Natuurlijk was dat niet hun onderbouwing, maar het gevolg is wel dat tokkies denken dat ze zo hun zin kunnen krijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:31 schreef hugecooll het volgende:
Was dat hun onderbouwing of zou dat sowieso de reden zijn als ze tegen zouden stemmen?
Da's wel een beetje het nadeel van rellen voordat een besluit genomen is iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat niet hun onderbouwing, maar het gevolg is wel dat tokkies denken dat ze zo hun zin kunnen krijgen.
Maar "niet zwichten voor geweld" lijkt me juist een heel gezonde stellingname.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's wel een beetje het nadeel van rellen voordat een besluit genomen is idd
Ook als ze voor zouden stemmen, want dan zou het zijn 'omdat we niet zwichten voor geweld' oid
Het CDA is voor mij nu niet de eerste associatie bij 'ruggengraat'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar "niet zwichten voor geweld" lijkt me juist een heel gezonde stellingname.
En die had ik van een partij als het CDA verwacht.
Ik dacht juist dat ze een beetje waren hersteld na die donkere fase waarin ze met Verhagen en Eurlings samenwerkten met de fascisten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het CDA is voor mij nu niet de eerste associatie bij 'ruggengraat'.
In de zin dat je je standpunt er niet door laat veranderen. Niet dat je het tegenovergestelde doet van wat zij eisen omdat geweld. En het is natuurlijk ook goed mogelijk dat dat het geval is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar "niet zwichten voor geweld" lijkt me juist een heel gezonde stellingname.
En die had ik van een partij als het CDA verwacht.
'Na uitvoerig overleg en na afweging van alle beschikbare gegevens heeft de CDABernheze Fractie besloten dat ze niet akkoord zal gaan met het collegevoorstel over een asielzoekerscentrum in Heesch', zo viel woensdag te lezen in een persbericht van het CDAquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In de zin dat je je standpunt er niet door laat veranderen. Niet dat je het tegenovergestelde doet van wat zij eisen omdat geweld. En het is natuurlijk ook goed mogelijk dat dat het geval is.
maar niet per se door dat gerelquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
'Na uitvoerig overleg en na afweging van alle beschikbare gegevens heeft de CDABernheze Fractie besloten dat ze niet akkoord zal gaan met het collegevoorstel over een asielzoekerscentrum in Heesch', zo viel woensdag te lezen in een persbericht van het CDA
bron
Ze hebben dus hun standpunt veranderd.
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
'Na uitvoerig overleg en na afweging van alle beschikbare gegevens heeft de CDABernheze Fractie besloten dat ze niet akkoord zal gaan met het collegevoorstel over een asielzoekerscentrum in Heesch', zo viel woensdag te lezen in een persbericht van het CDA
bron
Ze hebben dus hun standpunt veranderd.
Nee ok, maar het is op z'n minst een bijzonder slechte timing en ze geven er een heel erg gevaarlijk signaal mee af.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar niet per se door dat gerel
Als ze dat al eerder hadden besloten hadden ze wat anders gemeld.quote:
Nee, dat doen ze niet. Proleten die rellen bij inspraakavonden interpreteren dit vermoedelijk verkeerd (en dat is gevaarlijk genoeg), maar dat is wel iets anders.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee ok, maar het is op z'n minst een bijzonder slechte timing en ze geven er een heel erg gevaarlijk signaal mee af.
Dus voor dergelijke proleten is dit wel degelijk een signaal dat keihard rellen gewoon werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. Proleten die rellen bij inspraakavonden interpreteren dit vermoedelijk verkeerd (en dat is gevaarlijk genoeg), maar dat is wel iets anders.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee ok, maar het is op z'n minst een bijzonder slechte timing en ze geven er een heel erg gevaarlijk signaal mee af.
Alles, Tokkies unite.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:29 schreef Gutmensch het volgende:
Wat is er goed nieuws aan geweldadige tokkies geven wat ze willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |