Bazendiscussiequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je smaakontwikkeling zou het normaal gesproken moeten 'voorkomen' dat je erin geinteresseerd bent, als jullie de hele dag sausloze knakworsten naar binnen willen werken, prima.
Koud op een festival is het wel aardig voer, overigens. Makkelijk mee te nemen in een blik.
Je bent gewoon een voedselfascist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je smaakontwikkeling zou het normaal gesproken moeten 'voorkomen' dat je erin geinteresseerd bent, als jullie de hele dag sausloze knakworsten naar binnen willen werken, prima.
Koud op een festival is het wel aardig voer, overigens. Makkelijk mee te nemen in een blik.
Ik heb verder een sausverslaving, dus eet dat sowieso niet zonder saus (eet het sowieso maar eens per halfjaar ofzo).quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ken niemand die trots is op zijn seksuele geaardheidquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo net zo dom als trots zijn op je huidkleur, seksuele geaardheid, geslacht, etc.
Ok.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo net zo dom als trots zijn op je huidkleur, seksuele geaardheid, geslacht, etc.
Ik hoor het helaas regelmatig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken niemand die trots is op zijn seksuele geaardheid
Nee van een merk genaamd 'yil'driz'.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de Lidl? Die is fucking lekker. Daar raak ik zelfs ietwat grofgebekt van.
Ga je ook niet halenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd... Helaas haal ik jouw niveau nog niet, oh grote meester.
Mag je ook niet trots zijn op je pik?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen affiniteit met culturele feesten uit Nederland, de Nederlandse democratie en rechtstaat en andere typisch Nederlandse zaken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Nationalisme; trots zijn op per ongeluk ergens geboren te zijn... Veel dommer kan het niet.
Nooit buiten komen is toch een flinke last voor je perfecte roemblanke huidje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben best trots dat ik blank ben, daar heb ik toch maar hard voor moeten werken.
Ik eet ook wel heel veel met saus. Rijst zonder sausje of gekookte aardappels zonder saus eet ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb verder een sausverslaving, dus eet dat sowieso niet zonder saus (eet het sowieso maar eens per halfjaar ofzo).
Maar iedereen heeft zijn eigen smaak, dus daar ga ik geen waardeoordeel over vellen. Tenzij iemand mijn tosti niet lekker vind, want dan ben je debiel.
Wat een ongelofelijk domme post is dit zeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen affiniteit met culturele feesten uit Nederland, de Nederlandse democratie en rechtstaat en andere typisch Nederlandse zaken?
Ergo, jij eet elke avond sushi, tortilla's of knakworsten, zou het liefst hebben dat Nederland een dictatuur is, hebt een hekel aan dingen als koningsdag, enz?
Mayonaise over je gekookte aardappels of wat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet ook wel heel veel met saus. Rijst zonder sausje of gekookte aardappels zonder saus eet ik niet.
Ik ben alleen trots op mijn geslacht van 30 cm.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken niemand die trots is op zijn seksuele geaardheid
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben best trots dat ik blank ben, daar heb ik toch maar hard voor moeten werken.
wat een superslechte redenatie is dit zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen affiniteit met culturele feesten uit Nederland, de Nederlandse democratie en rechtstaat en andere typisch Nederlandse zaken?
Ergo, jij eet elke avond sushi, tortilla's of knakworsten, zou het liefst hebben dat Nederland een dictatuur is, hebt een hekel aan dingen als koningsdag, enz?
Plus gewoon de verbondenheid die je met je land voelt. Maar dat is moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen voor het hoogst noodzakelijke.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit buiten komen is toch een flinke last voor je perfecte roemblanke huidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |