Als spits zijnde misschien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Karsdorp is beter dan Tete" - de altijd objectieve Feyenoord supporters.
Nee de teen van Casillas heeft ons de wereldtitel gekost.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik mijn eigen post als satire moet opvatten of niet. Dat Elia en Braafheid een WK-finale hebben gespeeld heeft ons de wereldtitel gekost
Ik mis Stijn eigenlijk in dit topic.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als spits zijnde misschien.
Stijn vindt dit leuk.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de teen van Casillas heeft ons de wereldtitel gekost.
Nee, de vreemde 2e gele kaart voor Heitinga heeft jullie de titel gekost.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik mijn eigen post als satire moet opvatten of niet. Dat Elia en Braafheid een WK-finale hebben gespeeld heeft ons de wereldtitel gekost
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de teen van Casillas het falen van Robben heeft ons de wereldtitel gekost.
Said no one everquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Stijn eigenlijk in dit topic.
Waar is hij? Heeft Stijn een leven?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Stijn eigenlijk in dit topic.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is hij? Heeft Stijn een leven?
Nee onze Engelse vriend heeft ons de titel gekost. Was je blij trouwens toen Spanje won?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de vreemde 2e gele kaart voor Heitinga heeft jullie de titel gekost.
Bertje had toch een tijd in een soort instelling gezeten om het te verwerken ofso?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal bleven ze daar ook maandenlang over doorjanken.
Die floot niet partijdig maar vooral slecht, Nederland heeft ook voordeel gehad van een aantal dubieuze beslissingen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee onze Engelse vriend heeft ons de titel gekost. Was je blij trouwens toen Spanje won?
Jij bent meer voor Oranje dan voor je club toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk altijd aan mij als het daar over gaat.
inb4 Mark van Bommel gifquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bertje had toch een tijd in een soort instelling gezeten om het te verwerken ofso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |