VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees vanaf hier maar even naar beneden
Na deze flauwe actie kan ik ook niet anders concluderenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is dan ook wel de grootste fok mongool die er is.
Roeland geeft mij altijd notes voor grapjes over mod.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een directe sneer jegens KingRoland
Dat is ook extreem treurig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Nu zie ik het niet meer goedkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een kans, dat was nou net zo'n moment wat Feyenoord over het dode punt heen had kunnen helpen.
Sorry man.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Opzich moet Feyenoord nog steeds in staat worden geacht om sterker te zijn dan Roda.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik het niet meer goedkomen.
Ik zag dit als een free bet, niet als iets waar ik jaren later nog aan herinnerd zou worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook extreem treurig.
Waarom maak je niet gewoon geld over typisch??
Iets met een man een man een woord een woord?
Op basis van hun 5 nederlagen op rij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich moet Feyenoord nog steeds in staat worden geacht om sterker te zijn dan Roda.
Op basis van 2 spelers die een WK-finale hebben gespeeldquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van hun 5 nederlagen op rij?
watquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef Typisch het volgende:
en het boeit mij geen reet hahahah wat stoer van mij
hier een tyrion quote in een gifje verwerkt er bij voor wat extra smaak
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
free bet? Wat bedoel je? Als je wedt moet je niet bitchen en gewoon als een man over de brug komen als je verliest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag dit als een free bet, niet als iets waar ik jaren later nog aan herinnerd zou worden.
Tering wat faal jij hier hard.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef Typisch het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Edson Braafheid speelde ook een WK-finale.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op basis van 2 spelers die een WK-finale hebben gespeeld
Ik weet ook niet of ik mijn eigen post als satire moet opvatten of niet. Dat Elia en Braafheid een WK-finale hebben gespeeld heeft ons de wereldtitel gekostquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Edson Braafheid speelde ook een WK-finale.
Vet stoer ménquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |