Ach, al die gasten zijn poep, gaat alleen maar om vieuws pakken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
New Wave, nog zo'n naam die ik met hele andere muziek assiocier.
Haha, ik moest lachen. Ik heb trouwens ook al mensen met een trui van DEUS gezien, en T-shirts.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was weer paar jaar daarvoor. Maar serieus, ik weet het zo goed omdat ik toen in Changgu op Bali in http://deuscustoms.com/cafes/canggu/ was bij een optreden van Wolfmother. Met wat modevrienden die direct aardig groot inslagen. Oh jee ... Ik ga ze op hun bepette kop geven.
Ja. Raar. Een kledingmerk met truien en T-shirts in de collectie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:59 schreef BoneThugss het volgende:
haha, ik moest lachen. Ik heb trouwens ook al mensen met een trui van DEUS gezien, en T-shirts.
Neuh, dat niet, ik vind het gewoon hele lelijke kleding. En ineens loopt iedereen er mee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Raar. Een kledingmerk met truien en T-shirts in de collectie.
OBEY is nog wel oke, van oorsprong een surfmerk, en beter dan die DEUS truckercaps. Knol pet bestaat al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:02 schreef empa1010 het volgende:
Kuddedieren-effectmaar dan is de Obey pet wellicht weer uit de mode. De Enzo Knol pet
Aah ja, das waar ook het is 'OBEY'.quote:
Ik was net al op je hand omdat je T-shirt schreef. Dan kun je een potje bij me breken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:09 schreef BoneThugss het volgende:
Aah ja, das waar ook het is 'OBEY'.
Betaal jij daar sirieus 30 euro voor? Man man man.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net al op je hand omdat je T-shirt schreef. Dan kun je een potje bij me breken.
30 euro man man manquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Betaal jij daar sirieus 30 euro voor? Man man man.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
Ik had vroeger een Tasmanian Devil petje
Dit dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef wenfer2 het volgende:
Walgelijke trend. Standaard streetarmour van menig soort.
Voor een meier regel ik die hoed voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:13 schreef MPC60 het volgende:
Ze verkopen ook de mephishoed in die webshop.
Ik pas.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voor een meier regel ik die hoed voor je.
Jammer, was te proberen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |