Nee dat was Van Bommel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bertje had toch een tijd in een soort instelling gezeten om het te verwerken ofso?
Tijd dat een amateur m wintquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat de laatste 8 jaar steeds de beker door een andere club is gewonnen
Hoe vaak heeft een traditionele top 3 club de beker 4 jaar achtereen niet gewonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat de laatste 8 jaar steeds de beker door een andere club is gewonnen
Vet zwijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga zo maar eens wat AH Excellent knakworsten verorberen.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom mag zo iemand geen hulp zoeken om dat te verwerken?
Normaal ben ik het vaak met je eens, maar dat je niet snapt dat je er doodziek van bent als je net niet de ultieme trofee binnenhaalt valt me van je tegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Mark van Bommel gif
Wat een aanstellers.
Oei, we hebben Typisch mad gekregen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je "had" helemaal geen TT. Je was gewoon trager dan Davy.
Haha. Hoe kut moet jij je nu voelen
Waar?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei, we hebben Typisch mad gekregen.
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent meer voor Oranje dan voor je club toch?
ik doe tegenwoordig weer gezond etenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die van AH Excellent zijn wel zeer lekker
Successupporter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.
gloryhunterquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, al zal dat de komende jaren ook flink gaan afnemen.
Was gewoon terecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het vaak met je eens, maar dat je niet snapt dat je er doodziek van bent als je net niet de ultieme trofee binnenhaalt valt me van je tegen.
Als je ziet hoe uitzinnig blij die Spanjaarden waren, dan doet dat pijn.
True.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die floot niet partijdig maar vooral slecht, Nederland heeft ook voordeel gehad van een aantal dubieuze beslissingen.
Op basis van de historie had Spanje nog best even mogen wachten.quote:Niet specifiek, overigens. Ik kon op de avond zelf met allebei leven. Maar op basis van het gehele toernooi gunde ik het Spanje meer. (En eigenlijk ook op basis van die avond)
Hoe ongezond kan een knakworst zijn als je er tenminste geen liter mayonaise overheen tyft. Kanker krijg je toch wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig weer gezond eten
belhave tijdens feyenoord
dan eet ik kroketten uit de oven die best lekker zijn
Wat is er op tegen om psychische hulp te hzoeken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was gewoon terecht.
Hadden ze misschien iets meer moeten gaan voetballen, en iets minder gaan schoppen.
Ach, er zijn mensen die voor Duitsland zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent meer voor Oranje dan voor je club toch?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig weer gezond eten
belhave tijdens feyenoord
dan eet ik kroketten uit de oven die best lekker zijn
Jouw meningquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee op een bolletje met uitjes, mosterd, mayo en ketchup.
een knakworst zonder saus is al helemaal knakersmerigquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ongezond kan een knakworst zijn als je er tenminste geen liter mayonaise overheen tyft. Kanker krijg je toch wel.
Echt hequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ongezond kan een knakworst zijn als je er tenminste geen liter mayonaise overheen tyft. Kanker krijg je toch wel.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, er zijn mensen die voor Duitsland zijn.
Dan houd je het op een halve liter saus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
een knakworst zonder saus is al helemaal knakersmerig
Duitsland is onze coolere grote broer. Een beetje meer respect graag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, er zijn mensen die voor Duitsland zijn.
Maasgebouw bestormen met Calandquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat gebeurt er als Feyenoord verliest?
Jij bedankt voor het bier!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
ik zit helemaal niet op te letten
bedankt voor de gezelligheid jongens
Welke saus doe jijquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
een knakworst zonder saus is al helemaal knakersmerig
Dan komt de zon morgen weer op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Achja, ook jij zult toch wel het gevoel herkennen dat je na weer een nederlaag bij RKC, NAC of ADO behoorlijk bent afgestompt? Vroeger was ik daar doodziek van, tegenwoordig is het meer berusting.quote:
broodje rosbiefquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan houd je het op een halve liter saus.
Alsof Duitsers met respect naar Oranje kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duitsland is onze coolere grote broer. Een beetje meer respect graag.
5-3-2 is een Fred Rutten opstelling.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wil je met die 2 opstellingen.
5-3-2 vs 4-4-1-1
Dan zullen we over 2 jaar op Discovery te zien zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
quote:How the maasgebouw ended on the moon
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het bier!
Oh nee, dat heb je nooit verstuurd.
Dat gaat af en aan, eigenlijk per seizoen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja, ook jij zult toch wel het gevoel herkennen dat je na weer een nederlaag bij RKC, NAC of ADO behoorlijk bent afgestompt? Vroeger was ik daar doodziek van, tegenwoordig is het meer berusting.
Keek jij de afgelopen kwalificatiereeks wel met respect naar Oranje dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof Duitsers met respect naar Oranje kijken.
Ik kijk interlandvoetbal absoluut niet voor het mooie voetbal maar puur voor het nationale sentiment. Leuk voetbal is bij interlandvoetbal sowieso meestal heel ver te zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Die spelen best leuk vaak op WK's en EK's
Quote van Plato?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een wijs man ooit stelde. De kans dat ik vanavond een tosti ga maken is aanwezig
Tostiquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals een wijs man ooit stelde. De kans dat ik vanavond een tosti ga maken is aanwezig
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
knakworst en frikandel eet je gewoon alleen voor de saus. Anders is het echt niet eens lekker ook.
Dat moet een hele grote wezenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo bijdehand joh engnek
Frikandel alleen te eten als frikandel speciaal ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
knakworst en frikandel eet je gewoon alleen voor de saus. Anders is het echt niet eens lekker ook.
frikandellen hebben nog wel smaak. knakworst staat nog op een lager treetje dan vis sticks.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
houd je muil over frikandel joh, idiootquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
vraag jr niet om tipsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet zoveel met nationalisme.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik kijk interlandvoetbal absoluut niet voor het mooie voetbal maar puur voor het nationale sentiment. Leuk voetbal is bij interlandvoetbal sowieso meestal heel ver te zoeken.
Dat komt nog wel als de vluchtelingen in verzet komen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met nationalisme.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek jij de afgelopen kwalificatiereeks wel met respect naar Oranje dan?
Nederland nog veel vaker, land wat het meest in de laatste minuut scoort.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut.
uh, jawelquote:
Neequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn quotemelding doet supervaag
Kunnen jullie me even DM-en als je op mijn berichtje reageert? Thnx.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kunnen is het probleem nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn quotemelding doet supervaag
Kunnen jullie me even DM-en als je op mijn berichtje reageert? Thnx.
Knakworst en frikandel smaakt gewoon nergens naar maat. Tis gewoon een excuus om wat saus en uitjes (in het geval van de frikandel) op een stuk warm vlees te mieteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.
ik admin in opleidingquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh, jawel
ik ben weer mod in opleiding
ik werd eerder te vroeg voor de leeuwen gegooid
ik word rustig gebracht, maar ik had kuipvrees
derhalve moet je naar mij luisteren
Achja, sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Rationeel gezien slaat het misschien nergens op, maar toch ben ik zo nationalistisch als wat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het hier simpelweg niet mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knakworst en frikandel smaakt gewoon nergens naar maat. Tis gewoon een excuus om wat saus en uitjes (in het geval van de frikandel) op een stuk warm vlees te mieteren.
Vooral een knakworst smaakt écht nergens naarEn zonder saus hoef je bij mij met allebei niet aan te komen.
Kroket is wel lekker zonder saus ja, hoewel wel iets beter met een beetje mayo en mosterd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frikandel alleen te eten als frikandel speciaal ja.
Kroket kan zelfs nog zonder saus.
Een frikandel smaakt in mijn beleving juist vrij kruidig of je ervan houdt is een tweede.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knakworst en frikandel smaakt gewoon nergens naar maat. Tis gewoon een excuus om wat saus en uitjes (in het geval van de frikandel) op een stuk warm vlees te mieteren.
Vooral een knakworst smaakt écht nergens naarEn zonder saus hoef je bij mij met allebei niet aan te komen.
Frikandel heeft nog wel kruiden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |