Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:25 schreef Aerenia het volgende:
Hier zijn we vandaag ook naar het consultatiebureau geweest! Stats van mijn meisje: 14 weken, 62 cm en 7350 gram!![]()
Wat niet leuk was, was dat de arts daar mijn meisje nogal hardhandig aan haar handjes omhoog wilde trekken in zithouding toen ze op haar rug op de tafel lag. Mijn meisje heeft nog nooit zo hard gebruld van de pijn!![]()
Er zit 7,3 kg baby aan die armpjes mens!
Dit. In Brabant is Carnaval kroegen en zalen volle bak herrie. No way dat ik daar m'n kinderen tussen zet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:21 schreef Mineola het volgende:
Optocht kijken zou ik wel overwegen maar met een dweilorkest alle kroegen in zou ik met zo'n kleintje overslaan, gehoorbescherming of niet.
Hier hetzelfde. Een collega viel het gisteren zelfs op. Superstom!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Missladybug het volgende:
Is het trouwens normaal om na je eerste kind ineens veeul grijze haren te krijgen? Of is het toeval? Ik houd stug vol dat het highlights zijn maar erg geloofwaardig is het niet.
Ik vier het nooit ergens anders, dat vooropgesteld. Maar ik denk dat dit best sterk verschilt per dorp/stad. Ik snap echt wel dat het vreemd over kan komen als je het niet gewend bent, maar bij ons is het echt niet zo vreemd; alles en iedereen is juist ingesteld op kleine kinderen en niemand kijkt er van op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit. In Brabant is Carnaval kroegen en zalen volle bak herrie. No way dat ik daar m'n kinderen tussen zet.
Is er anders niet in een café of zaal iets voor kindjes te doen? Hier is bijv. Een peuterbal.
Ik ging vroeger altijd naar het kindercarnaval in jouw woonplaatsquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:31 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik vier het nooit ergens anders, dat vooropgesteld. Maar ik denk dat dit best sterk verschilt per dorp/stad. Ik snap echt wel dat het vreemd over kan komen als je het niet gewend bent, maar bij ons is het echt niet zo vreemd; alles en iedereen is juist ingesteld op kleine kinderen en niemand kijkt er van op.
Ik weet natuurlijk niet waar Adrian het viert, maar zo zwart-wit is het dus niet altijd.
Echt? Wat leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:36 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar het kindercarnaval in jouw woonplaats![]()
Maar ja, nu ben ik zelf moeder en al jaaaaaaren weg uit carnavalsregionen en nu denk ik oh god harde muziek en zoveel prikkels en lawaai en bier en wildvreemden die even leuk willen doen, mwah, ik sla ff over tot m'n kinderen dat zelf leuk vinden
Bij H&M hebben ze ook pyjama's in grotere maten (in elk geval ook 74). Wel allemaal met Disney prints enzo, maar voor pyjama kan dat best vind ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben vanmiddag op zoek gegaan naar pyjama's/onesies met voetjes maat 74. Blijkbaar gaan die dingen dus vrijwel overal maar tot maat 68Alleen bij de primark hadden ze een grotere maat, maar ik vond de designs die ze nu daar hebben niet zo en ik heb nog wel even de tijd om rond te kijken. Ik heb wel in de uitverkoop alvast schoenen gekocht voor 'm voor volgend jaar
Next heeft dat ook! meerdere designs, maar bijvoorbeeld deze: http://nl.nextdirect.com/en/x572782s5quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef FlyingFish het volgende:
Twix naar huisen een nieuw huis voor twist
Bloesem, wat heb je fijne ouders als ik het zo hoor
Ik ben vanmiddag op zoek gegaan naar pyjama's/onesies met voetjes maat 74. Blijkbaar gaan die dingen dus vrijwel overal maar tot maat 68Alleen bij de primark hadden ze een grotere maat, maar ik vond de designs die ze nu daar hebben niet zo en ik heb nog wel even de tijd om rond te kijken. Ik heb wel in de uitverkoop alvast schoenen gekocht voor 'm voor volgend jaar
En O heeft vandaag sperziebonen en wat rijstkorrels gegeten. Vooral de bonen op de grond gooien was erg leuk. De rijst kreeg hij op een lepeltje dus ik zeg tegen hem "Doe maar AAAAA" zodat hij zn mond open zou doen, doet hij ook daadwerkelijk zn mond open met een heel lief "AAA" En de volgende lepel deed hij hetzelfde, dus het lijkt geen toeval te zijn.
Wakker zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef Mariposas het volgende:
Wat doe je tussen 1:15 en 3:30 met haar?
Is juist een beetje praten, op een rustige toon, niet goed om haar gerust te stellen? Ik kan me voorstellen dat ze ook onrustig wordt als je juist niet op haar reageert?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:48 schreef faptist het volgende:
[..]
Wakker zijn?
Ze ligt tussen ons in.
Ze gaat kruipen in haar slaapzak en ik ben dan bang dat ze over ons heen kruipt.
Verder praat ik niet. Ik ben zo stil mogelijk. Speentje wil niet altijd helpen en dan leg ik haar aan. Soms drinkt ze. Vaak wordt ze overstuur. (Ik dacht oorpijn maar dat is het niet).
Als ze echt overstuur raakt til ik haar op en wieg ik haar in m'n armen.
We blijven in bed.
Geen speelgoed behalve haar knuffeltje.
De draagdoek pakken voor huidcontact vind ik wel een hele goede!
Ga ik morgen proberen![]()
Ro slaapt nu op m'n man. Ik ga naar bed. Slaap sparen
Eens, Ik weet niet of dat aan mijn kinderen ligt maar die voeten bleven nooit op de plek van de voetjes zitten zeg maar. Heb je van die lege flappen onderaan dat broekjequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:49 schreef Mariposas het volgende:
Pyjama's of onesies met voetjes? Waarom?haat aan die dingen.
Ze verkopen die pakjes trouwens veel bij Next.
Voor lekkere warme voetjesquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:49 schreef Mariposas het volgende:
Pyjama's of onesies met voetjes? Waarom?haat aan die dingen.
Ze verkopen die pakjes trouwens veel bij Next.
Is dat nou fijn? Slapen in zo'n slaapzak?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sowieso nooit sokjes in de slaapzak ivm warmtestuwing dus dat zou een grote verkleedpartij worden steeds.
Ik zing als Frits wakker is, ook als dat middenin de nacht is. Dat kalmeert hem.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:48 schreef faptist het volgende:
[..]
Wakker zijn?
Ze ligt tussen ons in.
Ze gaat kruipen in haar slaapzak en ik ben dan bang dat ze over ons heen kruipt.
Verder praat ik niet. Ik ben zo stil mogelijk. Speentje wil niet altijd helpen en dan leg ik haar aan. Soms drinkt ze. Vaak wordt ze overstuur. (Ik dacht oorpijn maar dat is het niet).
Als ze echt overstuur raakt til ik haar op en wieg ik haar in m'n armen.
We blijven in bed.
Geen speelgoed behalve haar knuffeltje.
De draagdoek pakken voor huidcontact vind ik wel een hele goede!
Ga ik morgen proberen![]()
Ro slaapt nu op m'n man. Ik ga naar bed. Slaap sparen
Mijn peuter gaat carnaval vieren met opa en oma in jouw stad, oma heeft de oude spullen van vriend gewoon bewaardquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef twist02 het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk!![]()
Haha, ja ik kan me ook zó goed voorstellen dat er maar weinig aan is als je het niet gewend bent. Vind het altijd knap als mensen 'van buiten' er toch zo in mee kunnen gaan!
hier ook. Sowieso nooit pakjes met voetjes omdat zijn beentjes een maat voorlopen, al lijkt hij nu wat meer in proportie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
M heeft gewoon sokken aan, en bij broekjes die snel omhoog gaan doe ik de sokken over haar broek.
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn peuter gaat carnaval vieren met opa en oma in jouw stad, oma heeft de oude spullen van vriend gewoon bewaard. Ik geloof dat ze op maandag naar kindervastenavond gaan, en op dinsdag naar de optocht. Vorig haar vond ie t al superleuk, dus nu vast ook, in combinatie met een logeerpartij bij oma natuurlijk.
Wij gaan denk ik met baby en peuter naar de optocht in t dorp hier. We staan dan op een grasveldje met een hoop gezinnen met een hoop kinderen, gezellig, en het lawaai valt wel mee. F mag in de draagzak, en als ie t echt niets vindt, gaat ie naar huis
Ja, zulke mensen zijn echt irritant jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Estrys het volgende:
Bij ons is een verlichte optocht. Mooi hoor, maar te lang (iets van 40 wagens) te koud en veel te druk. We zijn 1 keer geweest met de oudste, maar heel gezellig zijn mensen niet die staan te kijken. Mensen die pal voor de neus van kleine kinderen gaan staan en als je er iets van zegt krijg je een scheldpartij over je heen. Nee die laat ik aan me voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |