Gdvquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
draaien jullie dan een tafel om voor de tafelpoten ofzo?
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik rook nietHeb wel eens gezondigd hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, dan sla je toch over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huhquote:
Your beauty never ever scared me.
Ik vind spacecake zo gruwelijk smerigquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.
Spacecake met glazuur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.
Teveel glazuur tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje dollen toch.quote:
quote:
Droge bek krijg je daar van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind spacecake zo gruwelijk smerig
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
En bij de tiende keer at ik nog steeds te veel
Hmm koekjesdeeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vooral vaak het deeg voor de spacekoekjes.
Wel een verhaal gehoord van mensen die iets te hard gingen op spacecake.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het wel raar vinden om drugs te doen bij iemand.
Hoe kom ik dan weer thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |