Nee dat was Van Bommel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bertje had toch een tijd in een soort instelling gezeten om het te verwerken ofso?
Tijd dat een amateur m wintquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat de laatste 8 jaar steeds de beker door een andere club is gewonnen
Hoe vaak heeft een traditionele top 3 club de beker 4 jaar achtereen niet gewonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat de laatste 8 jaar steeds de beker door een andere club is gewonnen
Vet zwijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga zo maar eens wat AH Excellent knakworsten verorberen.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom mag zo iemand geen hulp zoeken om dat te verwerken?
Normaal ben ik het vaak met je eens, maar dat je niet snapt dat je er doodziek van bent als je net niet de ultieme trofee binnenhaalt valt me van je tegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Mark van Bommel gif
Wat een aanstellers.
Oei, we hebben Typisch mad gekregen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je "had" helemaal geen TT. Je was gewoon trager dan Davy.
Haha. Hoe kut moet jij je nu voelen
Waar?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei, we hebben Typisch mad gekregen.
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent meer voor Oranje dan voor je club toch?
ik doe tegenwoordig weer gezond etenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die van AH Excellent zijn wel zeer lekker
Successupporter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.
gloryhunterquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.
Was gewoon terecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het vaak met je eens, maar dat je niet snapt dat je er doodziek van bent als je net niet de ultieme trofee binnenhaalt valt me van je tegen.
Als je ziet hoe uitzinnig blij die Spanjaarden waren, dan doet dat pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |