bijv ook niet per se aan de Islam te liggen,
De Islam is niet alleen een levenswijze maar zijn daar ook de wetten. Islamitische cultuur staat gelijk aan het geloof.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die mensen vooral op fok en social media die elk nieuwsbericht aangrijpen om maar nog harder te schreeuwen hoe kut elke moslim/vluchteling wel niet is.
Wat niet wil zeggen dat ik geen problemen erken verder, die zijn er wel degelijk.
Maar je kan beter dat probleem dan gewoon benoemen in plaats van Islam is vredeschreeuwen of weet ik veel wat.
Want dat het probleem qua positie van de vrouw in het midden oosten een probleem is hoeft bijv ook niet per se aan de Islam te liggen, dat kan ook andere sociaal-culturele oorzaken hebben. Om maar een voorbeeld van die problemen te geven
Dit klinkt vooral echt oncomfortabelquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat je je linkerknie een beetje buigt terwijl je andere been gewoon recht staat
Zoals?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een andere optie is illegaliteit gewoon strafbaar te stellen.
Zoals?quote:
Dat snap ik wel. Maar als je de Koran kijkt dan heeft de vrouw een belangrijke positie die het inneemt. Dus dat kan je wel redelijk tegenstrijdig aan de problemen daar noemenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Islam is niet alleen een levenswijze maar zijn daar ook de wetten. Islamitische cultuur staat gelijk aan het geloof.
Ja welke strafquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals?
Illegaliteit is illegaal, daar mag best een straf opstaan.
Islamitische cultuur is alleen nogal variabel door de wereld heen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Islam is niet alleen een levenswijze maar zijn daar ook de wetten. Islamitische cultuur staat gelijk aan het geloof.
Het gaat er niet om wat er in staat, maar hoe het gebruikt wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar als je de Koran kijkt dan heeft de vrouw een belangrijke positie die het inneemt. Dus dat kan je wel redelijk tegenstrijdig aan de problemen daar noemen
Het enige deed was een artikel plaatsen en walgen van de inhoud.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed tegen die mensen vooral op fok en social media die elk nieuwsbericht aangrijpen om maar nog harder te schreeuwen hoe kut elke moslim/vluchteling wel niet is.
Wat niet wil zeggen dat ik geen problemen erken verder, die zijn er wel degelijk.
Maar je kan beter dat probleem dan gewoon benoemen in plaats van Islam is vredeschreeuwen of weet ik veel wat.
Want dat het probleem qua positie van de vrouw in het midden oosten een probleem is hoeft bijv ook niet per se aan de Islam te liggen, dat kan ook andere sociaal-culturele oorzaken hebben. Om maar een voorbeeld van die problemen te geven
Precies. Maar dat zijn dan toch culturele problemen en niet problemen vanwege het geloof Islam?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er in staat, maar hoe het gebruikt wordt.
Dat is nog minder dan de 3/5 man die een slaaf vroeger waard was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is in de wetten van de Islam een vrouw de helft waard van een man.
Gewoon celstraffe, of vrijwillig meewerken met uitzetting.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het enige deed was een artikel plaatsen en walgen van de inhoud.
Als iets goed wordt gepraat door een heilig boek ligt daar het probleem, bij het heilige boek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar dat zijn dan toch culturele problemen en niet problemen vanwege het geloof Islam?
ik vind het vermoeiend om recht te staan, misschien is mijn ene been langer ofzo zonder dat ik het doorhebquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral echt oncomfortabel
Het is wel redelijk vrouwelijk om zo te staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het vermoeiend om recht te staan, misschien is mijn ene been langer ofzo zonder dat ik het doorheb
Maar de manier waarop je reageerde met "ga jij nu ook al beginnen?" duidt wel dat je zelf ook bol staat van aannames en vooroordelen. Terwijl ik geen woord gerept heb over vluchtelingen. Dat maakt je eigenlijk geen haar beter dan de mensen waar jij zo'n hekel aan hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik zei toch ook dat het walgelijk was.
ik doe het wel niet zo overdreven als vrouwen doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel redelijk vrouwelijk om zo te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |