SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had dat eerder gezegd, dan had ik geen nieuw deel geopendquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Deze SC is sowieso een beetje overbodig maar ja.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Deze SC is sowieso een beetje overbodig maar ja.
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemenquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan had ik geen nieuw deel geopend
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemen
Nog geen 10 postsquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemen
Je kan beter naar KLB SC gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog geen 10 posts![]()
Kwam eens kijken, werd ik meteen geconfronteerd met Fabrizio![]()
Nu staat ie als enige carnavalsnummer in m'n playlist
Daar heb ik wel eens van gehoord ja. Schijnt er fantastisch te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je kan beter naar KLB SC gaan.![]()
Veel gezelliger en leukere users.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord ja. Schijnt er fantastisch te zijn.
Laat ik daar maar eens een kijkje nemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je kan beter naar KLB SC gaan.![]()
Veel gezelliger en leukere users.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel slecht, ik heb wat persoonlijke problemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel slecht, ik heb wat persoonlijke problemen.
11:36, dat heb ik vaker gezegd, maar ik denk dat het chai-momentje me er wel van weerhoudt om een relatie op te bouwen. Het voelt toch wat ongemakkelijk.quote:
echt erg dat ik zo laat wakker werdquote:
Als je toch de tijd hebtquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
echt erg dat ik zo laat wakker werd
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
geen koolhydraten meer!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik word steeds dikker helaas.
Heb je de chocoladerepen nog steeds in de koelkast of heb je ze al opgegeten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Daarvoor zou ik vanavond wel een paar meter extra lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Kaneel heeft wel veel zin om slank te zijn maar niet om minder te gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nog 2.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je de chocoladerepen nog steeds in de koelkast of heb je ze al opgegeten?
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Ik ga mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik vanavond wel een paar meter extra lopen.
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft wel veel zin om slank te zijn maar niet om minder te gaan eten.
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.
Maar hij is altijd hongerig hoorde ik? Dan gaat dat wel lastig.
Ja, dan pak ik de lift pas op de 10e verdieping.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En een paar verdiepingen.
[..]
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.
Maar hij is altijd hongerig hoorde ik? Dan gaat dat wel lastig.
Kip is lekkerder dan chips en minder koolhydraten als je het zelf bakt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.
Gewoon afbouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.
Vind dat nog best hoog.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik de lift pas op de 10e verdieping.
vergeet niet dat je danoontjes hebt gekochtquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
Nee, dan stap ik uit op de 10equote:Op donderdag 4 februari 2016 13:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh naar beneden? Ik dacht omhoog, dus 10 verdiepingen lopen
En ik heb er net een gegeten
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
wat is je lievelings snoep?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Wat voor snoep eet je zoal dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Ik denk chocola.quote:
Alles eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor snoep eet je zoal dan?
heb dat nooit eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
gewoon hele pure gaan eten danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk chocola.
[..]
Alles eigenlijk.![]()
wow feederquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
Hehe. Mijn discipline is zeer matig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
is niet koud buitenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah ik moet zeker 20 tot 10 minuten naar buiten omdat boodschappen.
Wel regen en heb gewoon geen zin.quote:
heb je waggie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel regen en heb gewoon geen zin.
Buiten andere mensen verkeer moeite.
dood van straat is gepluktquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben aan het bellen of mijn vaders zijn kat dood van straat is geplukt.
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .quote:
Ik heb vandaag een uur lang in de regen gelopen. Dus hup hup, gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
is allemaal niet zo erg danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
Vond je beter dan reguliere Superman verhalen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
oh trouwens ik heb red son gelezen kaneel
was wel interessant verhaal
Ja bedoel dat ze dan van de straat is gehaald als ze daar dood lag. Maar dat is niet het geval. Mevrouw gaat even in de vriezer kijken daar of de kat er ligt en belt mij weer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dood van straat is geplukt
hoe kan dat
heh watquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bedoel dat ze dan van de straat is gehaald als ze daar dood lag. Maar dat is niet het geval. Mevrouw gaat even in de vriezer kijken daar of de kat er ligt en belt mij weer.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uur lang in de regen gelopen. Dus hup hup, gaan.
Ik mis de energie de fut wil ook eens lekker lunchen maar daar krijg je weer een berg afwas van.quote:
De afvalopruimingsdienst. Zodat mensen hun dode kat kunnen ophalen als ze dat willen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
Wie bewaart er katten in een vriezer dan
beter dan de new 52 superman seriequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond je beter dan reguliere Superman verhalen?
En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze poes *heet ook Poes* is weg:
[ afbeelding ]
Oh bah, gebeurt dat echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De afvalopruimingsdienst. Zodat mensen hun dode kat kunnen ophalen als ze dat willen.
Ja de afvalopruimingsdienst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders katquote:
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan de new 52 superman serie
vind die elseworlds sowieso wel interessant
zitten best leuke one shots tussen
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de afvalopruimingsdienst.
[..]
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders kat
zal eens kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?
Is nu 5 nummers onderweg geloof ik, maar zal snel gecancelled worden. Is wel grappig.
Issie al.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Jep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of niet
is al wat ouder volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs.
Ik zal eens kijken.
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor Kaneel.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Ben je enkel niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Wowow. Ok sorry mevrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
heppie is een gezette vuurtorenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heppie is een gezette vuurtoren
quote:
Hep woont ook in the burrowquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zie nu een soort Ron Weasley voor me
Als ik ooit single raak, zoek ik je opquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.
Klopt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit single raak, zoek ik je op
is vaak zo hequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat wel gek is? Nu 1 van de 2 katten weg is is de ander echt belachelijk lief geworden.
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbhquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Dan pas?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze mist haar ook gewoon niet. Terwijl het zusjes zijn.
Loka is al jaloers als ik een meisje dm.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
Ik was even aan het kijken en toen kwam deze voorbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbh
lol jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
komt waarschijnlijk nog welquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.
sorry hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
Maar ik ben een jongen. Dat mag toch wel?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is al jaloers als ik een meisje dm.
Ik zal dan wel wat foto's verwijderen. :$quote:
Ja ik ben een jaloers meisje dat jou geen eigen leven gunt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is al jaloers als ik een meisje dm.
Heb alleen langer haar en ben meer ripped.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was even aan het kijken en toen kwam deze voorbij.
[ afbeelding ]
Ik moet nog even nadenken over mijn mening hierover.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben een jaloers meisje dat jou geen eigen leven gunt.
Picsquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb alleen langer haar en ben meer ripped.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog even nadenken over mijn mening hierover.
Ronquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig zingt die rooie uit harry Potter toch?
quote:
quote:
hoaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ron is ook ijscoman geworden
[ afbeelding ]
uhmquote:
Ik wil ook de monies hebben om dat te kunnen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ron is ook ijscoman geworden
[ afbeelding ]
Ook alleen maar omdat het gingers zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt ie er wel een beetje op![]()
EN ALLE NEGERS / AZIATEN / WAT DAN OOK OOK HEH SMERIGE RASCIST DAT JE BENTquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt ie er wel een beetje op![]()
Aziaten (Chinezen) wel inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EN ALLE NEGERS / AZIATEN / WAT DAN OOK OOK HEH SMERIGE RASCIST DAT JE BENT
Waarom doe je het dan niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het gingers zijn.
de afbeeldings-urlquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan ga je toch niet werken? Gewoon een doos ijsjes kopen en op straat leggen en verder gewoon need for speed gaan spelen op je veel te grote tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil ook de monies hebben om dat te kunnen doen.
Laatst ook nog slapen, om 7 uur 's avonds. Werd ik om 11 uur wakker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat power altijd een beetje ontbreekt. Word er alleen maar vermoeider van.
Hoop dat ze levend gevonden wordt!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Nu ben ik wel weer klaar met bellen. Dierenbescherming weet het nu ook dat ze weg is.
Hoop het ook. Ze was wel mijn lieveling van de 2quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoop dat ze levend gevonden wordt!
HAHAHAquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb alleen langer haar en ben meer ripped.
Ja oké, haar is weer korter.quote:
quote:
Gemillimeterd.quote:
Woop woopquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Schouderlengte vind ik stiekem de aantrekkelijkste haarlengte bij mannen. :$
Beetje jammer dat Mika z'n haar heeft geknipt zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ok, jammerquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ja is wel minder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Mika z'n haar heeft geknipt zeker.
Nu heb je denk ik een eivormig hoofd.quote:
Ligt aan de man en zijn haar. Heel stijl vind ik niet mooi. Wel wat slag of krul dan. Volume.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is wel minder.
Maar het is geen vereiste hoor.
Wie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
Ik ben best wel blij dat ik Jamie XX live ga meemaken
Mika heeft mijn rug.quote:
Ieuwquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
En die te hard aan je lolly zuigt.
Nee johquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hadden alle mannen maar haar zoals Sirius.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Wel weer een kilo afgevallen binnen een week of zo.Ondanks dat ik een paar keer lekker gesnackt heb.
Ik blijf erbij dat ik het leuker zou vinden om naar buiten te gaan als het zo was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.
Ik denk veel wondvocht kwijt. Komt ook praktisch niets meer uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel een flink tempo van afvallen Feer.
Ik val echt op jongetjes vergeleken die harige mannen van jou.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
Ik heb een fobo met recentere foto's.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.
Maar op die 2 foto's zit ook al best veel verschil?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een fobo met recentere foto's.
Ik ben wel een beetje dol op veel gezichts- en hoofdhaar denk ik ja. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik val echt op jongetjes vergeleken die harige mannen van jou.
Dat scheelt ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk veel wondvocht kwijt. Komt ook praktisch niets meer uit.
Ja. klopt. 2012 en 2014.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar op die 2 foto's zit ook al best veel verschil?
En mijn vader vindt het leuk dat je Warren Zevon leuk vindt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat scheelt ook wel natuurlijk.
Wat gaat je streefgewicht zijn, of heb je die niet echt?
Ik wil net zeggen, wat een lief beestje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Even in Feers fobo gluren voor de Bogie puppyfoto.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
En mijn vader vindt het leuk dat je Warren Zevon leuk vindt.
72 kilo bedoel je dan hoop ik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.
Geen idee. Kan altijd nog. Waar gaat het over?quote:
Ik kijk zoveel. Serieverslaafd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wat een lief beestje.
En feertje kijkt Sherlock.![]()
Ik ben een beetje opgegroeid met dat soort muziek. Ik ga 2 maart ook met mijn vader naar Fred Eaglesmith. Beetje nostalgie voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik luisterde dat vooral met mijn ex. Maar hij heeft de CD's.
O ja, kg inderdaad.quote:
Ah, succes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.
Dit is het eerste seizoen trailerquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Kan altijd nog. Waar gaat het over?
[..]
Ik kijk zoveel. Serieverslaafd.
Wel leuk als je met je vader van dezelfde muziek kan genieten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een beetje opgegroeid met dat soort muziek. Ik ga 2 maart ook met mijn vader naar Fred Eaglesmith. Beetje nostalgie voor mij.
Dank je.quote:
Hij vindt het ook leuker dan mijn hardcore periode. Hij vond Tame Impala ook leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
De mijne vindt het zeikmuziek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij vindt het ook leuker dan mijn hardcore periode. Hij vond Tame Impala ook leuk.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen trailer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De mijne vindt het zeikmuziek.
Alles is ook gewoon duur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil wel graag gaan sporten eigenlijk. Maar de leuke dingen zijn duur.
Ik kijk mee, zo leuk om nog eens alles te zienquote:
Ik nog 10.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik nog twee of drie kilo extra eraf wil en dan ga ik stoppen. :$
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.quote:
Anders misschien mijn ouders lief aankijken. :$ Voor mijn gezondheid willen ze het misschien wel doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles is ook gewoon duur.
Hopelijk vind je iets waar je plezier in hebt en je fit van gaat voelen en wat toch binnen je budget valt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kijk mee, zo leuk om nog eens alles te zienEcht mijn lievelings serie, maar niemand kent het
Leukquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.
Is goed hoor.
Bby samen Collateral kijken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.
Is goed hoor.
Maar 1 april is het nieuwe seizoen alquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Ik moet wel eerst nog 57 afleveringen kijken van andere series, anders vind ik het te chaotisch worden.
Al Supernatural gekeken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Ik moet wel eerst nog 57 afleveringen kijken van andere series, anders vind ik het te chaotisch worden.
Wow dat is nog veel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Wat is dat dan?quote:
Dan moet ze wel echt binge watchen wil ze er niet 2 jaar over doen.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar 1 april is het nieuwe seizoen al
Ja klopt, tijdje geen series gekeken. En dan heb ik ook nog series lopen die niet op m'n lijstje staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow dat is nog veel.Ik heb ook nog wat dingen lopen.
[..]
Wat is dat dan?
Film met Jamie Foxx en Tom Cruise. Kan me er weinig over herinneren maar vond 't een 5/7.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Film met Jamie Foxx en Tom Cruise. Kan me er weinig over herinneren maar vond 't een 5/7.
Dus kijken yes? :$quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:06 schreef Fera het volgende:
Heppie, J. had Onyxia in zijn brawl pakje.
Welke aflevering zit je?quote:
Laatste seizoen was wel matig vergeleken met voorgaande. Maar ik hoop nog steeds dat het volgende seizoen weer gaat knallen.quote:
Ik had zo'n epic hunter kaart. Sneedy sniper of zo. Is dat een nuttige kaart of beter om die te dusten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus kijken yes? :$
[..]
[..]
Welke aflevering zit je?
O kun je hero power gebruiken om te targetten. Wordt niet gebruikt in decks maar is geen slechte kaart an sich.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had zo'n epic hunter kaart. Sneedy sniper of zo. Is dat een nuttige kaart of beter om die te dusten?
Dat is echt een bazenfilm jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Film met Jamie Foxx en Tom Cruise. Kan me er weinig over herinneren maar vond 't een 5/7.
Ja. Ik zie hem inderdaad nooit, dus dacht dat hij nutteloos zou zijn. Maar J. vond dat ik hem moest houden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O kun je hero power gebruiken om te targetten. Wordt niet gebruikt in decks maar is geen slechte kaart an sich.
Fokkie, wanneer sushi?quote:
Hunter is over 't algemeen tempo / aggro. Die kaart is geen aggro of tempo kaart maar board control. Dus zie je 'm niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik zie hem inderdaad nooit, dus dacht dat hij nutteloos zou zijn. Maar J. vond dat ik hem moest houden.
JA FOKKIE IK HEB HONGER FOKKIE AL ZO LANG GEEN SUSHI MEER GEGETEN FOKKIEquote:
Toch Geen tapas? :$quote:
Ja, daarom. Maar is een control hunter wel goed? Of legt die het af tegen andere control decks?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hunter is over 't algemeen tempo / aggro. Die kaart is geen aggro of tempo kaart maar board control. Dus zie je 'm niet.
Mag ook. :$quote:
DIE DAARNAquote:
Jij hebt ten allen tijden trek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA FOKKIE IK HEB HONGER FOKKIE AL ZO LANG GEEN SUSHI MEER GEGETEN FOKKIE
Op legend is het niet zo goed nee. Maar kun je vast wel mee winnen op ons niveau.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar is een control hunter wel goed? Of legt die het af tegen andere control decks?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt ten allen tijden trek.
#mastermovies
Dat gaat te verquote:
'socialist'quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat te ver
Ik ben skere socialist
Verjaardagscadeautje toch. :$ en ik profiteer niet van anderen, alleen van de roverheidquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'socialist'
Dan zou je juist moeten gaan, gewoon anderen laten betalen.
Ons niveau is niet eens hetzelfde. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op legend is het niet zo goed nee. Maar kun je vast wel mee winnen op ons niveau.
Jammer dat ik niet in de buurt woon. Ik had hem wel even in je bil gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet mijn injectie zetten, maar ik wil niet.
Het is zo kut om mezelf te prikken.
Daarna naar fillem?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje toch. :$ en ik profiteer niet van anderen, alleen van de roverheid
Maar dit weekend?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil je wel even komen prikken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja is goed. 13 Hours?quote:
Vind ik wel erg lang. Zeker zonder pauze.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik wel erg lang. Zeker zonder pauze.
Lewdboy.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil je wel even komen prikken hoor.
Maar de stap naar het halen is al geweest. Vooruitgang.quote:
Lijkt me rot voelen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de buurt woon. Ik had hem wel even in je bil gezet.
Moet je goochelenquote:
In je bil is het minst erg over het algemeen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lewdboy.
[..]
Maar de stap naar het halen is al geweest. Vooruitgang.
[..]
Lijkt me rot voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |