dan hoop ik dat jij ook een telefoon krijgt.......quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Rozevla het volgende:
Is TS nou al godverdomme open gesneden door een paar van die kut Bulgaren of wat???
Wat dus niet het geval is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:58 schreef Infection het volgende:
Als het hier alleen FOK!kers betreft moet er dus een verband zijn tussen deze FOK!kers. Toevallig jullie adres op het forum gepost? Of hebben jullie toevallig dezelfde vrienden?
Ik kon niets op Twitter vinden. Geef ons eens wat bronnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat dus niet het geval is.
Hierisdekerstman was geen FOK!user, hij heeft zich hier naar aanleiding van het ontvangen van de telefoon pas aangemeld en gepost. Ook zijn er enkele op twitter bekend die niet op FOK! zitten die een telefoon hebben ontvangen.
Ik ben ook eens gaan zoeken en kwam zojuist deze tegen:quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:02 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik kon niets op Twitter vinden. Geef ons eens wat bronnen.
twitter:smol_81 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 14:51:53@LebaraNL Mijn ouders hebben gister per post een oranje doos met een Kazam telefoon met Labara simlock ontvangen. Versturen jullie dit? reageer retweet
twitter:DennisvdrVoort twitterde op woensdag 03-02-2016 om 18:55:01Ongevraagd mobiele telefoon in de post, zonder afzender. Reclamestunt of onbetrouwbaar? #dtv @POL_Hmeer https://t.co/7maQo94DHj reageer retweet
Mijn moeder ook, heeft em aan mij gegeven. Samsung + VF simkaartje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie hebben er nou allemaal zo'n telefoon gekregen?
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
Gaat niet. Je kunt er (nog) niets mee behalve wachten tot zij bellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Staat er geen nummer op de simkaart? En staat er tegoed op? Lekker naar het buitenland bellen om ze op kosten te jagen
en @smol81 en ene Hugo op twitter ook nog.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie hebben er nou allemaal zo'n telefoon gekregen?
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
072 is Alkmaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:06 schreef kthxbye het volgende:
Ik werd net gebeld op die telefoon maar ik zit in de bioscoop (2 minuten voor pauze, Hateful Eight)
Nummer waarmee ze bellen is 0722020169.
Netnummer 072?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:06 schreef kthxbye het volgende:
Ik werd net gebeld op die telefoon maar ik zit in de bioscoop (2 minuten voor pauze, Hateful Eight)
Nummer waarmee ze bellen is 0722020169.
wat voor Samsung?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, heeft em aan mij gegeven. Samsung + VF simkaartje.
Godver heb dus dat gesprek gemist.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Netnummer 072?
Dat zijn niet echt bruisende steden: http://www.nummerzoeker.com/netnummer/072/
nee maar door roemenenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Rozevla het volgende:
Is TS nou al godverdomme open gesneden door een paar van die kut Bulgaren of wat???
Buiten dat, het kan me niet schelen of het bruisend is of niet. Ik wil gewoon weten van wie dat ding af komt.quote:
Ik doelde er meer op dat als het een Amsterdam, Rotterdam of Utrecht was geweest, je met een veel groter bedrijf te maken hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, het kan me niet schelen of het bruisend is of niet. Ik wil gewoon weten van wie dat ding af komt.
Als je het nummer opzoekt krijg je net zo veel Zweedse links.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, het kan me niet schelen of het bruisend is of niet. Ik wil gewoon weten van wie dat ding af komt.
Download die film gewoon later. Bel terug en vertel het ons.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt een hele cheape. De film gaat weer verder, zo erna ff terugbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |