SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 30 seconden uit, laat staan 13 uur
Huuuuh?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 10 minuten uit, laat staan 13 uur
Seks, Ama. Seks.quote:
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuwe portomonee gekocht en vandaag al 10km gelopen.
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuwe portomonee gekocht en vandaag al 10km gelopen.
Deze was niet zo heel duur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalen
primark tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe portemonnee. Maar wil er niet teveel voor betalen
Is meer dan gemiddeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Na zoveel jaren droog te hebben gestaan hou ik het nog geen 10 minuten uit, laat staan 13 uur
Weet niet meer. Dokter heeft het ooit uitgelegd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom neem je geen tabletten?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doen
#lui #notafitgirl
8 uur gewoon wekkertje vanochtend op mn roostervrije week.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga nu wat aan school doen
#lui #notafitgirl
Ik vind die echt allemaal lelijk.quote:
goed bezig jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
8 uur gewoon wekkertje vanochtend op mn roostervrije week.
Ik ben goed bezig.
Oh ik heb best een mooie vind ikquote:
stomquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu het Rubio campagne team FOK!.
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb heel weinig pasjes. *kijkt*
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Ik had laatst een hele goedkope gekocht, die begint nu al te verslijten.quote:
Hmm dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze was niet zo heel duur.
30 ofzo
ik heb thuis heel veel van die klantenkaarten, alleen tegenwoordig hoef je die niet mee te nemen als ze gewoon je postcode hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Oh dat heb ik dus echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.
3 bankpassenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
- Bankpas
- ID-kaart
- Rijbewijs
- Bonuskaart
- OV-chipkaart
- Zorgpasje
Die van de Bodyshop is chill. Best vaak 5 euro korting. En op de Kruidvat pas al bijna 600 punten of zo.quote:
Wowquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 bankpassen
1 creditcard
ID
Rijbewijs
Studentenpas
Feyenoord legioenkaart
Southampton membership
KLM pas
British airways pas
LOT pas
pons kaartje
verzekering
Oyster card
Ik ook, al ben ik de helft standaard kwijt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb allemaal kortingspasjes van winkels.
Ze vragen mij ook altijd bij de Kruidvat of ik dat wil. Wat kan ik ermee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van de Bodyshop is chill. Best vaak 5 euro korting. En op de Kruidvat pas al bijna 600 punten of zo.
Hallo vrind.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden, en eventuele vijanden.
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vragen mij ook altijd bij de Kruidvat of ik dat wil. Wat kan ik ermee?
Hmm. Misschien moet ik ook een pasje nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.
Die heb ik laatst na 2 jaar gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die punten kun je artikelen kopen. Maar ik heb nog niets gevonden wat ik per se wilde hebben. Dus ik spaar gewoon door.
Echt heel erg lelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:42 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van deze http://www.mvmtwatches.co(...)/black-black-leather
ik vind hem mooi maar draag nooit een horloge
Ja, ik vind, als je een horloge draagt als man dat je een klassiek model moet dragen.quote:
zo'n zilveren?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind, als je een horloge draagt als man dat je een klassiek model moet dragen.
Doe eens foto dan wat jij mooi vind.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lederen band vind ik mooier.
Sorry, die vind ik niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:44 schreef McGrath het volgende:
https://www.freshcotton.c(...)ck-kom-w2255/279200/
Pax!
Zoiets zou Pax wel staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel wel met een andere band. Maar vind het horloge an sich wel mooi in de lagere prijsklassen.
Okequote:Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel wel met een andere band. Maar vind het horloge an sich wel mooi in de lagere prijsklassen.
Zijn mooie horloges, die ook volwassen overkomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke
die zou ik dan weer niet kopen
Dit zegt mij echt niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Een NATO strap zou er nog best goed bij passen.
Ik ben er bij mezelf niet zo'n fan van.quote:
Wat vind je hiervan? (voor vrouwen)quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er bij mezelf niet zo'n fan van.
Maar sommige mensen staan ze goed.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef McGrath het volgende:
ik zou nog eerder een zakhorloge kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |