dromen magquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik hoop dat ik een samsung S6 krijg.
nogmaals, het zijn niet alleen FOK!kers die er 1 hebben ontvangen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:36 schreef NoXia het volgende:
Daarom doe ik ook nooit mee met prijsvragen hier op Fok! Altijd een beetje huiverig geweest om eerst al je gegevens te moeten invullen.
Dit heeft niets met FOK! te maken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:36 schreef NoXia het volgende:
Daarom doe ik ook nooit mee met prijsvragen hier op Fok! Altijd een beetje huiverig geweest om eerst al je gegevens te moeten invullen.
Ondanks dat het geen actie van FOK! geweest kan zijn is het natuurlijk wel mooi dat mensen zich dankzij deze actie wagen aan een aanmelding op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef Hierdekerstman het volgende:
Ik ben hier nieuw, dus is niet vanuit Fok.
Dat kun je niet met 100% zekerheid zeggen toch? Mensen op twitter kunnen ook lid zijn op FOK! En hebben dit topic misschien niet gezien of zijn niet (meer) actief.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nogmaals, het zijn niet alleen FOK!kers die er 1 hebben ontvangen.
En dan kom je zomaar op Fok! uit?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef Hierdekerstman het volgende:
Inderdaad, voor de duidelijkheid: ik ben geen man, en heb een Nokia met Telfort. Ik ben hier nieuw, dus is niet vanuit Fok.
Ja, ik ging uiteraard op internet zoeken waarom ik deze heb gekregen. Aangezien de titel zomaar telefoon gekregen is kwam ik daar al vrij snel op uit. Vind je dat verdacht?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan kom je zomaar op Fok! uit?
*kuch* Kloon *kuch*
Half jaar geleden? Zijn ze vlot mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef NoXia het volgende:
Ah,
Win een Kazam smartphone!
[ 27-07-2015 UPDATE: DE WINNAARS ZIJN INMIDDELS BEKEND GEMAAKT VIA ONS FACEBOOK KANAAL ]
Ken jij of ben jij iemand die zijn telefoon (te) vaak laat vallen? Het nieuwe merk Kazam biedt gratis schermreparatie in het eerste jaar. Om dit te vieren geven wij 4 Kazam mobieltjes weg!
Wat moet je daarvoor doen?
- Ga naar onze Facebook Kazam Win Actie en tag (#) een onhandige vriend(in) die vaak zijn telefoon laat vallen, je mag dit ook doen via een Facebook bericht onderin dit artikel
- Wie weet winnen jij en je vriend(in) een nieuwe Kazam smartphone!
Zoals ik bij een gelijke reactie op de FP ook al reageerde zijn er A meer dan 4 toestellen verspreid. B geen smartphones zoals in de actie van Typhone staat maar een verouderd type.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef NoXia het volgende:
Ah,
Win een Kazam smartphone!
[ 27-07-2015 UPDATE: DE WINNAARS ZIJN INMIDDELS BEKEND GEMAAKT VIA ONS FACEBOOK KANAAL ]
Ken jij of ben jij iemand die zijn telefoon (te) vaak laat vallen? Het nieuwe merk Kazam biedt gratis schermreparatie in het eerste jaar. Om dit te vieren geven wij 4 Kazam mobieltjes weg!
Wat moet je daarvoor doen?
- Ga naar onze Facebook Kazam Win Actie en tag (#) een onhandige vriend(in) die vaak zijn telefoon laat vallen, je mag dit ook doen via een Facebook bericht onderin dit artikel
- Wie weet winnen jij en je vriend(in) een nieuwe Kazam smartphone!
Heb je linkje daarnaar?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:06 schreef raptorix het volgende:
Zul je zien dat dit net zo een topic word als het wiebelende kledingrek.
Ooit gehoord van Google?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan kom je zomaar op Fok! uit?
*kuch* Kloon *kuch*
Deel 1, ze zijn alleen niet gereekst en de foto's werken niet zo goed meer.quote:
GC / Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! vanquote:
Daar gaat je prijsquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver, net te laat
Ding ging maar ik was even boven, gemiste oproep van nummer onbekend
voor de mensen die de regio vragen: aan de oost kant van gelderland.
omg omg omg dan is vast zometeen noordholland aan de beurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver, net te laat
Ding ging maar ik was even boven, gemiste oproep van nummer onbekend
voor de mensen die de regio vragen: aan de oost kant van gelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |