quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch vind Mario Been een grappig man. Nu begin ik mijn respect ook te verliezen
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja, ik doel er vooral op dat je tegenwoordig de meest exotische namen hoort (Congolezen, Spanjaarden, Italianen, Indonesisch) en dan blijkt achteraf dat het weer een Belg is.
Ik word al moe als ik zijn stem moet aanhoren op de achtergrond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch humor, zo iemand die er geen reet van begrijpt die toch gewoon hoofdcoach is geweest en nu de rest van Nederland vertelt hoe het allemaal moet.
Congo was een kolonie van België toch, dus niet heel raar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja, ik doel er vooral op dat je tegenwoordig de meest exotische namen hoort (Congolezen, Spanjaarden, Italianen, Indonesisch) en dan blijkt achteraf dat het weer een Belg is.
Is ook geen probleem, vind het alleen opvallend dat je tegenwoordig nauwelijks meer een oer-Vlaamse naam voorbij ziet komen. Waar is de tijd van Bart Goor en Thomas Buffel gebleven?quote:
Ik kijk zelden tot nooit voorbeschouwingen e.d., misschien ligt het daar aan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik zijn stem moet aanhoren op de achtergrond.
''Elke ochtend''quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig nog net wel. Al doet elke ochtend om 5:45 opstaan mijn intellect geen goed.
Vertonghen, Vermaelen, de Bruyne enz enzquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, vind het alleen opvallend dat je tegenwoordig nauwelijks meer een oer-Vlaamse naam voorbij ziet komen. Waar is de tijd van Bart Goor en Thomas Buffel gebleven?
Je hebt er nog een paar, maar het is wel een extreem multiculti elftal geworden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vertonghen, Vermaelen, de Bruyne enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |