Neuh, satesaus, kerriesaus, knoflooksaus, zoiets.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mayonaise over je gekookte aardappels of wat?
En je verbonden voelen aan het landschap, de taal, de gebruiken en de geschiedenis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt best niets met het land hebben, maar dan is het niet meer dan logisch dat je ook niets met de normen en waarden van je eigen land hebt. Nationalisme ontstaat juist door de gebondenheid van elkaars normen en waarden binnen een groep, in dit geval een land.
Satésausgodquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, satesaus, kerriesaus, knoflooksaus, zoiets.
neequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen affiniteit met culturele feesten uit Nederland
Die kan beter imo.quote:de Nederlandse democratie
Die moet beterquote:rechtstaat
Zoals?quote:andere typisch Nederlandse zaken?
Ik eet idd gevarieerd. Is gezond.quote:Ergo, jij eet elke avond sushi, tortilla's of knakworsten,
quote:zou het liefst hebben dat Nederland een dictatuur is
Ja, maar dat komt puur door de drukte die er door ontstaat. De reden waarom ik mij niet meng in dat soort feesten.quote:hebt een hekel aan dingen als koningsdag, enz?
Het ding zelf? Lijkt me niet iets waar je doorgaans een prestatie voor moet leveren om m in die vorm te krijgen... Wat je er mee bereikt daarentegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag je ook niet trots zijn op je pik?
Ik heb ook weinig met Nederland maar eet graag hutspot. Wat wil je dan met je domme gebral?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt best niets met het land hebben, maar dan is het niet meer dan logisch dat je ook niets met de normen en waarden van je eigen land hebt. Nationalisme ontstaat juist door de gebondenheid van elkaars normen en waarden binnen een groep, in dit geval een land.
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is al bijna rust en er is nog geen tyfus gebeurd.
Mexicanobakker heeft een bijzonder domme post gemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is al bijna rust en er is nog geen tyfus gebeurd.
Nog steeds lekkerder dan jouw salade. Viezerik.quote:
Die zien we in de tweede helft niet meer terug.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
OOOOOHWW LEKKER HOOR PAK HEM MAAR AAN
Dan heb je te weinig reden om je gebonden te voelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Nederland maar eet graag hutspot. Wat wil je dan met je domme gebral?
Wij (lees: Johannes en opperkleurder) drinken enkel Amstel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
Ik hoorde net Swinkels...
[ afbeelding ]
Zeker aan te raden!
Nou ja gevoetbald is een groot woord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt schijnbaar ook nog gevoetbald.
Echt niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, snel van onderwerp proberen te veranderen nu hequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |