Ja, ik ging uiteraard op internet zoeken waarom ik deze heb gekregen. Aangezien de titel zomaar telefoon gekregen is kwam ik daar al vrij snel op uit. Vind je dat verdacht?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan kom je zomaar op Fok! uit?
*kuch* Kloon *kuch*
Half jaar geleden? Zijn ze vlot mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef NoXia het volgende:
Ah,
Win een Kazam smartphone!
[ 27-07-2015 UPDATE: DE WINNAARS ZIJN INMIDDELS BEKEND GEMAAKT VIA ONS FACEBOOK KANAAL ]
Ken jij of ben jij iemand die zijn telefoon (te) vaak laat vallen? Het nieuwe merk Kazam biedt gratis schermreparatie in het eerste jaar. Om dit te vieren geven wij 4 Kazam mobieltjes weg!
Wat moet je daarvoor doen?
- Ga naar onze Facebook Kazam Win Actie en tag (#) een onhandige vriend(in) die vaak zijn telefoon laat vallen, je mag dit ook doen via een Facebook bericht onderin dit artikel
- Wie weet winnen jij en je vriend(in) een nieuwe Kazam smartphone!
Zoals ik bij een gelijke reactie op de FP ook al reageerde zijn er A meer dan 4 toestellen verspreid. B geen smartphones zoals in de actie van Typhone staat maar een verouderd type.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef NoXia het volgende:
Ah,
Win een Kazam smartphone!
[ 27-07-2015 UPDATE: DE WINNAARS ZIJN INMIDDELS BEKEND GEMAAKT VIA ONS FACEBOOK KANAAL ]
Ken jij of ben jij iemand die zijn telefoon (te) vaak laat vallen? Het nieuwe merk Kazam biedt gratis schermreparatie in het eerste jaar. Om dit te vieren geven wij 4 Kazam mobieltjes weg!
Wat moet je daarvoor doen?
- Ga naar onze Facebook Kazam Win Actie en tag (#) een onhandige vriend(in) die vaak zijn telefoon laat vallen, je mag dit ook doen via een Facebook bericht onderin dit artikel
- Wie weet winnen jij en je vriend(in) een nieuwe Kazam smartphone!
Heb je linkje daarnaar?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:06 schreef raptorix het volgende:
Zul je zien dat dit net zo een topic word als het wiebelende kledingrek.
Ooit gehoord van Google?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan kom je zomaar op Fok! uit?
*kuch* Kloon *kuch*
Deel 1, ze zijn alleen niet gereekst en de foto's werken niet zo goed meer.quote:
GC / Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! vanquote:
Daar gaat je prijsquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver, net te laat
Ding ging maar ik was even boven, gemiste oproep van nummer onbekend
voor de mensen die de regio vragen: aan de oost kant van gelderland.
omg omg omg dan is vast zometeen noordholland aan de beurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver, net te laat
Wat een afgang.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver, net te laat
Als ik nog een keer gebeld word en het is die vetkop van 'goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeee mooooooooooorgen' dan hang ik direct op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omg omg omg dan is vast zometeen noordholland aan de beurt
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als ik nog een keer gebeld word en het is die vetkop van 'goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeee mooooooooooorgen' dan hang ik direct op.
Ja, op naam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef raptorix het volgende:
Waren de telefoons overigens op naam verzonden?
Bij mij stond er: Fam Banks <replace banks met echte naam> aangezien ik de enige 'Banks' ben op dit adres was de doos voor mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef raptorix het volgende:
Waren de telefoons overigens op naam verzonden?
Nee, dit is gewoon een troll.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omg omg omg dan is vast zometeen noordholland aan de beurt
en daar ging je miljoen...quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als ik nog een keer gebeld word en het is die vetkop van 'goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeee mooooooooooorgen' dan hang ik direct op.
neen, Carlton had ook een topic geopend dat hij een telefoon had ontvangen, weinig troll aan.quote:
SAME!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:26 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme !!!
HEB IK AL DIE PAGINAS GELEZEN, WEET IK NOG NIKS GODVERDOMME !!!
Dan ben je net zo ver als de rest hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:26 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme !!!
HEB IK AL DIE PAGINAS GELEZEN, WEET IK NOG NIKS GODVERDOMME !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |