Valt me nog mee dat Feyenoord niets weg geeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier kan ik jullie de uitslag van zondag op een briefje geven.
Dat wordt de brilstand.
Speelt Simons bij Fetenoord?quote:
"Die Belgjes hebben graag een slot op de deur hè"quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Simons bij Fetenoord?
Welke versiequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar pokemon spelen. Da's leuker dan deze wedstrijd.
Uitstekende strafschoppennemer trouwensquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
"Die Belgjes hebben graag een slot op de deur hè"
Dat is iets voor kinderenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar pokemon spelen. Da's leuker dan deze wedstrijd.
voorquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Mijn waardering in jou slaat steeds meer om naar een soort adoratie.
Jij bent mijn held!
Goud.quote:
Ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan die Amstel-reclame nog steeds niet aanzien.
Ik heb hem gemist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Er werd een pokemon-plaatje verwijderd volgens mij
Vind het maar een flauw gedoe, maar zolang je ze zelf maar leuk vindt hequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef JanCees het volgende:
Ik schud ze werkelijk uit de mouw vanavond
Afgewerkt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt in dit topic.
VBL / Iemand een bruikbare stream voor roda - feyenoord?
Mario beste trainer die we ooit gehad hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Typisch het volgende:
''over de grond'' (bal stuitert richting Elia) ''volgens mij schiet hij hier veel te hard'' (de bal van Elia gaat heel erg ver over)
bedankt Mario
Kon ik jou maar bedanken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Typisch het volgende:
''over de grond'' (bal stuitert richting Elia) ''volgens mij schiet hij hier veel te hard'' (de bal van Elia gaat heel erg ver over)
bedankt Mario
Dat zijn ferme teksten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat je morgen in die koker zit.
Soort Michael Owen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Typisch het volgende:
bedankt Mario
Welke koker?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat je morgen in die koker zit.
Grappige vent maar ik neem hem dat tweede seizoen nog steeds kwalijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mario beste trainer die we ooit gehad hebben.
ik kon hier een moeder grap maken, maar ik heb het niet gedaanquote:
Smaken verschillenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind het maar een flauw gedoe, maar zolang je ze zelf maar leuk vindt he
Tuurlijk, waardeloze vent. En nu lekker schnabbelen op tv.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grappige vent maar ik neem hem dat tweede seizoen nog steeds kwalijk.
Een moeder grap? Buiten Puttershoek doen we dat allang niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kon hier een moeder grap maken, maar ik heb het niet gedaan
Nee die doen allemaal jouw moederquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een moeder grap? Buiten Puttershoek doen we dat allang niet meer.
SOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee die doen allemaal jouw moeder
Hoezo is dat niet normaal?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een Belg met een Italiaanse naam? Bestaan er ook nog normale Belgen?
*vindtquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch vind Mario Been een grappig man. Nu begin ik mijn respect ook te verliezen
Nouja, ik doel er vooral op dat je tegenwoordig de meest exotische namen hoort (Congolezen, Spanjaarden, Italianen, Indonesisch) en dan blijkt achteraf dat het weer een Belg is.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch vind Mario Been een grappig man. Nu begin ik mijn respect ook te verliezen
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja, ik doel er vooral op dat je tegenwoordig de meest exotische namen hoort (Congolezen, Spanjaarden, Italianen, Indonesisch) en dan blijkt achteraf dat het weer een Belg is.
Ik word al moe als ik zijn stem moet aanhoren op de achtergrond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch humor, zo iemand die er geen reet van begrijpt die toch gewoon hoofdcoach is geweest en nu de rest van Nederland vertelt hoe het allemaal moet.
Congo was een kolonie van België toch, dus niet heel raar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja, ik doel er vooral op dat je tegenwoordig de meest exotische namen hoort (Congolezen, Spanjaarden, Italianen, Indonesisch) en dan blijkt achteraf dat het weer een Belg is.
Is ook geen probleem, vind het alleen opvallend dat je tegenwoordig nauwelijks meer een oer-Vlaamse naam voorbij ziet komen. Waar is de tijd van Bart Goor en Thomas Buffel gebleven?quote:
Ik kijk zelden tot nooit voorbeschouwingen e.d., misschien ligt het daar aan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik zijn stem moet aanhoren op de achtergrond.
''Elke ochtend''quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig nog net wel. Al doet elke ochtend om 5:45 opstaan mijn intellect geen goed.
Vertonghen, Vermaelen, de Bruyne enz enzquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, vind het alleen opvallend dat je tegenwoordig nauwelijks meer een oer-Vlaamse naam voorbij ziet komen. Waar is de tijd van Bart Goor en Thomas Buffel gebleven?
Je hebt er nog een paar, maar het is wel een extreem multiculti elftal geworden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vertonghen, Vermaelen, de Bruyne enz enz
Welkom in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt er nog een paar, maar het is wel een extreem multiculti elftal geworden.
Waarom kent godverdomme niemand de juiste spellingsregels voor namen als De Bruyne en Van Geel?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Scifo, Oliviera.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nou, met deze opmerking op zak zal die jongen vanavond lekker slapenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ik Maartenfr12 zijn statements over het algemeen erg zwak vind. (vooral degene die nu loopt over Belgen met een niet-Belgische achternaam), vind ik het toch een leuke toevoeging aan het forum.
Ik klaag dan ook niet. Mijn ritme is enkel nog niet helemaal je van het.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Elke ochtend''moet ook net weer beginnen met gewoon meedraaien in de maatschappij hoor.
Zegt de luie student.
Dat ben ik met je eens wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ik Maartenfr12 zijn statements over het algemeen erg zwak vind. (vooral degene die nu loopt over Belgen met een niet-Belgische achternaam), vind ik het toch een leuke toevoeging aan het forum.
1 Simon Mignolet 17 0 Vlag van Engeland Liverpoolquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt er nog een paar, maar het is wel een extreem multiculti elftal geworden.
Die kritiek krijg ik vaker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ik Maartenfr12 zijn statements over het algemeen erg zwak vind.
Dat is toch leuk om te horen.quote:(vooral degene die nu loopt over Belgen met een niet-Belgische achternaam), vind ik het toch een leuke toevoeging aan het forum.
Bedankt voor de feedback. Op deze manier houden we elkaars niveau hoog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom kent godverdomme niemand de juiste spellingsregels voor namen als De Bruyne en Van Geel?
ZO SCHRIJF JE ZE IN EEN ZIN, JA?!!!
Bedankt voor je bijzonder overzichtelijke post.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
1 Simon Mignolet 17 0 Vlag van Engeland Liverpool
12 Matz Sels 0 0 Vlag van België AA Gent
13 Jean-François Gillet 9 0 Vlag van België KV Mechelen
Verdediging
2 Toby Alderweireld 52 1 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
3 Nicolas Lombaerts 37 3 Vlag van Rusland Zenit Sint-Petersburg
5 Jan Vertonghen Blessure 76 6 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
8 Thomas Meunier 5 0 Vlag van België Club Brugge
15 Jason Denayer 4 0 Vlag van Turkije Galatasaray
16 Luis Pedro Cavanda 2 0 Vlag van Turkije Trabzonspor
23 Thomas Vermaelen 50 1 Vlag van Spanje Barcelona
Middenveld
4 Steven Defour 47 2 Vlag van België Anderlecht
6 Axel Witsel 64 6 Vlag van Rusland Zenit Sint-Petersburg
7 Kevin De Bruyne Blessure 37 11 Vlag van Engeland Manchester City
14 Sven Kums 0 0 Vlag van België AA Gent
18 Radja Nainggolan 17 4 Vlag van Italië Roma
19 Moussa Dembélé 62 5 Vlag van Engeland Tottenham Hotspur
Aanval
9 Romelu Lukaku 41 8 Vlag van Engeland Everton
10 Eden Hazard Aanvoerder 62 12 Vlag van Engeland Chelsea
11 Kevin Mirallas 50 9 Vlag van Engeland Everton
17 Yannick Carrasco 4 0 Vlag van Spanje Atlético Madrid
20 Christian Benteke 25 7 Vlag van Engeland Liverpool
21 Laurent Depoitre 1 1 Vlag van België AA Gent
22 Michy Batshuayi 2 2 Vlag van Frankrijk Olympique Marseille
Zit meer Belgisch dan exotisch tussen.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijzonder overzichtelijke post.
Hoe hou jij anderen hun niveau hoog dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Op deze manier houden we elkaars niveau hoog.
Graag gedaan, het is niets persoonlijks.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Op deze manier houden we elkaars niveau hoog.
Gelukkig nog welquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Verdediging
Middenveld
Aanval
Wat een teringzooitjequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Verdediging
Middenveld
Aanval
Hele hoop Franse namen, dat zijn toch geen Belgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Verdediging
Middenveld
Aanval
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
Ik loop nu naar de koelkast voor mijn derde Duveltje.
Ligt er geen bier?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
Ik loop nu naar de koelkast voor mijn derde Duveltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |