Hoezo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Tjacka kunnen we tegenwoordig ook aan dat rijtje toevoegen
En Stinho zou een jaar lang een Cocu UI nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Tjacka kunnen we tegenwoordig ook aan dat rijtje toevoegen
Ah Gio heeft naar mij geluisterd.quote:
zal nog eens interesse tonen joh, kklulquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met LR weet ik niet hoe het gaat.
Hij is alweer terug op FOK! toch?
Je toonde toch interesse in LR :squote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal nog eens interesse tonen joh, kklul
Davy heeft een airfryer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:51 schreef Typisch het volgende:
Ik heb kroketten in de oven gedaan.
Ik ben bang dat dat niet erg lekker is
wat is dat (helaas)quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy heeft een airfryer.(en geen bier)
Picsquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:51 schreef Typisch het volgende:
De Keuringsdienst van Waarde was zeer tegenvallend dit jaar. Zo ook waarschijnlijk jouw krokante kroketten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:51 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:53 schreef Typisch het volgende:
Kuyt geeft echt veel van die kut inspeelballen die spelers bij Liverpool dan nog wel konden controleren.
ahquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees vanaf hier maar even naar beneden
Je moet echt wel een heel kansloos persoon zijn om er over na te denken om mod te worden.quote:
Wat een directe sneer jegens KingRolandquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet echt wel een heel kansloos persoon zijn om er over na te denken om mod te worden.
Tjacka is dan ook wel de grootste fok mongool die er is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees vanaf hier maar even naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |