abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182208895
En anders naar server EU 1 gaan. Iets minder druk, maar een hoop minder idioten. *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2018 @ 19:12:49 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182208962
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 19:09 schreef einschtein het volgende:
En anders naar server EU 1 gaan. Iets minder druk, maar een hoop minder idioten. *O*
Ik vond die server waar de snelheidsbeperker er af was wel lekker. Even met dik 180 over de snelweg scheuren, heerlijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182209851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vond die server waar de snelheidsbeperker er af was wel lekker. Even met dik 180 over de snelweg scheuren, heerlijk.
Ja, soms. Maar als je even semi-realistisch wilt rijden is dat niet zo fijn. Dat je met je lading op de snelweg rijdt en iemand anders je voorbij knalt alsof je stil staat.
pi_182232861
Tijd voor een Discord ETS2 groep?! 8-)
  Moderator / Redactie FP zondag 30 september 2018 @ 17:28:56 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182233049
Ik vind het best :D

Hoppa: https://discord.gg/tQXX37M
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182237128
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het best :D

Hoppa: https://discord.gg/tQXX37M
*O*
pi_182245770
Iemand hier een The Dutch Map gebruikt? Ik heb de 1.4 gedownload, maar krijg hem niet werkend.
pi_182547470
Leuk die laatste update van ETS2. Mijn chauffeurs kosten nu geld na elke rit die ze doen. En ik heb er maar 270+ in dienst.... :{
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:34:24 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182548781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk die laatste update van ETS2. Mijn chauffeurs kosten nu geld na elke rit die ze doen. En ik heb er maar 270+ in dienst.... :{
Wat is dat nou weer voor onzin? :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:36:42 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182548816
Ik heb trouwens weleens een money cheat gebruikt, maar dan om mijn hoeveelheid geld te verminderen _O- Had dankzij de MP iets van 3 miljard ofzo op de bank staan, vond dat maar nep en heb het teruggeschroefd tot iets van 3 miljoen, ging weer online rijden, speelde daarna een tijd niet meer, ging weer online en had wederom een paar miljard :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182556463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk die laatste update van ETS2. Mijn chauffeurs kosten nu geld na elke rit die ze doen. En ik heb er maar 270+ in dienst.... :{
slechts eenmalig omdat de economie veranderd is ivm die trailer ownership
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_182617778
ze hebben dus duitsland deels aangepakt.. heb nu allemaal gaten in mijn ontdekte wegen :(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_182628169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef mschol het volgende:

[..]

slechts eenmalig omdat de economie veranderd is ivm die trailer ownership
Hopelijk wel, anders kost het een beste klauw met geld..

Ondertussen even een nieuw speeltje aan het testen in ATS:

pi_182826663
Steam sale is weer aan de gang. Toch maar Italia kopen. Gaan jullie nog wat dlc’s aanschaffen?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 oktober 2018 @ 02:15:33 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182827735
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:46 schreef Alcatranz. het volgende:
Steam sale is weer aan de gang. Toch maar Italia kopen. Gaan jullie nog wat dlc’s aanschaffen?
Heb eergister Italia aangeschaft omdat ik anders de laatste ProMods niet kon draaien, kostte me net een tientje op kinguin ipv de gewone 19 euro.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182828983
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:46 schreef Alcatranz. het volgende:
Steam sale is weer aan de gang. Toch maar Italia kopen. Gaan jullie nog wat dlc’s aanschaffen?
ik heb alle dlc's al; ik wacht op de baltic sea dlc.

overigens koop ik nu alle dlc gewoon op steam, ze doen mij te goed en teveel werk om ze vanuit een grijze markt te halen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 31 oktober 2018 @ 15:21:54 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182857525
Heb in de afgelopen 3 of 4 dagen wat ritten zitten streamen op twitch :P Heb normaal amper kijkers, tot ik de link in de VBL SC post, dan komen er vaak 4 á 5 man ff checken en vragen hoe het in godsnaam leuk kan zijn om zo'n spel te spelen _O_

Werd gisteravond ook nog ff gehost door een redelijk groot NL's ETS2-kanaal, MilaGamingNL, was tof om terug te kijken in zijn laatste opgenomen vid. Noemde mijn naam niet, maar postte wel de link naar mijn kanaal en vertelde zijn volgers om me ff te etteren, hallo te zeggen en te volgen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP zaterdag 3 november 2018 @ 13:15:55 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182918334
VrachtNL bestaat weer! Moet het nog ff finetunen, maar er zijn al 3 oudgedienden die meteen lid zijn geworden toen ik de link stuurde, dus vandaag of morgen convoy streams en geouwehoer op de stream :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183021245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:36 schreef prefix1 het volgende:
Zijn echt stelletje idioote die je express ramme online man man man moest nog 50 miles toen kwam er zoon idioot door rood tegen me aangereden :(
:')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2018 @ 13:42:18 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183475967
Ik weet niet wat er met het spel gebeurd is, maar mensen vliegen de lucht in bij die overpasses in Oostenrijk, en als je in Engeland de snelweg op wil rijden (onder de snelweg door, kort bochtje naar rechts en dan omhoog) kom je bij een onzichtbare bult in de weg waardoor je als een idioot gekatapulteerd wordt en de vangrail een kusje geeft :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183476220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat er met het spel gebeurd is, maar mensen vliegen de lucht in bij die overpasses in Oostenrijk, en als je in Engeland de snelweg op wil rijden (onder de snelweg door, kort bochtje naar rechts en dan omhoog) kom je bij een onzichtbare bult in de weg waardoor je als een idioot gekatapulteerd wordt en de vangrail een kusje geeft :')
er is een update geweest en je gebruikt map mods?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2018 @ 14:13:30 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183476484
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:56 schreef mschol het volgende:

[..]

er is een update geweest en je gebruikt map mods?
1.33.nogwat, en nee, speel alleen maar online, dus geen mods.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183476566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

1.33.nogwat, en nee, speel alleen maar online, dus geen mods.
dat is een mod :D _O-

die moet je wel updaten..

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 01-12-2018 14:27:01 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_183476589
Flinke kortingen op Steam dit weekend.
pi_183476674
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Flinke kortingen op Steam dit weekend.
ik zie met kerst wel weer, nu toch geen tijd om te trucken..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2018 @ 14:33:10 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183476756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:19 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is een mod :D _O-

die moet je wel updaten..
Dat is een update :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183477134
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:19 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is een mod :D _O-

die moet je wel updaten..
:')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:34 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183477537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

:')
Wanneer rij jij nou eens mee? :T
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 december 2018 @ 17:02:11 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183478677
Of naja, MP is inderdaad een mod, maar die moet je sowieso elke dag updaten voordat je kunt rijden :T
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP zondag 2 december 2018 @ 13:12:19 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183492543
Er zijn meer mensen die last hebben van die onzichtbare bulten, ben ik dus toch niet aan het ijlen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')