SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had dat eerder gezegd, dan had ik geen nieuw deel geopendquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Deze SC is sowieso een beetje overbodig maar ja.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Deze SC is sowieso een beetje overbodig maar ja.
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemenquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan had ik geen nieuw deel geopend
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemen
Nog geen 10 postsquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haha post je hier vaker dan? Bepaalde users in deze SC, nou ik zal geen namen noemen maar die hebben wat persoonlijke problemen
Je kan beter naar KLB SC gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog geen 10 posts![]()
Kwam eens kijken, werd ik meteen geconfronteerd met Fabrizio![]()
Nu staat ie als enige carnavalsnummer in m'n playlist
Daar heb ik wel eens van gehoord ja. Schijnt er fantastisch te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je kan beter naar KLB SC gaan.![]()
Veel gezelliger en leukere users.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord ja. Schijnt er fantastisch te zijn.
Laat ik daar maar eens een kijkje nemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je kan beter naar KLB SC gaan.![]()
Veel gezelliger en leukere users.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel slecht, ik heb wat persoonlijke problemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel slecht, ik heb wat persoonlijke problemen.
11:36, dat heb ik vaker gezegd, maar ik denk dat het chai-momentje me er wel van weerhoudt om een relatie op te bouwen. Het voelt toch wat ongemakkelijk.quote:
echt erg dat ik zo laat wakker werdquote:
Als je toch de tijd hebtquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
echt erg dat ik zo laat wakker werd
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
geen koolhydraten meer!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik word steeds dikker helaas.
Heb je de chocoladerepen nog steeds in de koelkast of heb je ze al opgegeten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Daarvoor zou ik vanavond wel een paar meter extra lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |